NYT on se aika!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miisuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miisuli

Uusi jäsen
24.04.2006
6
0
1
Nyt alkaa meikäläisen laihis. Aurinko jo paistaa ja kuusi kiloa olis tavoitteena saada pois Juhannukseen mennessä! Lähteekö joku kisaan??? :laugh:

Mulla elopainoa 81kg (olen 177 pitkä)ja imetän vielä, joten ei hurjaa pudotusta voi tehdä. Tavoitteena olis vaan keventämisellä ja herkkujen poisjättämisellä saada sellainen vajaa kilo per viikko pois! Eli 75 kg sais painaa jussina!

Motivaatiota tarvitaan mutta täältähän sitä voi kaivaa! Pinoon siis mars mars
;)

-Miisuli 81kg \|O

:wave:
Minä ilmoittaudun mukaan.

Olen 168 cm pitkä ja painan tällä hetkellä 71 kg. Tarkoitus olisi pudottaa paino tuonne 65 kg hujakoille.

Ensin meinasin pitää näkkileipä-dieettiä, mutta tulin järkiini ja aion vain terveellisesti syöden ja liikkuen enemmän saada tuon painon alemmaksi.

Tuo kilo / viikko olisi hyvä juttu!!

Tsemppiä! =)

Kiva, että joku lähtee messiin. Yritetään pitää tsemppiä yllä! Joo, liikkumista paljon! Mä aion kärrätä vauvan kanssa ainakin tunnin lenkin päivittäin ja pari kertaa viikossa rullalusitella, kunhan tiet on harjattu kunnolla. Tsemppiä!

Eikä sitten herkkuja! =)

-Miisuli

Täällä on nyt lähtenyt 10 kiloa 3 kuukaudessa. Yx kuuakus on mennyt tässä välissä sairastellessa ja syödessä. :ashamed: Mutta onneksi paino ei silti ole noussut yhtään...
Vielä olis 10 kiloa matkaa edessä... mikähän mahtais olla realistinen tavoite juhannukseen mennessä? 4 - 5 kiloa?
Jos sais edes sen siihen mennessä, niin hyvä ois. =)
Eli lähtö paino mulla 01.01.06 oli 96,5 kg. Nyt paino on 86,5 kg.
Tavoite olis saada paino ainakin alle 80 ja ihannehan olis joku 76 kg. =)
Mut jos sais 80 kg juhannukseen mennessä... *haaveilee*
Pituuttaa multa löytyy siis 176 cm, niin eikös tuo 76 kg olis aika hyvä paino?

Onneks olkoon siitä, et oot jo saanu noin paljon pudotettua! Meillä on aika samoissa toi tavoitepaino. Mä tähtään juhannukseks 75kg:n, jossa paino olis tarkoitus pitää!!! (ks. mun eka viesti)

Tsemppiä!

-Miisuli

liityn mukaan mulla paino nyt jotain 65-67 seilaa siinä.... ja tarkotus olis olla5-10kg kevyempi kesällä.... pituutta hurjat 162 ja oon tässä pudotellu joulukuun lopusta lähtien 13kg ja nytte alkaa motivaatio olemaan lopussa, mitta eiköhän potkita toisiamme kunnolla persuuksille ettei ruveta laiskotteleen? =)

Kertokaahan hyvät ihmiset, mitä oikein voisin syödä kahvin kanssa ettei tulisi syötyä herkkuja??

Minulla on paha tapa. Aina, kun taapero menee nukkumaan päivä-unille, niin keitän kahvit ja haluan mutustella siinä samalla jotakin. ( vaikka ei todellakaan ole nälkä. )

:ashamed:

Nyt olen kahtena päivänä syönyt kaksi näkkäriä juuston kera. Lihottaakohan se ? Olisiko teillä parempia vinkkejä ?

Vinkkejä kehiin kiitos! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 10:52 Diamanto kirjoitti:
Kertokaahan hyvät ihmiset, mitä oikein voisin syödä kahvin kanssa ettei tulisi syötyä herkkuja??

Minulla on paha tapa. Aina, kun taapero menee nukkumaan päivä-unille, niin keitän kahvit ja haluan mutustella siinä samalla jotakin. ( vaikka ei todellakaan ole nälkä. )

Nyt olen kahtena päivänä syönyt kaksi näkkäriä juuston kera. Lihottaakohan se ? Olisiko teillä parempia vinkkejä ?

Kokeilepa vaihtaa näkkärikin runsaskuituisemmaksi, esim Kunto-näkkärissä on RUNSAASTI kuitua. Mitä rasvaa laitat leivän päälle? Voisiko juustoa vielä vaihtaa vähärasvaisemmaksi? Alkuun voi maistua vähärasvaisemmat versiot ihan kamalille, mutta kyllä siihen tottuu ja nekin maistuu ihan hyvälle. Kokemusta on! Tsemppiä!

Ja on ne näkkärit joka tapauksessa terveellisempiä kuin vetäisit viinerin tms! ja vaihtelua sekä vitamiineja yms saat sitten lisäämällä leivän päälle kurkkua, tomaattia, salaattia, paprikaa. Myös kevyet lihaleikkeleet on hyvä vaihtoehto!

Mun herkkua päiväkahvin seurana tai iltapalaks on ollu jo raskausajasta lähtien jääkaappikymät ananaspalat, joista kaadan mehun pois (jonka juon) ja sitten kaadan palojen päälle maustamatonta, rasvatonta jogurttia desin verran. Nam!

Sorruin tänään kaurakekseihin, jotka jäi viikonloppuna ristiäisistä, kääk!! Onneks kakut on jo syöty. Suolaiset leivonnaiset piilotin pakastimeen :D vierasvaraksi! Nyt loppu kaurakeksitkin, eikä lisää osteta eikä leivota. Piste.

Mun yks laihikseen liittyvä lupaus on, että syön vaan kohtuullisia ruoka-annoksia enkä ota ruokaa lisää (paitsi jos on salaattia lisänä niin sitä voi santsata) !! Nyt imetysaikana tekee ihan sikana mieli makeaa, ja on tosi vaikeeta olla syömättä pullaa ja suklaata. Sallin itselleni viikonloppuisin hieman makeaa. Ma-pe pidetään tiukka linja!

-Miisuli

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 11:12 Diamanto kirjoitti:
:wave:
Minä ilmoittaudun mukaan.

Olen 168 cm pitkä ja painan tällä hetkellä 71 kg. Tarkoitus olisi pudottaa paino tuonne 65 kg hujakoille.

Ensin meinasin pitää näkkileipä-dieettiä, mutta tulin järkiini ja aion vain terveellisesti syöden ja liikkuen enemmän saada tuon painon alemmaksi.

Tuo kilo / viikko olisi hyvä juttu!!

Tsemppiä! =)

Samat mitat ja yritystä on jo ollut mutta kun vaa'asta loppui patterit. Senttejä on onneksi lantiolta kadonnut mutta tarkoitus olisi yrittää entisiin farkkuihin mahtua viimeistään elokuussa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 12:55 Rakkapanuu harmaana kirjoitti:
Täällä on nyt lähtenyt 10 kiloa 3 kuukaudessa. Yx kuuakus on mennyt tässä välissä sairastellessa ja syödessä. :ashamed: Mutta onneksi paino ei silti ole noussut yhtään...
Vielä olis 10 kiloa matkaa edessä... mikähän mahtais olla realistinen tavoite juhannukseen mennessä? 4 - 5 kiloa?
Jos sais edes sen siihen mennessä, niin hyvä ois. =)
Eli lähtö paino mulla 01.01.06 oli 96,5 kg. Nyt paino on 86,5 kg.
Tavoite olis saada paino ainakin alle 80 ja ihannehan olis joku 76 kg. =)
Mut jos sais 80 kg juhannukseen mennessä... *haaveilee*
Pituuttaa multa löytyy siis 176 cm, niin eikös tuo 76 kg olis aika hyvä paino?

Täällä taasen 2 kg lähtenyt... Ruoka ei oo maistunut kunnolla päiviin. Tulee kai heti takas, kun vähänkin syö... :ashamed: :whistle:

Huomenta!
Vappu tuli ja meni.. ja munkkeja tuli syötyä :ashamed: .
En voinut vastustaa kiusausta.
Vaaka näyttää viikon jälkeen 70.5 kg, eli puoli kiloa tippui pois. Olisi kyllä saanut tippua tuon kilonkin, mutta hyvä näinkin.. =)
Mitenkäs muilla??

Meinaa tuo itsekuri lipsua alvariinsa :ashamed:
Juuri silloin kun taapero menee päivä-unille, niin rupeaa tekemään mieli suklaata. Pitäisi vaan olla ostamatta sitä levyä kaupasta, kun siellä käy. Mutta kun ne levyt vaatimalla vaativat päästä kärryyni :headwall:

Nyt tokalla viikolla yritän liikkua enemmän ja jättää tuon suklaan ainakin vähemmälle tai kokonaan pois jos vaan pystyn.

Pitäkää peukkuja ja potkikaa persuuksille!! Kiitos..

Täällä on kans vähän vappuna tullu lipsuttua. Nyt n onneks kaikki herkut kaapista loppu, eikä todella osteta sitä suklaalevyä kaupasta (Diamanto huom!!!)

Mulla kans paino suht samoissa edelleen, puol kiloo tippunut, mut tällä viikolla tsempataan. Luvataanko Diamanto, et kilon on lähdettävä tällä viikolla???!!! :kieh:

-Miisuli

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2006 klo 09:28 Miisuli kirjoitti:
Täällä on kans vähän vappuna tullu lipsuttua. Nyt n onneks kaikki herkut kaapista loppu, eikä todella osteta sitä suklaalevyä kaupasta (Diamanto huom!!!)

Mulla kans paino suht samoissa edelleen, puol kiloo tippunut, mut tällä viikolla tsempataan. Luvataanko Diamanto, et kilon on lähdettävä tällä viikolla???!!! :kieh:

-Miisuli

Sopii mulle!! Kilo lähtee ja se on lupaus.
Nyt popsitaan porkkanoita ja omenoita :saint:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 10:52 Diamanto kirjoitti:

kokeile tätä: keität kahvit ja painut ulos kahville! liian oitkä matka kaapille napostelemaan tai sitte järsit porkkanoita! :flower:

Kiitos vinkeistä! =)

Taidanpa nouduttaa niistä kaikkia. Juusto vaihtuu leikkeleeksi ja porkkanoita hankitaan kotiin..

Tuo suklaa-vinkki oli kyllä hyvä!! Tummaa suklaata ei tosiaankaan voi syödä montaa palaa kerrallaan.. hih.. :whistle:

Pakko ottaa myös itseään niskasta kiinni ja lähteä pihalle ulkoilemaan tuon taaperon kanssa. Ja mitä enemmän on pihalla, sitä vähemmän tulee sitä turhaa napostelua pitkin päivää..

Tsemppiä kaikille !!

Pääseekö vielä teidän joukkoon mukaan?

Mun tavoitepaino on 53kg eli se sama, jossa olin ennen raskauden alkua. 3-4 kiloa on tuohon matkaa. Ehtisin siis ehkä juuri juhannukseksi. Vyötärönympäryksen haluaisin alle 70cm. Minä kaipaan vinkkejä ja tukea myös herkkujen poisjättämiseen. Liikunnallinen olen ollut aina, nykyään kävelen sauvojen/vaunujen kera us. kerran viikkoon ja pihahommia tulee tehtyä kanssa. Rupeisko joku tekee mun kanssa vatsiksia, niin sais vertaistukihenkilön siihen motivaatiota pitämään yllä...

Tsemppiä meille kaikille!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2006 klo 09:13 voiitku kirjoitti:
ja yks mikä hillitsee suklaan syöntiä on vaihtaa maitosuklaa erittäin tummaan (70%)suklaaseen, kyllä katoaa suklaahimot kun tota vetäsee pari pientä palaa!

miten ihmeessä toi toimii.. mulla ainaki menee kerralla koko levy, vaiikka miten yököttäis niin eihän sitä voi vaan ottaa muutamaa palaa...apua..ja pojpja tulee niin ilosesti..nyt oo vetässy pari laatikkoo neekerinpusuja suht yksinään..hohoijaa eipä tarvis syödä enää mitään loppukuukautena :snotty:

Joo, tumma suklaa on yhtä paha kuin vaalea - siis paha, kun se on niin hyvää :laugh: Eli en voi kyllä yhtä palaa ottaa vaan sit menee koko levy!!!

Mun paino oli tänä aamuna 80,2kg. Maanantaiksi on pakko päästä vähintään 79,5kg:n. Niin olen luvannut, että kilo lähtee tällä viikolla. Porkkanoita täällä popsin. Iltaisin päivällisen jälkeen saan syödä vaan kasviksia. Eilen menikin sit kurkkua ja porkkanoita ja kirskkatomaatteja kilotolkulla :laugh: , kun yritin paikata makeishimoa!!! Kunpa se olis helpompaa!

Tsemppiä!

Miisuli

Yhteistyössä