K
Keittiönoita
Vieras
Mutta näin se nyt vaan on nähtävä. Olen poikkeuksellisesti ollut toimistolla tällä viikolla kahtena päivänä ja johan taas olkapää reistailee. Täällä kotona mulla on etätöitä tehdessä ihan toisenlainen työpiste kuin toimistolla. Toimistolla on hienommat kalusteet, mutta kun mä olen pätkä, niin mä olen pätkä. Olkoot työpaikan kalusteet mitä Martelaa tahansa, niin ei ne ergonomiassa vedä vertoja tälle mun kampauspöytä-rottinkituoliyhdistelmälleni. Maanantaina pitäisi mennä taas toimistolle rääkkäämään niveliään |O