Nutrikaveria?:)

Mun mielestä sulla menee Nokkis tosi hyvin! Ja varmasti pääset yli 8 kilon pudotukseen! :) Ja hienoa Mirena et paino pysyy, kyllä se sitten aina kerralla humpsahtaa alaspäin jos kerran syö hyvin ja liikkuu! Tää on tätä pitkänmatkan prosessia :D

Mulla ei oo valitettavasti mitään hyviä uutisia niin jätän avautumatta, etten pilaa muittenkin intoa :/ Takkuaa vaan pahasti. Pitäis saada päänsisällä motivaatio kuntoon...
 
Tilsu :hug: Jos ei suju kantsii suosista pitää taukoa eikä hakata päätä seinään!
Mä tuossa keväällä sanoin paikkariohjaajalle, et on tosi vaikeaa. Hän oli tosi ihana ja pisti minut miettimään miksi on vaikeaa ja mikä on kaikkein vaikeinta ja mikä siihen auttaisi. Totesin,et 2lämmintä ateriaa auttaa mut pysymään herkuista erossa. Siispä sovittiin seuraavan viikon tavoitteeksi ainoastaan se, että syön ne kaksi lämmintä ateriaa eikä muusta tarvinnu ajatustakaan kantaa. Kyllä helpotti kun sai "luvan" kanssa "epäonnistua" pisteissä.

Kiitokset tsempistä, kylläse 8kg menee rikki ennemmin tai myöhemmin, mutta tuskin perjantaina :p Me lähdetään reissuun 5,5vkon kuluttuaja silloin meinaan olla alle 70kg. Kovat on suunnitemat :whistle:

Nokkis
 
Huomenta!

Tämä mamma ei meinaa housuissa pysyä, kun perjantaina saa RUOKAA :) Enää kolme täysvauhtipäivää jäljellä. Haaveilen siitä mitä sitten perjantaina syön. Suunnitelmissa pysyy pisteet mukana, mut katsotaan miten on käytäntö. Iiks!

Ootteko tutustuneet Kilklubiin? Sinne voi rekistöröityä ilmaiseksi ja on ns rentoa painonhallintaa.On hidasta mutta "helppoa". Suosittelen, jos "mikään" ei onnistu.

nokkis
 
mä oon tonne kiloklubiin rekisteröitynyt, mut enpä tuu käyneeks.
ja aina joku palkki huutaa punasta... :( pitäis aina ehtii kirjata kaikki sinne.. nyt on taas ollu tarkkaa linjaa syönnin kanssa, ja liikuttu hurjasti :D tänään pilatekseen, jes...

nokkis varmasti pääset sinne 70kiloon, oikein oon kade!!!
 
Huomenta!

Pakko tulla hehkuttamaan, kun enää 2päivää jäljellä, sitten saan sitä ruokaa. Toisaalta vähän pelottaa, kun pussittelu on kuitenkin helppoa...

Ja toinen ilon aihe oli se, että kävin aamulla vaakassa, kun en malttanut olla menemättä :p Pudotus oli tänään 7.8kg eli saatan sittenkin päästä siihen 8kiloon :)

Nokkis
 
Heipä, hei!
Oli pakko tulla lukemaan mitä tälle porukalle kuuluu..
Itse en sen koomin ole nutrauksesta saanut otetta ja jätinkin sen pariksi viikoksi unholaan.
Mutta ensi maanantaina aattelin taas kaivaa nutripussit esille.

Hienoa lukea, miten sitkeitä sissejä olette!!!
Kateuksella lueskelen teidän kirjoituksia pudotuksista.

Jospa sais potkuja persuksille, tuleville viikoille itsekin.
Maanantaina siis aloitan :wave:
 
Aloitin tänään sitten Nutrauksen, koska totesin sen olevan mulle tällä hetkellä se paras keino saada painoa pois.

Kyselin jo aikaisemmin pitääkö nutraus nälän poissa, mutta ei tullut vastauksia joten riskillä nyt sitten aloitin nutrauksen. Viime viikon kyllä olin pienemmällä syönnillä.

Näin alkuun oli vähän outoa syödä aamupalaksi suklaapirtelö ja se ei ollut onneksi pahaa vaan ihan pirtelön makuinen vaikka kauhukuvia mausta jo maalailin.

Jospa tämä tästä. Ilmoitan sitten miten paino on tippunut vaikkapa lauantai aamuna. Sitä ennen kuitenkin saatan käydä kokemuksia kirjoittamassa. Ja kahvia en ole aamusta pois jättänyt, koska muuten mun aamu ei käyntiin lähde. Join sen rasvattomassa maidossa.
 
