K Kovajänis Aktiivinen jäsen 29.11.2006 9 532 3 36 21.03.2008 #1 hetkeksi pois, kun alkaa ällöttää joidenkin kommentit Öitä ja pitäkää huoli ei vaan itsestänne vaan rakkaistannekin
hetkeksi pois, kun alkaa ällöttää joidenkin kommentit Öitä ja pitäkää huoli ei vaan itsestänne vaan rakkaistannekin
A Ainomieli Aktiivinen jäsen 09.11.2007 6 834 0 36 21.03.2008 #4 :wave: Taas mä oon missannut jotain..