Subilla tulee joidenkin ohjelmien jatkuu-tiedotuksen jälkeen magnumin jäätelömainos (tai joku sensuuntainen) jossa naimen ja mies suutelee. Ja se suutelu saa minut ärsyyntymään... Ei muuten mutta kun ne tekee sen ihan väärin!! Se näyttää niin epäaidolta että ällöttää
Siitä kai puhe mistä puute
:xmas: