tarvitsen mielipiteitä! sydän aivan syrjällään!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cier
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla tuli fiilis, että ap haluaa vain hehkuttaa täällä, miten mahtava tilaisuus hänen mahtavalla miehellään on. Suhde ei ole koskaan mikään ollutkaan, jos se kahdessa kuukaudessa kaatuu.

2 vuotta olis eri asia. Ja kokemuksesta voin sanoa, ettei noin LYHYILLÄ komennuksilla muuta ehdi tehdä kuin töitä.

No onhan se kurja, jos toinen lähtee kotoa pois. Mutta kyseessä on vain 2 kuukautta. Vaikka sinä olisit raskaanakin, niin tuo on lyhyt aika. Raskaus kun kestää 9 kk. Mutta älä nyt pilaa miehesi mahtavaa mahdollisuutta olemalla hölmö!

Siis kyse 2kk! Sanon nyt suoraa, että ÄLÄ OLE NAURETTAVA!!!!! Vaikka olisit nyt raskaana niin 2kk on pieni AIKA! Teillä on koko loppuelämä aikaa!!!!

mä mä haluankin ajatella että meillä on koko loppu elämä aikaa.. tuntuu vaan pahalta. kyllä mä päästän mieheni, ei hän ole mun lapsi eikä minulla ole oikeutta kieltää - enkä haluakaan. en todellakaan ole nainen joka niuhottaa miehensä menoista.. mutta tunteilleni minä en voi mitään. Itsekin varmasti lähtisin jos ko tilanne tulisi eteen. Tuntuu vaan pahalta - emme ole koskaan olleet erossa 2kk.

Jos mä olisin sä päästäisin miehen matkaan hyvillä mielin ja järjestäisin itselleni vaikka virkavapaata jos pomo ei lomaa lupaa ja lähtisin pariksi viikoksi käymään sitten siellä. Mies on tietysti päivät töissä mutta hyvin suunnittelemalla ehditte varmasti tuolloin viettää aikaa kivasti yhdessäkin.
Kaksi kuukauttahan on kähdeksan viikkoa joten jäljelle jäisi 6 viikkoa, ei kovin paljoa mielestäni.

Hyvin suunnitellen tuo pari kuukautta on hieno kokemus koko perheelle ja lisäksi auttaa miestäsi työssä paljon.

Onnea matkaan!

[QUOTE="vieras";22148090]Brasiliassa on kauniita naisia...[/QUOTE]

Voi olla - mutta miehelläni on kauniimpi nainen kotona ;)
tässä ei ole nyt mustasukkaisuudesta kyse.

[QUOTE="vieras";22148222]Mulla tuli fiilis, että ap haluaa vain hehkuttaa täällä, miten mahtava tilaisuus hänen mahtavalla miehellään on. Suhde ei ole koskaan mikään ollutkaan, jos se kahdessa kuukaudessa kaatuu.

2 vuotta olis eri asia. Ja kokemuksesta voin sanoa, ettei noin LYHYILLÄ komennuksilla muuta ehdi tehdä kuin töitä.[/QUOTE]

En mä tässä mitään suhdetta halua "hehkuttaa" mutta jos suhde olisi huonolla pohjalla niin silloinhan olisin vaan tyytyväinen että saan miehen pois silmistä.. Halusin kuitenkin kertoa suhteestamme täällä josta kaikki tietäisivät lähtökohdat jotka tähän vaivautuvat vastaamaan.

[QUOTE="alkup.";22148296]mä mä haluankin ajatella että meillä on koko loppu elämä aikaa.. tuntuu vaan pahalta. kyllä mä päästän mieheni, ei hän ole mun lapsi eikä minulla ole oikeutta kieltää - enkä haluakaan. en todellakaan ole nainen joka niuhottaa miehensä menoista.. mutta tunteilleni minä en voi mitään. Itsekin varmasti lähtisin jos ko tilanne tulisi eteen. Tuntuu vaan pahalta - emme ole koskaan olleet erossa 2kk.[/QUOTE]

Mikä tuntuu pahalta? Sekö että miehelläsi on mahtava tilaisuus tynsä puolesta. Sehän on teille vaan plussaa. sinä voisit ihan hyvin ottaa lomaa tai palkatonta ja lähteä 5v kanssa sinne brasiliaan vaikka kuukaudeksi mukaan. En ymmärrä miksi teet asiasta näin ison ongelman kun ongelmaa ei ole ollenkaan. Teidän ei edes tarvitse olla 2kk erossa jos järjestäisit asian. Monella on miehet ympäri vuoden tuollaisilla komennuksilla, käyvät muutaman viikon kotona ja sitten taas matkaan. se on raskasta jos mikä, mutta hyvin on naiset pärjänneet ja avioliitot kestäneet! Miksi teidän liitto ei kestäisi. alat nyt vaan innoissasi suunnittelemaan koko perheen lähtemistä!

