Nutrikaveria?:)

V: 10 päivää on jo tosi hyvin eka kertaa nutraavalle! Moni heittää jo parin päivän jälkeen hanskat tiskiin, joten hyvin onnistuit! Toivottavasti sait sen alkusysäyksen laihduttamiseen, vaikka metodi vaihtuu :) Hyvää v.loppureissua sulle!

Minäkin lähden tänään sukuloimaan to-ma, joten nutraus on todella vaakalaudalla. Ajattelin kuitenkin jatkaa siellä. En siis pääse punnitsemaan omalla vaa'alla kunnes vasta tiistaina! Saas nähdä mitä reissussa vaaka näyttää...
Oli siis yllättävää miten vaikea eilinen päivä oli! Aamulla testasin ketoositikulla joka helahti heti punaiseksi, joten sen mukaan olin päässyt ketoosiin. Join päivän aikana kuitenkin light jaffaa n. litran josta tuli ylimääräiset 10g hiilaria, niin illalla ei ollut ketoosista tietoakaan :/ Tais siis mennä kokonaishiilarit just sen verran yli, et tuli se kauhee ruoanhimokin kun ketoosi lähti. Nyt aion jatkaa tiukkaa linjaa, koska ketoosissa pitäis homman olla helpompaa. Jännittää edelleen, et jaksanko vielä, ilman sortumista!

:wave: :wave: :wave: Löytyiskö muuten muita nutraajia?!
 
päivä 1: 77.3kg
päivä 2: 75.9kg
päivä 3: 75.0kg
päivä 4: 74.5kg
päivä 5: 74.4kg
päivä 6: 73.6kg ( eri vaaka joka näyttää vähemmän )

Reissussa ollaan mutta edelleen pusseillen. Tuo vaaka näyttää muistaakseni vähemmän kuin kotona, joten en ihan usko et ois noin paljon tippunut... Mutta sen näkee sit kun palaan kotiin! Eilinen oli ihanan helppo päivä, jee :D Tänään oon taas saanut enemmän taistella, mutta ihan hyvin oon kuitenkin ruodussa pysynyt! V.lopusta tulee vaikea, kun on juhlatkin :/ Mutta palailen aamulla uusin lukemin!
 
päivä 1: 77.3kg
päivä 2: 75.9kg
päivä 3: 75.0kg
päivä 4: 74.5kg
päivä 5: 74.4kg
päivä 6: 73.6kg ( eri vaaka joka näyttää vähemmän )
päivä 7: 72.7kg ( -=- )

Siis tosi paljon tippui eilisestä! En tajua miten tää paino karisee näin, vaikka näissä onkin vaan 540kcal vuorokaudessa :D Eilinen meni taas helposti, näköjään joka toinen päivä on edelleen mielitekoja... Nyt alkaa siis alkuperäinen suunnitelma eli alle 70kg tai maksimissaan 3 viikkoa kuulostaa hyvältä kun oon päässyt näin hyvin alkuun. Edelleen kaipailen uusia nutrikamuja mukaan!

:wave: Eli nutrikamut taas hakusessa, tulkaa messiin!
 
päivä 1: 77.3kg
päivä 2: 75.9kg
päivä 3: 75.0kg
päivä 4: 74.5kg
päivä 5: 74.4kg
päivä 6: 73.6kg ( eri vaaka joka näyttää vähemmän )
päivä 7: 72.7kg ( -=- )
päivä 8: 72.8kg ( -=- )

Ähää, ensimmäinen plussa. Inhottavaa! Melkein sama kun eilen niin eipä tuolla kuitenkaan niin väliä. Vähän oon jo odotellut tasausvaihetta kun on kokoajan tippunut. Pitää vaan jaksaa jatkaa. Eka viikko kuitenkin takana, joten se on hienoa :flower: Huomisen vielä punnitsen täällä reissussa ja tiistaina näen sit kuinka paljon enemmän oma vaaka näyttää!
 
Moi Tilsu ja muutkin, jos muita vielä messissä!
Hain nutrit pitkästä aikaa. Olen joskus pudottanut pysyvästi Nutrilettillä 10 kiloa kuussa. Voi sanoa kai, että pysyvästi, koska ppaino pysyi poissa 3 vuotta, kunnes raskauduin.

Tästä on kuitenkin jo noin 10 vuotta aikaa. Tuolloin painoni putosi 71 kilosta 61 kiloon.
Olen 168 cm ja painoni on koko ikäni ollut normaalipainon rajoissa, kunnes nyt kaksi vuotta sitten aloin lihoa kriisin takia ja nyt painoni on huimat 81.5 kg. Vielä toissa kesänä se oli 64
:ashamed: :ashamed:

Mutta nyt olen siis hakenut metsämarjan makuista nutria, jonka mausta todellakin pidän ja aloitan täysnutrauksen tänään.Lisänä aion syödä vain hätätilassa niitä sallittuja eli porkkanoita, kaaleja, kurkkua ja sellasta, mikäli tuntuu mahdottomalta.

Aion kirjoitella tänne joka päivä, kuten te muutkin olette tehneet ja laittaa sen painon. Aion nutrata niin kauan kuin pystyn, jonka jälkeen siirryn laskemaan pisteitä. Tavoitteeni on päästä joskus 60-62 kiloon ;)

Mutta joo ei nyt näin aluksi enempää. Toivottavasti sinä Tilsu ainakin jatkat vielä ja minäkin tahtoisin vähän vipinää tänne :heart:

Tsemppiä mulle ja muille :hug:

Modde
 
päivä 1: 77.3kg
päivä 2: 75.9kg
päivä 3: 75.0kg
päivä 4: 74.5kg
päivä 5: 74.4kg
päivä 6: 73.6kg ( eri vaaka )
päivä 7: 72.7kg ( - )
päivä 8: 72.8kg ( - )
päivä 9: 72.6kg ( - )

No niin kotona ollaan! Omalla vaa'alla oli äsken 72.9 eli ei taidakkaan niin eriä näyttää kuin reissussa oleva puntari. Katotaan aamulla sit! Ihan tosi omituista et oon jaksanut näin kauan ihan täysin pusseilla. En ois ikinä uskonut! Ja älytöntä et on 4,7kg lähtenyt :eek:

Tosi mukavaa, et sain seuraa susta Modde! :D
Kyllä mä vielä jatkan sun kanssa ja toivottavasti mukaan ilmaantuu muitakin. Tuo sun 10kg/kuukaudessa kuulostaa tosi houkuttelevalta B) Tsemppiä ekaan päivään, ne on pahimpia! Sit se helpottaa, mulla on nyt jo aika helppoa, verrattuna ekaan viikkoon. Nuo tulokset motivoi kummasti!
 
Mä tuun mukaan. Mulla mennyt kesä ihan plörinäksi ja vaikka oon laihduttanut muilla keinoilla o onnistuneesti aiemmin niin päätin pitää viikon nälkäkuuria et saan mahan toimimaan ja syöpöttelyn loppumaan. Lopetin pari kk sit tupakan polton ja se on tuonut kiloja aika kiitettävästi mutta nyt alkaa olla sellainen olo että voisin tällaiseen ryhtyä :) Ja ton tupakoinnin lopettamisen lisäks mun mies on tällä hetkellä ulkomailla rauhanturvaajana ja mä oon kahden lapsen, kahden koiran, omakotitalon yh täällä sen paluuseen saakka.

Oikeastaan alotin jutun jo tänään. Mä teen niin et käyn töissä syömässä kun työpaikka tarjoaa ruuan ja syön yleensä keittoa/kevyt lounaan ja muuten nutrausta. Mä hain natrudietin päärynä ja ananas jauheita, on muutes ihan hyviä noihin nurtriletteihin verraten.

Aamupaino oli 70,1kg ja mulla oli ennen kesää paino 63kg. Pääsen tän viikon jälkeen taas syömään terveellisesti mutta alotetaan rankemman käden kautta kun muu ei tähän kalloon tahdo upota :D

Kauan Tilsu meinaat jatkaa?
 
päivä 1: 77.3kg
päivä 2: 75.9kg
päivä 3: 75.0kg
päivä 4: 74.5kg
päivä 5: 74.4kg
päivä 6: 73.6kg
päivä 7: 72.7kg
päivä 8: 72.8kg
päivä 9: 72.6kg
päivä 10: 72.1kg

Jee, omalla vaa'alla taas puoli kiloa vähemmän. Ihan sika mahtava olo. Olin ihan varma, et ois näyttänyt enemmän! Jospa sitä kohta pääseekin siihen, et paino alkaa kutosella :) Edellisestä kerrasta onkin melkein jo 3 vuotta.

