Mua inhottaa mies :X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eva

Vieras
En halua häntä, siis en halua seksiä hänen kanssaan.
Muut miehet kyllä kiinnostaa.
Muutenkin suhde alkanut oireilla, ei ole enää hyvä olla.
Eikä ole muuten sitä alkuhuuman loppumista, tässä on useita vuosia yhtä pidetty.

Jotenkin tuntuu, ettei pysty jättämään, mutta kai se elämä senkin jälkeen jatkuu. Kamalaa kidutusta, että mies ärsyttää KAIKIN PUOLIN ja päivittäin, ja ajatuskin seksistä hänen kanssaan ahdistaa ja ällöttää, vaikka joku kehuisi varmaan miehen sänkytaitoja. Muhun ei iske.

Kuulostaa todella tutulta menneistä suhteistani. Nykysuhteen ( elämänäni mies) tyyppini taas vastaa myös tuhmia unelmiani. .. niin ehkä siksi en näe ällönä ja myös vaalin ajatusta hänestä seksuaalisena olentona, enkä vain parhaana miespuolisena kamuna ja tulevana isänä.. Se vaaliminen on varmaan tärkeää ja se ( nyt joku heittää ehkä kivellä...) minulle että silmä lepää edes jonkin verran ja mies osaa myös lukea mun haluja hyvin.

Aivan kuin minun ajatuksia.Sitä päivällä odottaa milloin se toinen tulee töistä kotiin,ja sit kun se tulee ni pärstä ärsyttää niin paljo et toivoo et kun se vaan häipyis.Seksiä meillä ei ole ollut yli puoleen vuoteen.Joka ikinen pieni "väärä sana" tai ne tavat joihin ei ole ennen kiinnittänyt huomiota,saa räjähtämään.Säälittää mies parka,ei tee mitään väärin mut en vaan mahda mitään sille että se ihminen pelkällä olemassaolollaan vituttaa minua!!!

Joo mies kyllä tekee kaikkensa, mutta ei vaan innosta, alkaa oikeasti ihan puistattaa, ja eilen innostuin vähän, kun pidin silmät kiinni ja kuvittelin erään toisen siihen. :ashamed:
Mut eipä sitä fiilistä kauan kestäny.

Mies ei ole myöskään mun silmiini hyvännäköinen, ja tätä ominaisuutta arvostan nyt enemmän kuin aiemmin - niin turhalta kuin se joistakin ehkä kuulostaakin. Näiden haluttomuusongelmien ym. seurauksena ymmärrän, että kyllä kannattaa katsoa vähän sitä ulkonäköäkin eikä vaan kultaista luonnetta kun miestä valitsee.

Alkuperäinen kirjoittaja harmauduin:
Aivan kuin minun ajatuksia.Sitä päivällä odottaa milloin se toinen tulee töistä kotiin,ja sit kun se tulee ni pärstä ärsyttää niin paljo et toivoo et kun se vaan häipyis.Seksiä meillä ei ole ollut yli puoleen vuoteen.Joka ikinen pieni "väärä sana" tai ne tavat joihin ei ole ennen kiinnittänyt huomiota,saa räjähtämään.Säälittää mies parka,ei tee mitään väärin mut en vaan mahda mitään sille että se ihminen pelkällä olemassaolollaan vituttaa minua!!!

Täysi peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja harmauduin:
Voi ihan ku me! Meillä ei ole ollu petipuuhia kai vuoteen. Oli raskaus ja synnytyksenjälkeiset vaivat ja huonostinukkuva vauva ym. Nyt kun ehkä jo vois niiden puolesta niin ei huvita. Ihmettelee vaan miten ton kanssa on ikinä jääny. Ja hyvä mies muuten. Mut kun ei sytytä niin ei sytytä. Surullista. Todella.

viime kesänä tuli ero.kertakaikkisesti lopullinen pamaus... vihjailin aikani ukolle ett ettis uuren akan...ei ei hän halunnu... no meil ei ollu seksiäkää ollu aikoihin ei mitää...vitutti vaa toisen näkeminenki.miks silloin olla enää yhdessä???
ja niin eri maailmankatsomus... olen itse suvaitsevainen,hänestä homotkin joutas tappaa o_0
ja ulkomaalaiset... muutenki argh... nyt on hyvä ku yksin saan elellä lasten kanssa =)

Yhteistyössä