Mainnossuudelma ärsyttää!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karhurouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

karhurouva

Jäsen
27.02.2007
956
0
16
Subilla tulee joidenkin ohjelmien jatkuu-tiedotuksen jälkeen magnumin jäätelömainos (tai joku sensuuntainen) jossa naimen ja mies suutelee. Ja se suutelu saa minut ärsyyntymään... Ei muuten mutta kun ne tekee sen ihan väärin!! Se näyttää niin epäaidolta että ällöttää :D Siitä kai puhe mistä puute :whistle: :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:12 Eräs kirjoitti:
En ole pariin vuoteen enää ostanut Magnum-jäätelöitä niiden mainosten takia. Ne viime vuoden aisti-mainokset oli tosi kuvottavia :$ :x

Valitettavasti niin jumalaisen hyvää jäätelöä en kestä boikotoida huonon mainonnan takia :p
 

Yhteistyössä