Champion Kiva kun tuut messiin :wave: Aiotko siis nutrata 4 ateriaa viidestä?
Mulla oli ajatuksena et itse jatkaisin niin kauan et painan alle 70kg tai maksimissaan kolme viikkoa! En tiiä kauanko jaksan enää?! :ashamed: Paras tietysti ois et jatkaisin niin et paino ois n.68kg et se ei nousis enää yli 70kg kun lopetan...

Hauskaa päivää teille!
 
Moikka!

Tulin ilmoittelemaan, että mulla se 10 päivän nutrikuuri tiputti painoa noin 3,5kilo ja vaaka näytti 72,5 kuurin jälkeen. Ne ihme kilot oli sit turvotusta.

Nyt jatkan kiloklubilla normaalinruoan parissa ja mikäli alkaa lipsumaan niin palaan nutrikuurin pariin ja luulenpa, että se tulee vielä eteen muutaman kilon jälkeen.

Mutta tsemppiä teille muille jatkoon siihen asti kunnes palaan nutraamaan =) :flower:
 
1. päivä 70.1kg
2. päivä 69,4kg
Tässä alku siis. Mulla meni eilen niin et aamulla en ehtinyt syödä joten söin sitten töissä keittoa ja ruisleipää, kotiin tullessa kolmen jälkeen join yhden nutrijuoman, kuuden maissa söin nutripatukan ja join hyvää päivää -juoman ja illalla puol ysin maissa päärynän makuista naturdiet jauhetta + puolikas pieni sämpylä. Hyvin pärjäs noilla. Tavote on päästä siihen et nutraan siis 4 ateriaa ja sen yhden syön töissä. Työ on sen verran fyysistä ja hermoja raastavaa tarkkuutensa puolesta etten jaksaisi ainakaan aluksi nutrilla kun en ole pisin hermoisia ihmisiä tässä maailmassa :) Meillä on reissu joulukuussa Teneriffalle ja siihen mennessä pitäs AINAKIN kesän aikana tuleet kilto saada karistettua. Mies on marraskuun puoleen väliin asti rauhanturvaajana ja olisi ihanaa jos olisin entisessä painossa siihen mennessä. Mä oon tosiaan laihduttanut kiloklubissa 33kg jota nyt tullut vähäsen takas. Saan itseni kuriin tällä ja en tiädä sit kuinka paljon mua on kesän aikana puhjenneen astman ja allergioiden vuoksi syödyt kortisonikuurit turvottanut ja niiden syöntihän ja inhalointi jatkuu edelleen ainakin ensikuuhun asti jolloin tehdään rasituskokeet.
Luin tuolla et täällä joku nutras sen nelisen viikkoa ja tietty on käynyt ahneena mielessä et mitä jos mäkin.. :D Mut katsotaan miten lähtee sujumaan elämä et jaksanko lasten ja koirien kaa noin vähällä ruualla. Yritän pitää sen ettei ainakaan syömiset mene yli 1300kcal näin ekalla viikolla ja sit jatkan vähä pienemmällä määrällä. Mut jos kaikki päivät menee yhtä helposti kun eilinen niin sit siirryn täysnutraukseen :)
 
1. päivä 70.1kg
2. päivä 69,4kg
3. päivä 68,7kg

Tänään ollut jo vähän kovempi nälkäkin, päätä särkee ja hiukan heittää päässä mut johtuu varmaan osittain siitä että henki ei kulje jostain syystä taas kunnolla keuhkojen vuoks..
 
päivä 1: 77.3kg
päivä 2: 75.9kg
päivä 3: 75.0kg
päivä 4: 74.5kg
päivä 5: 74.4kg
päivä 6: 73.6kg
päivä 7: 72.7kg
päivä 8: 72.8kg
päivä 9: 72.6kg
päivä 10: 72.1kg
päivä 11: 72.2kg

Eilen illalla oli niin nälkä ja ruokahimo, et söin vähän naudanpaistijauhelihasta tehtyä kastiketta ja juustoa. Ei sinällään kauhean paha, mut varmaan siksi tuo painokin nousi, eikä tippunut. Alan olla jo aika kyllästynyt tähän :/ Kyllä mä tän päivän ainakin jatkan kun tuo paino masensi, mutta en varmaan kahta viikkoa pidempään. Launtaihin asti kun jaksaisin pusseilla niin tulis tuo 2 viikkoa täyteen! Pitää vielä vähän jaksaa tsempata vaan!

Champion Hyvä alkuhan sulla on! Nuo alun oireet on kyllä inhottavia, mutta ne menee pian ohi!

