Nyt narahdin, voi hel...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana

Vieras
Mieheni tietää että olen bi, mutta ei ole tiennyt sitä, että minulla on ollut naispuolinen rakastaja koko suhteemme ajan. En ole uskaltanut kertoa, olen kyllä tiedustellut miten hän suhtautuisi jos olisin naisen kanssa, mutta ei ole sanonut aiheeseen juuta eikä jaata.

Mieheni piti tulla kotiin vasta huomenna, mutta tulikin täysin huomaamatta kun olimme yhdessä suihkussa. Kylpyhuoneen ovi aukesi ja miehelleni ei taatusti jäänyt asia epäseväksi. Mies tuijotti hetken suu auki, pyysi anteeksi että häiritsi ja poistui. Ei vastaa puhelimeenkaan (kiinni).

Tosi hienoa, en tiedä yhtään mitä tekisin tai sanoisin. Tai mitä hän ajattelee.

Olo on kauhea.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
Kysy ukolta et mites ois kimpat :laugh:

Juuuhh..outo mies kun tuosta suuttui.. :whistle: :xmas:

Todella :| En tiä yhtään miestä kuka ei mukaan haluis :D

Minä kyllä tiedän.

Moniko teistä olisi tunkenut samaan suihkuun miehenne ja tämän poikakaverin kanssa? :D

no en tietenkään mutta se n+n on semmonen miesten juttu. m+m on vaan oksettavaa. :x

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
Kysy ukolta et mites ois kimpat :laugh:

Juuuhh..outo mies kun tuosta suuttui.. :whistle: :xmas:

Todella :| En tiä yhtään miestä kuka ei mukaan haluis :D

Minä kyllä tiedän.

Moniko teistä olisi tunkenut samaan suihkuun miehenne ja tämän poikakaverin kanssa? :D

yyyyäk, no en mä ainakaan, mut kahen naisen kans olisin voinu vaikka tunkeakin :saint: :p

:laugh: kaikki tavallaan mutta naisten välinen kihnaus ja meisten välinen parrun piilottelu on mulle yhtä kiihottavaa kuin mädän lihan pakkosyöttäminen viattomalle lapselle :) ja toisaalta, jos jotain tekee tuollaista salaa ja jää sitten verekseltään kiinni on äklöä. Itse sulattaisin partnerilta bi-henkisyyden, mutta ei mun juttu enkä halua olla mukana.

Toisin sanoen, olisin vastaavassa tilanteessa tehnyt ihan samoin. Parisuhteen vaativaa rehellisyyttä olisi koeteltu ja näin myös minua loukattu. :)

Jokainen tyylillään. Itse kirjoittajan tehtävä miettiä miten edetä, en ala neuvoa muuten kuin, että juttele asia halki sitten kun mies on rauhoittunut :)

Yhteistyössä