Nyt toivottelen teille hyvää yötä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Puudeli tuossa jo odottelee, että "eiköhän mamma aleta jo lähteä" :) Mulla on ollu tänään yksi elämäni onnellisimmista päivistä, vaikka mitään erityisen ihmeellistä ei ole tänään tapahtunut. On vaan ollut niitä elämän harvoja päiviä, jolloin tuntee huikaisevaa onnea. Jumalatkin olivat iltasella suopeita, kun laittoivat tummanharmaan pilven päälle sateenkaaren :)

Pitäkää huolta itsestänne ja rakkaistanne :hug: Hyvää yötä :wave: :wave:
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä