Nyt ideoita! Miten saada ruoka riittämään parhaiten..

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
En asu Kemi-Tornio-alueella, kiitos kuitenkin =)

Pelkkiä munaruokia en voi tehdä, kun toinen lapsista on allerginen. Kestää kyllä jos on "seassa" :)

Kohtahan tässä onkin jo kasassa ruoat sinne lapsilisiin asti :D Kiitos ideoista!
 
vieras
http://www.mll.fi/?x20737=2687217

Kortit jaetaan perheille joulun alla ja ne kelpaavat kaikissa K-ruokakaupoissa.

Perheet valitaan avun tarpeen mukaan. SPR:n ja MLL:n paikallisyhdistykset etsivät apua tarvitsevat perheet yhteistyössä mm. paikallisen neuvolan tai seurakunnan kanssa. Kortit jaetaan pienituloisille perheille, joissa ainakin yksi lapsi on alle 15-vuotias, ja joissa on esimerkiksi työttömyyttä, sairautta, ylivelkaantumista tai jokin kriisitilanne.

Lisätietoja:
MLL viestintäjohtaja Liisa Partio p. 075 324 5512 tai 040 580 8984
lapsiköyhyydestä myös johtava asiantuntija Esa Iivonen p. 075 324 5581 tai 040 757 9950
SPR kampanjapäällikkö Tuula Colliander, p. (09) 129 3329 tai 040 5639 648
sosiaalipalvelujen koordinaattori Marja Kanerva p. (09) 129 3237 tai 040 5199 155
 
vieras
http://keskustelu.kaksplus.fi/t906850

22.11.07 13:37
JoosepinÄiti

mll:n lahjakorttien saajat valitsee Mll:paikallisyhdistyksen hallitus ja ne on jo valittu..

Tämmöisen ketjun löysin :( Laitoin tuohin hakuun MLL.Mutta soita ihmeessä seurakuntaasi.Tai kysy neuvolasta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja no no...:
Mikset käy diakoniatoimistossa?
En pääse käymään siellä :( Tällä hetkellä olen ns. vuodelevossa suppareiden vuoksi. Kaipa sinnekin vois soittaa..? Jos vaikka joku hakis minun puolestani jos sieltä jotain sais? En tiedä miten toimii.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no no...:
Mikset käy diakoniatoimistossa?
En pääse käymään siellä :( Tällä hetkellä olen ns. vuodelevossa suppareiden vuoksi. Kaipa sinnekin vois soittaa..? Jos vaikka joku hakis minun puolestani jos sieltä jotain sais? En tiedä miten toimii.
Soita ihmeessä.Ei siinä mitään menetä!!Ja selität mikä on tilanteesi.Mites lasten kanssa pärjäät kun olet vuodelevossa?Koska on la?
Eikö sulla ole ketään joka voisi auttaa.Vah´nhempasi,kaverisi,sisaruksesi jos niitä sinulla on?Entä lasten isän vanhemmat?Tai lasten isä??

 
öttismönkiäinen
Onko viikonloppuna siellä mitään kirkon kahvituksia tai muita kekkereitä, joihin voi mennä? Pikkujouluaikana ihmiset juo paljon, pulloja ja tölkkejä varmaan löytyy paljon, jos vaan jaksat lähteä lasten ja masuasukin kanssa liikkeelle. Onko teillä mahdollista ostaa kaupasta laskulle? Tai vaikka kauppias antaisi viimeisen päivän tuotteita? Oletko soittanut ex:lle ja sanonut tiukasta tilanteestanne, jos se laittais ajatteleen? Entä kehtaatko käydä naapureilta kysymässä jotain ruoka-ainetta lainaksi?
 
no no...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no no...:
Mikset käy diakoniatoimistossa?
En pääse käymään siellä :( Tällä hetkellä olen ns. vuodelevossa suppareiden vuoksi. Kaipa sinnekin vois soittaa..? Jos vaikka joku hakis minun puolestani jos sieltä jotain sais? En tiedä miten toimii.
No soita ihmeessä heti aamulla!
Eikö se joka vois sun puolesta hakea, voisi lainata sulle edes kymppiä?

Mites sun vanhemmat? Tietävätkö että oletteko ilman ruokaa?

Jos olet lepoon määrätty, onko sulla apua kotihommissa?
 
mun on pakko lähteä nyt nukkumaan mutta ap, jos tosiaan asut oulun eteläisellä alueella niin autan! Siinä tapauksessa voit rekisteröityä ja laittaa mulle yksityisviestiä. Jos olen liian kaukana niin kaikkea hyvää sulle ja toivotaan, että saat apua :hug:
 

Yhteistyössä