nyt kaikki hyvät neuvot tarpeen, imetys sattuu niin turkasesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Rintatulehdusta mulla ei oo. Mä olen laittanut bebantenia mutta se ei auta. Onko tuo Lansinoh (?) apteekin tuote?

Rintakumista poitsu suuttuu ja puree sitä ikenillään (auts). Ja tosiaan nännit on ihan hiton punaiset ja päissä jopa pieniä rakkomaisia värittömiä länttejä. Aivan helvetin kipeät |O

Tiedän tunteen :/
Mutta tiedätkö mitä. Tuohon ei varmaan auta muu kuin se rintakumi. Kun vauva on riittävän nälkäinen niin se kyllä ottaa kiinni rintakumistakin. Purista se kumi ensin täyteen maitoa niin vauva tajuaa sen paremmin että sieltä tosiaan saa evästä.
Nyt kun saat vaan rinnat ehjäksi niin sit harjoittelette sen kunnon otteen siihen rintaan että ei vaan menis uudelleen rinnat rikki.

mä rupesin rasvaan jo hieman ennen laskettua. ja sairaalassa oikein urakalla. tälläkertaa säästyin nännien rikkoutumiselta vaikka vauva on tosi tiheesti tissillä.
lansinoh on todellinen ihme rasva. keskimmäisestä mulla oli järkyttävän kipeet nännit,imuote oli väärä useesti joten sattui. lasnihilla se korjaantui parissapäivässä!
joten apteekkiin vaan heti huomenna =) saat sit nauttia imetyksestä.
munkin vauva on pariviikkoinen nyt =) kutsun sitä tissiäiseksi kun on kokoajan tissillä,ja paraspaikka nukkuakkin on tissin päällä.

Yhteistyössä