Nyt keksitte meille huomiseksi tekemistä - heti!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terhikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Terhikki

Aktiivinen jäsen
27.12.2004
2 662
0
36
Tekemistä vailla siis huomiseksi aamusta iltapäivään (ja perjantaiksi):

mie
2v tyttö
4v tyttö

Auto käytössä jos tarvii, mitä vaan saa ehdottaa.

(mielellään ei uimarantareissua, en lähtis yksin noiden kahden uimaintoisen kans)

Öh niin täällä Lahdessahan me.

Mihinkään huvipuistoon tai puuhamaihin ei lähdetä, miehellä alkaa loma parin päivän päästä ja sitten ehditään reissaamaan.

Ihan siis jotain sellaista kivaa kevyttä kesätekemistä mitä en nyt itse saa päähän :) :flower:

mulla ois ens viikonloppu 2,5v ja 1v kanssa :kieh: mietin just jos sain ton 1v hoitoon ja lähtisin tytön kanssa jonnekin päiväks kahden, nauttis varmaan enemmän ku ei oo pikkuveli kiusaamassa :ashamed:
kesämaata mietin, tykkimäki on ehkä liian kaukana meille.. mut ois kyl ihana päästä kerrankin vaan yhden muksun kanssa ilman kiukkuja johonkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Kierrätte kaikki mahdolliset leikkipuistot? :D
Tai sitten esim. Korkeasaari, Puuhamaa? ( vaikea ehdotella kun en tiedä missä suunnalle olette sitä tekemistä vailla )

Tuota leikkipuistokierrosta tai muuta vähän mietinkin, et jos tosiaan otettais auto huomenna käyttöön.

On tässä jo alkuviikko oltu ihan pihapiirissä ja kovasti ois kiva keksiä mitä vaan muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Loreliina:
mulla ois ens viikonloppu 2,5v ja 1v kanssa :kieh: mietin just jos sain ton 1v hoitoon ja lähtisin tytön kanssa jonnekin päiväks kahden, nauttis varmaan enemmän ku ei oo pikkuveli kiusaamassa :ashamed:
kesämaata mietin, tykkimäki on ehkä liian kaukana meille.. mut ois kyl ihana päästä kerrankin vaan yhden muksun kanssa ilman kiukkuja johonkin :D

Me jaetaan usein lapset puoliksi niin et kummallakin on vaan yksi - sitten seikkaillaan metsässä tai polkupyöräilemässä tai muuta arkitouhua. On se välillä luksusta kun voi höpötellä vaan yhden ipanan kanssa kerrallaan, ja lapsetkin on rauhallisempia niin :whistle:

Näin kesäisin sitä manaa kun ei ole korttia mulla, olis ihana käydä pojan kanssa ajelemassa eri paikkakunnilla ja nähtävyyksiä kattelemassa.
Niin ja sitten kun olette puistoilleet niin menkään johonkin kivaan paikaan esim. jädelle tai vaikka torille kiertelemään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Oletteko jo käyneet Yli-Marolan kotieläinpihalla? Tai vaihtoehtoisesti Orimattilassa kotieläinpuistossa?
Tuossa Marolan vieressähän ois Perhepuistokin.
Vai onko liian tuttua juttua?

Itseasiassa tuolla Perhepuistossa + kotieläinpuistossa Launeella ei olla vielä tälle kesälle käyty joten voishan sitäkin harkita.

Siellä Orimattilan kotieläinpuistossa käydään varmaankin sitten koko perheellä, ei olla vielä käyty vaikka aina on pitänyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Näin kesäisin sitä manaa kun ei ole korttia mulla, olis ihana käydä pojan kanssa ajelemassa eri paikkakunnilla ja nähtävyyksiä kattelemassa.
Niin ja sitten kun olette puistoilleet niin menkään johonkin kivaan paikaan esim. jädelle tai vaikka torille kiertelemään. :)

Mietin juuri että nappaisinko eväitä mukaan mutta taitais olla enemmän luksusta käydä jossain jädellä tai torilla herneitä popsimassa

:)

Kiitos vinkeistä kaikille, lisääkin saapi ehdottaa :flower:

Yhteistyössä