NYT SAA KEHUA OMAA MIESTÄÄN!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OLOA TÄHÄNKIN PÄIVÄÄN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hän on komea, ihana mies, hellä ja rakastava, hyvä isä :heart:
Hänellä on mahtava lauluääni ja hän on sanonut että jos vaan voisi hän antaisi mulle vaikka kuun taivaalta :D
Mun mies rapsuttaa selkääni iltaisin ja hieroo hartioitani vaikka tulee iltavuorosta ja usein kertoo kuinka hyvä vaimo ja äiti olen.

Minun kulta <3

- siivoaa aina meillä
- vaihtaa lakanat, pesee ne ja mankeloi (!!!)
- tekee kaikki ruoat, mm. leipoo leivät itse
- leipoo paljon pullaa, kakkua yms.
- ed. mainitusta syystä käy aina kaupassa ja tietysti maksaa ruoat
- tekee kaikki lumityöt yms. miesten hommat
- keittää aina kahvia mulle, yhtenäkään aamuna ei mun ole tarvinnut herätä niin että ei olisi kahvi valmis
- hoitaa lapsia varmaan enemmän kuin minä
- on innostunut kestovaippaharrastaja, ompelee meidän vauvalle vaipat itse
- ompelee lastenvaatteita, verhoja, tyynyjä yms..
- ostaa lapsille vaatetta ja leluja
- ei juo, ei polta, ei käy viihteellä eikä naisissa
- hieroo mua lähes joka ilta ja seksiä saan aina kun vähän vihjaan ja on superhyvä sängyssä ;)
- jos käsken maalaamaan/tapetoimaan tms. niin tekee heti
- ostelee kivoja huonekaluja ja tuunailee niitä että kellään ei ole samanlaisia

Tässä nyt muutama mainitakseni.... Älykäs ja hyvä keskustelija on myös eli hyvä mies ei ole vain urbaanilegenda vaan ihan tosiasia!
Mä en ole ikinä tavannut parempaa miestä, en ihan vähällä vaihtaisi! En siis itse juuri tee mitään kotona vaikka olen kotiäitinä. Nyt lähden jumppaan ja mies jää lasten kanssa, moro! :)

Alkuperäinen kirjoittaja mammax3:
Minun kulta <3

- siivoaa aina meillä
- vaihtaa lakanat, pesee ne ja mankeloi (!!!)
- tekee kaikki ruoat, mm. leipoo leivät itse
- leipoo paljon pullaa, kakkua yms.
- ed. mainitusta syystä käy aina kaupassa ja tietysti maksaa ruoat
- tekee kaikki lumityöt yms. miesten hommat
- keittää aina kahvia mulle, yhtenäkään aamuna ei mun ole tarvinnut herätä niin että ei olisi kahvi valmis
- hoitaa lapsia varmaan enemmän kuin minä
- on innostunut kestovaippaharrastaja, ompelee meidän vauvalle vaipat itse
- ompelee lastenvaatteita, verhoja, tyynyjä yms..
- ostaa lapsille vaatetta ja leluja
- ei juo, ei polta, ei käy viihteellä eikä naisissa
- hieroo mua lähes joka ilta ja seksiä saan aina kun vähän vihjaan ja on superhyvä sängyssä ;)
- jos käsken maalaamaan/tapetoimaan tms. niin tekee heti
- ostelee kivoja huonekaluja ja tuunailee niitä että kellään ei ole samanlaisia

Tässä nyt muutama mainitakseni.... Älykäs ja hyvä keskustelija on myös eli hyvä mies ei ole vain urbaanilegenda vaan ihan tosiasia!
Mä en ole ikinä tavannut parempaa miestä, en ihan vähällä vaihtaisi! En siis itse juuri tee mitään kotona vaikka olen kotiäitinä. Nyt lähden jumppaan ja mies jää lasten kanssa, moro! :)

Niin tosiaan ei tarvitse mun öisin heräillä vauvan kanssa, mies hoitaa yövuoron(kin) aina! Oli niin itsestäänselvyys että unohtui tästä !

Minun mies on ollut mulle tosi suuri lohtu (tietty myös lapset) kun olen alamaissa. On kantanut mulle kaupasta jäätelöä ja ollut olkapäänä meidän murheessa. Ihan uskomaton voima, kun jaksaa tämä kaiken keskellä olla mieliksi mulle, vaikka itsellä ihan yhtä kauhea suru.
Koko sen ajan, kun mulla on ollut nostelukielto ja kipsi jalassa, mies on urhoollisesti jaksanut tehdä kaikki kotityöt ja hoitanut lapset vaipan vaihtoa ja kylvetystä myöten. Niin ja kuskannut heitä hoitoon ja esikouluun.
Mie en ole kuullut viimeisten kuukausien aikana kertaakaan miehen suusta, että olisi väsynyt tähän kaikkeen. Minun oma rakas! :heart:

Jos mun ukko kertois mulle joka päivä että olen sille ainoa oikea ja ettei halua elää ilman mua, käskisin sen tutkituttaa päänsä ainakin tuon lähimuistin osalta;-) Ei tuota kyllä kestäisi oikeasti JOKA PÄIVÄ kuulla. Menee jo vanhan toistoksi;-)

Mammax3: sä oot turha! Kuulostaa sitä paitsi hyväksikäytöltä laittaa toinen tekemään kaikki, huomaa että sä et arvosta sitä kun et anna omaa panostasi. Herää ennenkuin miehesi herää ja näyttää sinulle ovea!