Järjestät itsellesi parin viikon vapaan miehen työreissun puoliväliin ja lähdet käymään Brasiliassa. Jos pelkäät, että suhteenne kaatuu siihen, kun toinen on poissa 2 kk, on liittonne melko epävakaalla pohjalla.

[QUOTE="vieras";22148299]Jos mä olisin sä päästäisin miehen matkaan hyvillä mielin ja järjestäisin itselleni vaikka virkavapaata jos pomo ei lomaa lupaa ja lähtisin pariksi viikoksi käymään sitten siellä. Mies on tietysti päivät töissä mutta hyvin suunnittelemalla ehditte varmasti tuolloin viettää aikaa kivasti yhdessäkin.
Kaksi kuukauttahan on kähdeksan viikkoa joten jäljelle jäisi 6 viikkoa, ei kovin paljoa mielestäni.

Hyvin suunnitellen tuo pari kuukautta on hieno kokemus koko perheelle ja lisäksi auttaa miestäsi työssä paljon.

Onnea matkaan![/QUOTE]

Virkavapaaseen/lomaan tms ei ole nyt lomia käytettävissä koska olen jo muutenkin poissa 2vk perheemme matkan vuoksi töistä helmikuussa..

Sitten voisitkin saada sympatiaa, jos jäisit kotiin useamman pienen lapsen kanssa. Silloin 2 kuukautta varmasti tuntuisi pitkältä ajalta, kun olisi koko ajan yksin vastuussa lapsista. Mutta nyt et kyllä saa sympatiaa ollenkaan. Ennemminkin alkaa vaan ärsyttää, jos estät miehesi lähdön esittämällä marttyyria.

[QUOTE="vieras";22148356]Sitten voisitkin saada sympatiaa, jos jäisit kotiin useamman pienen lapsen kanssa. Silloin 2 kuukautta varmasti tuntuisi pitkältä ajalta, kun olisi koko ajan yksin vastuussa lapsista. Mutta nyt et kyllä saa sympatiaa ollenkaan. Ennemminkin alkaa vaan ärsyttää, jos estät miehesi lähdön esittämällä marttyyria.[/QUOTE]

Totta! Nyt vaan tuntuu, että ei suhde voi olla kovin kunnossa jos 2kk pitää miettiä!

[QUOTE="alkup.";22148340]Virkavapaaseen/lomaan tms ei ole nyt lomia käytettävissä koska olen jo muutenkin poissa 2vk perheemme matkan vuoksi töistä helmikuussa..[/QUOTE]
Ota palkatonta vapaata se pari viikkoa ja mene lomailemaan Brazzeihin.

Mä en tiedä mitä tehdä tai ajatella.. koko elämä ihan kesken ja sitten käy näin.
mies tuli eilen töistä kotiin. Hän on esimiesasemassa isossa ulkomaalaisessa yritysessä.
Hänellä oltiin ehdotettu ulkomaan komennusta Brasiliaan (kesto 2kk) talven aikana..

Eli siis toisinsanoen hän olisi auttamattomasti ulkopuolinen perheestämme 2kk ajan. Tämä toisi miehelle todella hyvän aseman yrityksessä, pääsisi ylenemään johtotasolle, palkkaa tietysti sievoinen summa lisää, ulkomaan päivärahat tms tms

Meillä on 5v lapsi, minun edellisestä liitosta, lapsellemme mies on todella rakas, perheemme perusta, mies joka teki meistä kokonaisen perheen uudelleen. Teemme todella paljon kaikkea yhdessä perheenä.. Nyt oli suunnitteilla talon (remontoiva kohde) osto ja pillleritkin lopetin 1kk sitten ja vauva oli tervetullut lähitulevaisuudessa.

Tämä muutti aivan kaiken.. Palkka-asian ja urakehityksen takia tämähän olisi "once in a livetime" tilaisuus - upea sellanen.
Järki sanoo että miehen on mentävä, jo senkin takia että perheemme elintaso olisi turvattu ja antaahan tuo miehestäkin uurtavan uraihmisen kuvan jos on firman puolesta valmis menemään maailman ääriin. Ylenemiseen rajattomat mahdollisuudet tuon jälkeen.
Mutta entä tunnepuoli?? riittääkö muutama ylimääräinen tonni korvaamaan itketyt kyyneleet?! Meillä on upea suhde, ei ylimääräisiä riitoja, rajattomasti rakkautta, ei niuhotusta eikä nipotusta. Elämä tasapainoista, arki kuin juhlaa. Pelottaa jos tämä muuttaa kaiken ja pilaa suhteemme :((
Mieheni ei ole luvannut töihinsä mitään, hän on sanonut että haluaa kotoa hyväksynnän. Minä en halua sanoa asiaan juuta enkä jaata - jos sanon "et mene" ajattelen loppuelämäni että estin miestäni totettamasta itseään. jos sanon että "mene" ja suhteemme kärsii tämän vuoksi, kadun sitä että annoin itselleni luvan pilata suhteemme. Mukaan emme voisi lapsen kanssa lähteä. myös itse olen töissä, markkinointialalla 8h päivässä, joten mukaan lähdön voi unohtaa..

helvetin kuustoista - IHAN SUORAAN SANOTTUNA!!

mä olisin tyytyväinen jos saisin olla erossa miehestäni 2kk.lyhyt aika,menee tosi nopeesti.mun mielestä ylireagoit ihan suotta.

Meil ainaski pääsee perhe mukaan kaikille yli 3 viikon kestäville työmatkoille miehen työpaikalla. Eri asia sitten onko muun perheen elämäntilanne sellainen että voi lähteä.

2kk on pitkä aika eikä se mene nopeasti, paitsi jos jälkikäteen miettii asiaa.

2kk on ihan sikalyhyt aika...siis ei tarttis kahta kertaa pohtia jos omalle kohdalle sattuis...pakkaisin miehen laukut ja sanoisin että nähdään 2kk päästä :)

Siis moni mies on 2kk merillä jne. jotta ei tuo tosiaan ole edes mitenkään paha aika :D

2kk? Saat sen kuulostamaan kahdelta vuodelta. Tuo menee äkkiä yhden lapsen kanssa. Älä nyt hyvä ihminen ala tommosta edes nikottelemaan. Äijä Brasiliaan ja silleen. Meillä tehtäsi niin asiaa isommin edes miettimättä. Hyvä suhde kestää sen ja sellainenhan teillä on.

lähtekää nyt ihmeessä edes vaikka käymään siellä brasseissa. kaikki on mahdollista kuin vain käyttää vähän mielikuvitusta eikä itke, et mä teen 8h päivässä markkinointihommia ja olen töissäni korvaamaton...

2 kk on lyhyt aika!!
Järjestät itsellesi parin viikon loman komennuksen aikana ja menette lapsesi kanssa käymään!

jos miehesi olisi lapsesi isä, ehdottaisin, että lähdette 2 kk ajaksi mukaan. Palkatonta vaan töistä, varmasti onnistuisi.

2kk on ihan sikalyhyt aika...siis ei tarttis kahta kertaa pohtia jos omalle kohdalle sattuis...pakkaisin miehen laukut ja sanoisin että nähdään 2kk päästä :)

Siis moni mies on 2kk merillä jne. jotta ei tuo tosiaan ole edes mitenkään paha aika :D

Peesi :D
Tuo matka voi kuitenkin vaikuttaa miehesi työelämässä loppu iän.
Miekin pakkaisin laukut ja vaatisin käyttämään tilaisuuden.
Kyllä tuo aika menee vaikka päällään seisten.
Ole onnellinen että miehesi on moisen tilaisuuden saanut

Todella outoa, että nainen saa väännettyä loistavasta uutisesta huonon uutisen. Kyse ei ole muutamasta tonnista, vaan perheenne tulevaisuudesta ja miehen urakehityksestä. 2 kk. erillään ei ole mikään uhraus.

Yhteistyössä