Modde Ootko vielä kuulolla? Toivottavasti et oo lannistunut, alku on aina hankala kunnes pääsee vauhtiin :wave:
 
päivä 1: 77.3kg
päivä 2: 75.9kg
päivä 3: 75.0kg
päivä 4: 74.5kg
päivä 5: 74.4kg
päivä 6: 73.6kg
päivä 7: 72.7kg
päivä 8: 72.8kg
päivä 9: 72.6kg
päivä 10: 72.1kg
päivä 11: 72.2kg
päivä 12: 72.5kg

Kyllä ärsyttää kun en eilen sortunut mihinkään muuhun kun pariin ruokalusikalliseen raejuustoa ja silti nousee :( En tiedä mikä vaihe tää on mutta ottaa pattiin kun muutenkaan en jaksais enää pussitella ja sit vielä nousee... Nyt kyllä senkin uhalla yritän jatkaa sinne sunnuntaihin asti, eihän se voi kokoajan nousta! Sit ens viikko täytyy varmaan osapussitella ja harjoitella siirtymistä normaaliin ruokavalioon. Oon kyllä pettynyt jos tällä viikolla ei tipu yhtään, niinkun nyt näyttäis.
 
. päivä 70.1kg
2. päivä 69,4kg
3. päivä 68,7kg
4. päivä 68,5kg
5. päivä 68,6kg
6. päivä 68,8kg

Mä en ole nutrannut kovin hyvin pariin päivään ja tulos on tossa. Eilen vielä join puoli pulloa punkkua illalla vanhan ystävän kanssa joka porhalsi meille kylään ja oli ihana ilta :D Mutta siis aika turvonnut olo vaikka yritin kovasti juoda vettä väliin. Mutta aamu alkaa tänään nutrilla (nyt kahvia eka ja nutri vasta kun lähdetään reissun päälle) ja koko päivä. Nää viikonloput on helppoja kun ollaan ihan omalla poppoolla :)
 
päivä 1: 77.3kg
päivä 2: 75.9kg
päivä 3: 75.0kg
päivä 4: 74.5kg
päivä 5: 74.4kg
päivä 6: 73.6kg
päivä 7: 72.7kg
päivä 8: 72.8kg
päivä 9: 72.6kg
päivä 10: 72.1kg
päivä 11: 72.2kg
päivä 12: 72.5kg
- 4 päivän tauko
päivä 1: 73.8kg

Loppuviikko meni mökillä ja pidin nutreista taukoa. Nyt en oikein osaa päättää jatkaisinko vielä viikon vai mitä tekisin. Paino nousi 1.5kg mikä ei ole ihan älyttömästi verrattuna siihen mitä tuli syötyä...
Vieläkö täällä ois tsemppikaveria?
 
On täällä tsemppiakaveri :) Mulla aamulla paino 68,7kg ja oon kans ollut pari päivää nutraamatta, tosin en hunningolla silti :D Tänään alotin aamun nutripatukalla joten kova on yritys pysyä taas mukana. Tänään en ole töissä joten en syö mitään erikoista paitsi illalla anopilla aion syödä maksapihvejä vähäsen mutta ne ei mun päivää kaada! Mä en tiä et onko se vaan elämäntilanne vai pari kuukautta kestänyt tupakoimattomuus mikä tekee sen et mulla on välillä aivan hallitsematon makeannälkä..
 
Voi olla et tää on jo mulle väärä pino, kun enää pussittele niin paljoa. Eilen taisin syödä 2 pussia ja tänään en vielä yhtään. Oon tehnyt kasvissosekeittoa ja syönyt sitä raejuuston kanssa. Muutenkin kävin kaupassa tekemässä isot ruokaostokset salaattia, kanaa, hedelmiä ym. Kaikki maistuu niin ihanalle pussien jälkeen =) Mulla paino 73.3kg eli silti tippuu, niin ei haittaa :D Voin toki kirjoitella sun kans Champion vielä! Kun säkään et nutraa 24/7.
 
No osanutraillaan sit TILSU kahestaan ja tsempataan toisiamme näin :) Ja laihdutus nyt on muutakin nutraamista kun senkin jälkeen täytyy kuitenkin hallita painoa.

Eli mulla tilanne nyt tää:

1. päivä 70.1kg
2. päivä 69,4kg
3. päivä 68,7kg
4. päivä 68,5kg
5. päivä 68,6kg
6. päivä 68,8kg
7. päivä -
8. päivä -
9. päivä 69kg
10. päivä 68,6kg
11. päivä68,2kg

Mulla tossa välissä meinas karata taas mopo käsistä mutta enpä jaksa ottaa paniikkia asiasta. Oon hirveen tyytyväinen jo tohonkin jos kilokin lähtee viikossa niin on sekin jo enemmän kun toivoin ja en kuiteskaan oo tosiaan nutrannut kokonaan vaan syönyt n. 1600kcal vuorokaudessa.
 
1. päivä 70.1kg
2. päivä 69,4kg
3. päivä 68,7kg
4. päivä 68,5kg
5. päivä 68,6kg
6. päivä 68,8kg
7. päivä -
8. päivä -
9. päivä 69kg
10. päivä 68,6kg
11. päivä 68,2kg
12. päivä 67,9kg
13. päivä 67,9kg
14. päivä -

 
Ohops, melkein viikko viime kirjoituksesta! Olenkin syönyt ihan normaaliruokaa, enkä pussitellut. Paino on pysynyt samoissa lukemissa. Nyt mietinkin, et ottaisin loppukirin syyskuun loppuun ja jatkaisin täyspussittelua vielä jonkun aikaa. Sen verran kun jaksan! Paino oli tänään 73.2kg eli siitä jatketaan!
 
mukaan ilmottaudun! paino 76.1kg elikkös KAMALASTI tiputin sen jo kerran alemmas mutta sitten raskauduin ja nousi paino, keskenhän se meni :( mutta painoa jäi jo ne kertyneet 3 kiloa...elikkäs, nutraamisen aloitan huomenna tiistaina ja pienin tavoittein ois tarkoitus edetä ja JOS mahdollista ja tsemppikaveria löytyy niin jatkaa sinne 69.9 kiloon saakka, oon viimeks noissa lukemissa ollu kaaaaaaaaaaaaaauan aikaa sitten. =) elikkäs punnaatteko te aina joka päivä? ite ajattelin eka joka toinen elikkäs ti aloitus (76.1) ja sitten jos punnais to, la, ja ma ja sitten katsois ..ajattelin että varmemmin saa 2pv tulosta kun yhdessä, kestää motivaatio yllä. =) mutta siis ja välitavoitteet laitan alle kanssa

aloitus 76.1
viikon päästä ti 74 kiloa
2 viikon päästä 72,5 kiloa
3 viikon päästä 71 kiloa
4 viikon päästä 69,9

elikkäs neljän viikon urakalle näyttäs nutreilla, en ole varma kestänkö noin kauan ruodussa kun psyykkinen himo makeaan meinaa olla, mutta koetetaan! ensiksi koetan jaksaa sinne to saakka =) sitten eteenpäin =) TSEMPPIÄ KAIKILLE! joskus olen näin 12kg tiputtanu ja sillon se ainakaan jälkikäteen aateltuna ei ollu vaikeaa kun PÄÄTTI laihtua =)
 
Tervetuloa mukaan Neila! =) Onko sulla tänään eka nutripäivä?

Mulla onnistui eilinen, vaikka välillä oli vaikeaa. Tää alkuun pääseminen on kaikista vaikeinta aina. En oo vieläkään päättänyt kauanko pussittelen, mutta katsotaan nyt miten tää lähtee sujumaan.
Laitan taas uutta rimpsua:

päivä 1: 73.2kg
päivä 2: 72.2kg
 
mahtuisiko mukaan nutraamaan?

Aloitin tänään Nutrilett quick start-paketilla. Alkuun nyt ainakin tuo 5 päivää, katsotaan sitten miten jatkan. Riippuu, iskeekö hirvittävä päänsärky vai ei. Joskus vuosia sitten nutraillessani päätä särki aika tiuhaan.
Nyt tämä paino vaan ahdistaa niin, että pakko saada edes joku kilo alaspäin.
BMI minulla siis 34. Lähtöpaino 82 kiloa. Tavoitteena saada nyt paino alkamaan 7-numerolla.

Taustaa sen verran, että ylipainoa minulla on ollut nuoresta tytöstä lähtien. Raskauden jälkeen laihduin 15 kiloa 70 kiloon, mutta yövalvomisten vuoksi ruoka maistui ja paino nousi taas näihin lukemiin vuodessa. Nyt sitten taas jojoillaan takaisinpäin. Olen yrittänyt liikuntaa lisäämällä ja terveellisimmin syömällä tiputtaa painoa, mutta olen saanut painoa alas vain 3-4 kiloa. Nyt saatava kunnon alku laihdutukselle!
 

Yhteistyössä