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Minun mies on ollut mulle tosi suuri lohtu (tietty myös lapset) kun olen alamaissa. On kantanut mulle kaupasta jäätelöä ja ollut olkapäänä meidän murheessa. Ihan uskomaton voima, kun jaksaa tämä kaiken keskellä olla mieliksi mulle, vaikka itsellä ihan yhtä kauhea suru.
Koko sen ajan, kun mulla on ollut nostelukielto ja kipsi jalassa, mies on urhoollisesti jaksanut tehdä kaikki kotityöt ja hoitanut lapset vaipan vaihtoa ja kylvetystä myöten. Niin ja kuskannut heitä hoitoon ja esikouluun.
Mie en ole kuullut viimeisten kuukausien aikana kertaakaan miehen suusta, että olisi väsynyt tähän kaikkeen. Minun oma rakas! :heart:

:heart: hieno mies sinulla =)

Rakastaa minua, vaikka en aina ole se helpoin kumppani.. saatan välillä suuttu helpostikin, varsinkin nälkäisenä ja hän sitten alkaa laittamaan jotain syötävää.. pyykkää, tiskaa ja siivoaa, joskus useammin kuin minä.. on aikanakin tähän asti ollut uskollinen, eikä minua pelota päästää häntä baariin kavereittensa kanssa.. aikasemmissa suhteissa minua petettiin, joten ihana kun luotettava kumppani.. hän on tukenut minua, kun olen ollut masentunut töiden takia ja jaksanut kuunnella minun purkauksia..

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Mammax3: sä oot turha! Kuulostaa sitä paitsi hyväksikäytöltä laittaa toinen tekemään kaikki, huomaa että sä et arvosta sitä kun et anna omaa panostasi. Herää ennenkuin miehesi herää ja näyttää sinulle ovea!

Jos olisin mies ja sanoisin että vaimoni hoitaa kaikki kotihommat niin kellään ei olisi mitään ongelmaa !

Koittakaahan nyt jo päättää! jos mies ei tee kotitöitä = sika, jos se tekee = alistettu raukka :D

Mammax3: riippuu missä määrin tekee kotitöitä! Sä kehuskelet sillä ettet itse tee juuri mitään vaikka oot kotona, tyyliin "kusetan miestä mutta se ei huomaa mitään, onpa mulla käynyt tuuri". Säälittävää!

Tuo on minulle juuri täydellinen vastakappale ja ollaan kestetty yhdessä monet kriisit. Se ymmärtää minun epäsäännöllisiä työaikojani eikä narise kaikesta. Se ei makaa iltoja sohvalla tuijottamassa telkkaria vain tuijottamisen ilosta, vaan haluaa tehdä kaikenlaista juuri minun kanssani. Se tukee minua, auttaa jaksamaan ja säveltää minulle rakkauslauluja. Jotkut kotityöt ei siinä paljon paina, niitä meillä ei tee kumpikaan ;) Niin ja hiton komeakin on vielä kaiken lisäksi, ja pitää huolta ulkonäöstään.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Aina se jaksaa kuunnella minun narinaa ja kitinää ja taas teki mulle just sitä ruokaa mitä mie minun ylhäisyydessäni keksin vaatia :saint: Pusu sille.. :heart:

Miten pystyt kirjottelemaan jos olit juuri kaksoisaivoleikkauksessa, vai mikä se nyt oli?

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Hänellä on mahtava lauluääni ja hän on sanonut että jos vaan voisi hän antaisi mulle vaikka kuun taivaalta :D
Mun mies rapsuttaa selkääni iltaisin ja hieroo hartioitani vaikka tulee iltavuorosta ja usein kertoo kuinka hyvä vaimo ja äiti olen.

Millanen on hyvä vaimo? Palvelija ja h.ora?

Juuri näiden samojen ominaisuuksien vuoksi naiset ovat palvelijoita ja alistujia, heitä ihailevat miehet sovinisteja. Kun nainen ihailee palvelevaa miestä, kyse on tasa-arvosta.

Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:

Millanen on hyvä vaimo? Palvelija ja h.ora?

Sellainen kun minä olen -hänen mielestä.
Se riittää tähänkin vastaukseksi sulle ja tämäkin oli jo liikaa koska en viitsi heitellä helmiä sioille :xmas:

Vaikka meissä jokaisessa riittää vikoja ja lähinnä niistä tulee yleensä puhuttua ja valiteltua, niin kyllä minulla on oikeasti tosi ihana mies!

Esimerkiksi eilen toi kukkia kun tiesi mielen olevan maassa. Ja tänään käydessään kotona syömässä käski lepäämään kaikessa rauhassa vaikka kotihommat ovatkin vaiheessa. Ehdotti illalle pannukakun leipomista. Eli tämän päivän "tehtävänjako" poisti minun työlistalta kaiken muun paitsi lapsen hoidon ja pannukakun väsäämisen! :D

Mun mies <3
Ihana, komea, urheilullinen, sydämmellinen ja perhekeskeinen.
On aktiivinen, järjestelee yllätyksiä, huolehtii musta ja lapsista, on sosiaalinen ja tykkää liikkua ihmistenilmoilla, kätevä käsistään, puhuu ja pussaa, loistava ja energinen intiimipuuhissa, kestää mun kiukutteluja, on hellä mutta tarvittaessa tiukka, näyttää että rakastaa ja että mä olen hänelle se ykkönen. Täydellinen minulle, en voisi olla toisen ihmisen seurassa onnellisempi.

Haluaisin kertoa vielä lisäksi, että hänen iho tuoksuu hyvältä ja että hän kantaa minut lätäkköjen yli, jos tarvitsee. Pitää mua kädestä jos kävellään. :heart:

Osaa puhua ja pussata, kuuntelee minua, on komea, tekee kotitöitä mun kans. Tärkeintä, että rakastaa mua ja lasta ja näyttää sekä kertoo sen. Ihana, rakas mieheni!