Nyt se mies sen teki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petetty

Vieras
Olen puolisen vuotta seurustellut erään miehen kanssa. Tosin koko "seurustelumme" ajan on tuntunut, että jotain outoa tässä hommassa on. Mies kuitenkin on aivan ihana, tai oli. Mutta olin liian sinisilmäinen.
Miehellä oli useasti tapana, että saattoi mennä viikkokin, ettei hänestä kuulu mitään. Ja selityksenä aina että unohti puhelimen kotiin aina... Jaa?
Sovimme torstaina, että lähtisimme lauantaina yhdessä ulos. Silloin kaikki oli erittäin hyvin ja vietimme oikein ihanaa aikaa yhdessä...
Perjantaina tapansa mukaan mies ei vastannut puhelimeen eikä viestiin. Eikä soittanut lauantaina niinkuin hänen piti. Soitin hänelle pitkin iltapäivää ja alkuiltaa eikä vastausta kuulunut. Lähdin sitten ystäväni kanssa erääseen tapahtumaan mikä paikkakunnallamme oli - kappas vain, siellähän tämä mies tanssi ja suuteli kahden eri naisen kanssa. Kun näki minut, sanoi miespuoliselle ystävällensä "voi vittu toi tuli, lähden menee" otti toisen naisista mukaansa ja lähti.
Olo on kamala... Toisaalta en tiedä itkenkö vai nauranko mutta en saa silmistäni sitä näkyä. :'( Anteeksi liian pitkä vuodatus, oli pakko jonnekin purkaa niin jospa tästä selviytyisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
auts! ei voi sanoa, kuin lapsellinen "mies" ..kyllä se siitä :)

On kyllä. Ja ikääkin löytyy tältä mieheltä jo 40 ja risat, ei ihan heti uskoisi... *tähän pitäisi tulla se hakkaa-päätä-seinään -hymiö*

Alkuperäinen kirjoittaja petetty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
auts! ei voi sanoa, kuin lapsellinen "mies" ..kyllä se siitä :)

On kyllä. Ja ikääkin löytyy tältä mieheltä jo 40 ja risat, ei ihan heti uskoisi... *tähän pitäisi tulla se hakkaa-päätä-seinään -hymiö*

joillakin tämä "teinivaihe" jää näköjään päälle.. ajan myötä huomaat että niitä kunnon miehiäkin voi löytyä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Kaikenlaisia eläjiä maa päällään kantaa. Käy nyt ihmeessä tarkistuttamassa itsesi, ettet vain ole mitään tauteja tuollaiselta yleiseltä munalta saanut.

Tätä mietin itsekin tossa yöllä kun ei tullut nukuttua järkytykseltä. Siis mieshän mitä ilmeisimmin on pyörittänyt koko "suhteemme" ajan ties kuinka montaa naista...

Huh huh..Näitä penikoitakin ikävä kyllä löytyy.Siinähän se on kun ne osaa olla niin miellyttäviä ja ihania kunnes totuus paljastuu..Onneksi lähdit kaverisi kanssa ja sait äijän kiinni itse teosta!Ajattele jos olisi jäänyt kiinni vasta vuosien jälkeen...?

Siihen ajattelin myös mielipidettänne kysyä, että jos mies vielä lähettää viestin tai soittaa, vastaanko? Vai olenko yhtä lapsellinen kuin hän ja jätän vastaamatta. Ikävä kyllä törmäilemme viikottain pakostakin mutta aion olla kuin en häntä tuntisikaan!

Siihen ajattelin myös mielipidettänne kysyä, että jos mies vielä lähettää viestin tai soittaa, vastaanko? Vai olenko yhtä lapsellinen kuin hän ja jätän vastaamatta. Ikävä kyllä törmäilemme viikottain pakostakin mutta aion olla kuin en häntä tuntisikaan!

tee juuri niinkuin et tuntisikaan. jos mies on ollut noin lapsellinen niin ei sun tarvii sille vastailla mitään.

:hug:

Ei se ole lapsellisuutta, jos ei vastaa tuollaisen idiootin yhteydenottoihin. Ethän sinä mikään puhelinvastaaja ole. Aikuisella ihmisellä pitää olla oikeus päättää, kenen kanssa pitää yhteyttä ja on tekemisissä. Jos mies ei älyä olla soittamatta, niin eiköhän se pian huomaa, ettei sen yhteydenotot herätä mitään kiinnostusta. Toki voi sanoa suoraankin, että turhaan soittelee tai tekstailee.

Alkuperäinen kirjoittaja voimahali silti:
Käytöshän on ollut todella epäilyttävää koko ajan...

Tiedän, silti olin niin kiintynyt mieheen että en halunnut uskoa hänestä mitään pahaa. Vaikka aika ajoin juttelin varsinkin veljeni kanssa tilanteestamme ja hänkin monesti sanoi, että ei varmasti ihan ole puhtaat jauhot pussissa tällä miehellä.

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
hyvä että selvisi nyt eikä monen vuoden kuluttua? tosi kurjaa silti. kyllä sitä toivoo ihmisistä aina ensin hyvää,ikävä kyllä aina ihmiset ei olekaan mitä toivoo :hug:

Aivan, ja itsekin olin aina ihan hämmästynyt siitä, kuinka helposti mies sai minut AINA (kun ei ollut vastannut minulle) hyvälle tuulelle ja leppymään ihan muutamilla sanoilla ja teoilla. Pelimies mikä pelimies...

Yhteistyössä