En mäkään suunnittele ottavani koko lääke arsenaalia kun synnyttämään meen.Alkuperäinen kirjoittaja luomuäiti:Niin, on mullakin joskus ollu vatsa vähän kovalla tms jos olen syönyt huonosti, mutta en mä silti joka kerralle suunnittele himolääkearsenaalia =) Samoin tietenkin synnytyksessä voi mennä jokin pieleen ja lääketiede voi auttaa, mutta ei sitä nyt etukäteen voi päättääAlkuperäinen kirjoittaja Becka:levolaccia ainakin. sori oli pakko kuokkiaAlkuperäinen kirjoittaja luomuäiti:Synnytys ON luonnollinen tapahtuma, ei sairauskohtaus tai mitenkään verrattavissa jalan amputaatioon.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:niin varmaan joo. ja sama juttu jalkaamputaation kanssa vai?Alkuperäinen kirjoittaja luomuäiti:Ei synnytys oikeasti satu niin paljoa Se on aika pitkälti asenteesta kiinni, ja tiedosta. Synnytä ilman, synnytys on kuitenkin ihan luonnollinen tapahtuma eikä sairauskohtaus.
Tarvitsetko sä lääkkeitä käydäkses paskallakin? =)
Mutta en kyllä mee silläkään mielellä että aivansamamiltätuntuuniinmitäänhänenvarmastiota.
Kyllä mä ainakin meen synnyttämään sillä mielellä että kattellaan mitä eteen tulee, jos ei koske liikaa niin turhahan sitä on mitään lääkettä ottaa. Mutta taas jos mulla olis monta synnytystä takana ja ilokaas olis ollu aina Se paras vaihtoehto millä mennä, niin kyllä ottais päähän jos tietäsin ettei sitä saa.
Itse en tosin ilokaasusta innostunut yhtään, musta se oli kamalaa tavaraa. Sen sijaan seuraavassakin synnytyksessä pidän ajatuksissa kohdunkaulapuudutteen josta lopulta oli paljon hyötyä omassa synnytyksessäni kun lopulta tuntui siltä että ei enää kestä mennä ilman mitään kivunlievitystä.