K
Keittiönoita
Vieras
Puudeli tuossa jo odottelee, että "eiköhän mamma aleta jo lähteä"
Mulla on ollu tänään yksi elämäni onnellisimmista päivistä, vaikka mitään erityisen ihmeellistä ei ole tänään tapahtunut. On vaan ollut niitä elämän harvoja päiviä, jolloin tuntee huikaisevaa onnea. Jumalatkin olivat iltasella suopeita, kun laittoivat tummanharmaan pilven päälle sateenkaaren
Pitäkää huolta itsestänne ja rakkaistanne :hug: Hyvää yötä :wave: :wave:
Pitäkää huolta itsestänne ja rakkaistanne :hug: Hyvää yötä :wave: :wave: