Hyvää Juhannusta!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja polli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

polli

Jäsen
03.02.2006
65
0
6
Nyt sitte täältä meiltäkin!!!! Täällä on sääennusteen mukaan aurinkoinen keli huomenna joten, Joulu juhlista jaloin, juhannusjuhlista kontaten!!!

Pitäkää huoli etenkin lapsista siellä uimarannoilla,ettei tänä jussina olisi niitä ikäviä uutisia...tietysti pitäkää huoli itsestänne ja ehkä siitä ukostakin...
 
1135220427893.jpeg


kuin myös juhannukset
 

Similar threads

A
Viestiä
1
Luettu
2K
N
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä