Työpaikalla käynti vaarantaa terveytesi *turhis*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Mutta näin se nyt vaan on nähtävä. Olen poikkeuksellisesti ollut toimistolla tällä viikolla kahtena päivänä ja johan taas olkapää reistailee. Täällä kotona mulla on etätöitä tehdessä ihan toisenlainen työpiste kuin toimistolla. Toimistolla on hienommat kalusteet, mutta kun mä olen pätkä, niin mä olen pätkä. Olkoot työpaikan kalusteet mitä Martelaa tahansa, niin ei ne ergonomiassa vedä vertoja tälle mun kampauspöytä-rottinkituoliyhdistelmälleni. Maanantaina pitäisi mennä taas toimistolle rääkkäämään niveliään |O
 
Hoh, minä käväsin ennen joulua työpaikalla, tai siis sen pihalla. Sisälle en mennytkään, vaikka niin ensin suunnittelin. Lähdin erittäin mielelläni vauvani kanssa kotio kävelemään, ihan rauhassa nauttien hiljaisuudesta. :heart: :D

Ehkä mullekin tulee jossakin vaiheessa hinku takaisin, mutta tuo tilanne oli niiiin ihana, voi vaan kävellä pois. B)
 

Yhteistyössä