Nyt mua alkoi ujostuttaa. (Gynekäynnistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sss

Vieras
Koskaan ennen ei ole ujostuttanut. Nyt olisi taas sen vuosittaisen tarkastuksen aika, ja mietin, mitä mun pitäisi tehdä tolle majavankarvalle.

Yleensä sheivaan niin, ettei sitä karvaa sinne paljon jää. Pitäisikö kasvattaa vähän edes peittävämpi viidakko, ennen kuin sinne gynepöydälle leikkauslampun alle uskaltautuu?

Sheivaatteko itse kuinka paljon?

(ja joo, tiedän, ettei sitä gyneä kiinnosta mun alapään karvoitus, mutta mua silti hävettää)

Teet ihan niinkuin sä itse haluat ja mikä susta itsestä tuntuu sopivalle juuri sinulle, ei kukaan muu voi sun puolesta päättää mitä alakerralles teet ;) siistiä aina voi, mut tuskin sinne nyt posliinina tarvii mennä tai jonkun kuvion kera :D

Nykyään sheivaan melkein kaiken pois, mutta aiemmin oli kyllä koko pehko, tosin saksin karvoja vähän lyhyemmiks. Ei se karvotus miusta häveliäin juttu ole gynellä käynnissä. Vaikka eipähän tuo enää millään tavalla ujostuta.

Pari viikkoa sitten vasta oli gynetarkasus kierukan takia. Edellisenä iltana sheivasin erikoisen tarkasti ihan paljaaksi kokonaan. Mulle ei tuu näppyjä ja koska iho on tottunut jo tähän vuosia jatkuneeseen sheivailuun. Gyne olikin sijainen, hyvin kohtelias hommansa osaava mies.

Yhteistyössä