Uhh, tuoreessa muistissa vielä tuo kipu!
Muista myös ilmakylvettää nännejä niin paljon kuin vaan on mahdollista! :wave:
Muista myös ilmakylvettää nännejä niin paljon kuin vaan on mahdollista! :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku täällä joskus kirjoitti että käyttää tuttipullon tuttia rintakumina.Tiedä sitten millainen on käytännössä tuon avulla imettää.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Oho miten sopiviksi tämän joku nosti. Kiitoksia vain =) . Nimittäin just tuossa poikaa imettäessäni mietin miten paljon vähemmän sattuikaan kun otin pojan lähemmäs ja toisaalta vaan purin hammasta. Kummasti sattuu vähemmän kun tsemppaa itseään.
Kyllä tää tästä =)
Muoks: Melkoista sattumaa muuten...tulin JUST koneelle imettämästä. Kohta joku luulee että mä harmaana täällä kirjoittelen itselleni :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Oho miten sopiviksi tämän joku nosti. Kiitoksia vain =) . Nimittäin just tuossa poikaa imettäessäni mietin miten paljon vähemmän sattuikaan kun otin pojan lähemmäs ja toisaalta vaan purin hammasta. Kummasti sattuu vähemmän kun tsemppaa itseään.
Kyllä tää tästä =)
Muoks: Melkoista sattumaa muuten...tulin JUST koneelle imettämästä. Kohta joku luulee että mä harmaana täällä kirjoittelen itselleni :snotty:
Satuin katsomaan oletko kenties kirjautunut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Oho miten sopiviksi tämän joku nosti. Kiitoksia vain =) . Nimittäin just tuossa poikaa imettäessäni mietin miten paljon vähemmän sattuikaan kun otin pojan lähemmäs ja toisaalta vaan purin hammasta. Kummasti sattuu vähemmän kun tsemppaa itseään.
Kyllä tää tästä =)
Satuin katsomaan oletko kenties kirjautunut![]()
No oli sullakin sitten hyvä aloitus
=) :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:Mun piti sairaalassa jopa pitää taukoa imetyksestä kun nännit meni heti verille ja vauva oksenteli sitä veristä rintamaitoa.
Imetys oli aivan totaalista tuskaa. Kumien kanssa pystyin imettämään jotenkuten. Mutta täysimetykselle sain sanoa goodbye.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri78:Lansinoh-voide auttaa paremmin ja nopeammin kuin Bepanthen! Ja itse käytin pari ekaa viikkoa molempien kanssa rintakumia, kun nännit oli rikki ja sitten pikkuhiljaa aloin hivuttamaan rintakumin pois, kun maito oli alkanut herumaan ja hyvin nuo oppivat syömään rintaa kumista huolimatta! Älä lopeta imettämistä, vaikka se alku voi tuskaa ollakin, tsemppiä=)
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja rapu:Mun piti sairaalassa jopa pitää taukoa imetyksestä kun nännit meni heti verille ja vauva oksenteli sitä veristä rintamaitoa.
Imetys oli aivan totaalista tuskaa. Kumien kanssa pystyin imettämään jotenkuten. Mutta täysimetykselle sain sanoa goodbye.
Oi voi, kuulostaa jo tosi pahalle:hug: . No mutta tuollaisessa tilanteessa on jo selvää että täysimetys EI ole se paras vaihtoehto äidille eikä vauvallekaan.
Nyt kun kerroit miten pahasti sulla on ollut, niin mun kipuilut alkaa tuntumaan itsestä ihan naurettavilta. Ihan olemattomasta mäkin valitan. Ei multa tuu edes verta, kunhan on vaan iho rikki.
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:Mun piti sairaalassa jopa pitää taukoa imetyksestä kun nännit meni heti verille ja vauva oksenteli sitä veristä rintamaitoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Turkilmas,oletko jo kuullut että vieras harmaana on saanut vauvan?