Aloitus siirtyi nyt sitten tälle päivälle!
Eilinen meni mönkään mutta nyt en lipsu! Täys nutraan ainakin perjantaihin asti sitte mökille ja katotaan siellä kun on venetsialaiset..
Painoa tänä aamuna 88,9 :eek:
Katsotaan kuinka tilanne kehittyy ;)
 
Eilen oli kidutus päivä. Oli aivan kamala nälkä koko päivän vaikkakin pikkuisen laantui aina kun söi nutriannoksen. Viime yökin oli yhtä tuskaa, koska heräsin aamuyöllä vessaan enkä sen jälkeen saanut nukuttua kamalan nälän takia. Tuli vähän ajatus ettei enää yhtään päivää :|

Aamun kuitenkin aloitin sitkeästi mansikkapirtelöllä ja tämän 5 päivän starttipaketin ainakin menen loppuun vaikka kuinka olis kidutusta. Kyllähän se nälkä varmasti lähtee pois kunhan elimistö tottuu tähän.

Syömiset on ihan ok makusia vaikkakin kaikissa on joku ominasimaku, mutta lisättyjä juttujahan niissä on joten mukisematta syön.

Nälkä on edelleen, mutta nyt olen päättänyt olla sortumatta yhtään mihinkään vaikka tekis mieli esim. tonnikalasalaattia.

Join eilen 3 litraa nestettä ja tänään samoin vaikka vessassa saakin juosta.
 
Huomenta!
Hienoa verenpisara, olet todella sitkeä kun et antanut nälän tunteen voittaa..
Itselläni auttaa monesti nälän tunteeseen kun juo vettä, joskus olen myös elimistöä huijannut lämmittämällä sitä hiukan.

Tänään painoa 88,5kg että ½kg oli lähtenyt.

Nyt päivän töihin ku pienet vielä unten mailla,
ehtii päivällä sitte lenkille
:wave:

Tsemppiä "kanssasisarille!"
 
Tänään onkin mennyt ihan mukavasti. Nyt tuntuu, että vois jatkaa toisenkin satsin tosin se jää nähtäväksi perjantaina.

Painoa oli kahdessa päivässä tippunut noin 2kg joten olen kyllä tyytyväinen.

Eilen jo alkoi helpottamaan nälkä ja viime yönkin nukuin kuin lapsi. En herännyt kertaakaan mitä nyt aamulla vähän kun aurinko paistoi silmiin, mutta jatkoin unia. Herätessä ei ollut kiljuva nälkä ollenkaan vaan sellainen ihan pieni. Päivä onkin sit mennyt vaihdelle täydestä olosta pieneen nälkään. Alkaa olla virkeä olokin =)

Mutta sen sanon, että omaa lujaa tahtoa tässä tarvitaan ja paljon. Olen todella tyytyväinen, että se multa nyt löytyy sillä oisin varmaan muulla tavalla laihduttaessa jo repsahtanut.

Eilen illalla iski kauhee makean ja napostelun himo, mutta tyydyin kukkakaaliin ja pieneen lasilliseen light limppaa viemään makean himoa. Otin yhden pastillinkin, mutta vain yhden.

Edelleen se 3litraa nestettä olen kaatanut kurkustani alas.
 
Heippa vaan!

Eilen meinas luovutus voittaa. Oli aivan karmee nälkä pasta annokseen asti sitten alkoi helpottaa. Yhtään ei paranna tilannetta se, että tää mun nutraus sattuu just menkkojen aikaan eli nälkä on ja kova sit. Ihme kyllä ei ole syöpöttelyä tehny mieli vaikka normaalisti se alkaa jo ennen menkkoja. Sunnuntaina siis pitäis alkaa ja sen kyllä tuntee. Meinaa olla vähän turvokki olo ja näin ollen en välttämättä usko vaakaa huomenna täysin. Nyt on kyllä lähtenyt neljässä päivässä vajaa 3 kiloa ja olen kyllä tyytyväien. Se on sitä alun pudotusta.

Tänään on tosiaan viimenen nutrauspäivä ja pitäis päättää menekö ostamaan kauppaan toisen samanlaisen satsin. Toisaalta se satsi sit kestäs keskiviikkoon eikä viikonloppuna tulis mitään väärää syötyä. Toisen kuurin jälkeen, jos siirtys sitten normi ruualle tosin kohtuuden rajoissa ja kasvikset peliin =)

Mutta nutraus on ollu kyllä mulle se potku perseelle.

Tsemppiä muillekin! :flower:

Ja ois kiva kuulla miten muilla on mennyt =)
 
Noh jatketaan sit yksinpuhelua :D

Viides päivä oli eilen ja painoa kaikkiaan lähti himpun vajaa 3kg.

Ostin toisen starttipaketin eilen ja jatkan sen kanssa keskiviikkoon eli seuraavat viisi päivää. Kunpa lähis toiset kolme kiloa niin olis eka etappi saavutettu. Toki toivon, että ne nopeasti tiputetut kilot ei sit tule ryminällä takas kun siirryn normiruokaan.

Ajattelin josko olisin eka pitänyt kalorimäärän samassa kuin noissa nutreissa ja pikkuhiljaa nostanut vähän ylmmäs sitä määrää, jos näin ei vaikka tulis niitä kiloja takas.

Meinas kyllä epätoivo tulla välillä sillä mulla ei koko aikaa nälkä pysynyt poissa. Tein netissä tutkimustyötä nutrien suhteen ja siellä törmäsin sellaseen, että (louna)patukka ei pidä nälkää. Minä siis kuulun siihen vähemmistöön. Kun syön patukan lounaaksi on mulla kiljuva nälkä päivälliseen asti ja jonkin ajan kuluttua syönnistä sit tasottuu eikä ole nälkä enää.

Mikähän lie senkin tekee :/

En sitten tiedä olisko mulla kuinka paljon oikeasti painoa lähtenyt. Mulla on nimittäin ihan turvokki olo edelleen johtuen alkavista menkoista, mutta olen kuitenkin tyytyväinen tohon lukemaan jonka vaaka antoi turvotuksesta huolimatta :)
 
10 kerta toden sanoo :D Vielä kerran koita pussitella, tällä kertaa tarkoituksena siis täyspussitella, eikä vain osittain mitä oon aiemmin tehnyt. Nyt vaihdoin tuotemerkkiä eli koitan tuolla Nutrifastilla, joissa on se 4pss/pvä. Kesä ja pitkä laihdutus otti mulla takapakkia pahasti eli tuli +6kg siitä mitä on alimmillaan käynyt. Kuitenkin tässä on jo niin pitkä laihdutusrupeama takana, ettei ole ihmekkään kun alkoi tökkimään... Tavoitepainoon on 12-15kg.

Verenpisara Mahtava tulos tuo -3kg!! Ens viikko tsempataan yhdessä =) Tarvin kaiken avun tähän alkuun!
 
Hienoa Tilsu. että päätit aloittaa =)

Mulla oli alku tosiaan vaikeaa ja tuntu ettei tästä tuu yhtään mitään kun mahakin huusi koko ajan. Eka päivät meinas olo heikko olo. Tuntu, että päässä humisee ja ei ole tällä planeetalla muutenkaan. Puolessa välissä ekaa satsia meinasin luovuttaa ja päätin etten osta enää toista satsia. Perjantaina oli vielä samat ajatukset, mutta päädyin kuitenkin nutripaketin ääreen kaupassa ja se kulkeutu mulla kotiin. Ja sen kyllä sanon, että tää toinen satsi onkin menny sitten kivuttomasti vaikka olikin viikonloppu ja ois tehny mieli vaikka mitä :p Pojan karkki pussista velotin kahtena päivänä yhden täytelakun ja luulin sen olevan virhe, mutta ihme kyllä ei ole pahemmin makean himoa ollu. Se syöpöttelumörkö on pahin joka meinaa päätään yhä edelleen nostaa.

Keskiviikkoon olis tää kuuri ja sitten en ostakaan kolmatta vaikka voisin. On tosi pirtsakka olo eikä väsytä yhtään. Nälkä välillä on tosiaan ollu, mutta pärjätty on oikein hyvin. Kolmatta kuuria en osta, koska perjantaina lähden reissuun ja olen viikonlopun reissussa joten nutraaminen ei onnistu eikä ole mitään itua syödä yhtä päivää ja pitää monen päivän tauko.

Pitänee vaan ruoka suunnittella alkuun samoihin kaloreihin kuin nutrin päivä annos oli, onneksi on keksitty kiloklubi niin näkee kaiken tarvittavan =)

Vyötäröltä on lähtenyt noin 5cm vaikka minusta ei edes näytä siltä, mutta sitä kun katsoo itseään peilistä niin eihän sitä näe. Mittanauha näkee paremmin.

Ja tänään sit noin 20kilsan lenkki kaupungissa käydessä pyöräillen.
 
Eka päivä takana ja selvisin laittamatta mitään muuta suuhuni kuin pussit :wave: Jeee!!!
Join kyllä teetä, light cokista ja vettä päälle, mut nehän on sallittuja. Ehkä suurin henkinen kynnys on nyt ylitetty, kun aattelin ettei mulla oo itsekuria edes yhteen täydelliseen päivään. Mielitekoja oli vaikka muille jakaa joten olen ylpeä että selvisin. Jospa tää parin päivän päästä helpottais..?!

päivä 1: 77.3kg
päivä 2: 75.9kg :D

Kiitos Verenpisara tsempistä ja omakohtaisten kokemusten jakamisesta. Nyt tiedän siis odottaa sitä, että kun pääsee vaikean alun yli niin sitten pitäisi alkaa sujumaan. Saanko kysyä mitkä sun mitat on ja paljonko sulla on lähtenyt tähän mennessä?
 
Tilsu ei todellakaan kannata luovuttaa ekan viiden päivän aikana sillä se voi olla yllättävän vaikeaa. Mullakin vaati todella, todella paljon itsekuria pysyä päätöksessä. Jos alan lipsumaan niin sitten menee pipariks koko homma.

Minäkin olen mutustellut kukkakaalia ja herkkusieniä. Makean himoon light limppaa sillon alussa :p Vettä menee joka päivä 3 litraa.

Mitat: 157cm on pituutta joten painoa on liikaa jokunen kilo.

Aloituspaino oli 76,1 kg ja nyt viikon jälkeen on lähtenyt 3,1 kg.

Haluaisin niin kovasti jatkaa nutraamista vielä vähän, mutta toi viikonloppu sekottaa koko homman :/ Pitää tosin harkita, jos jatkais kuitenkin vielä 5 päivän satsin.

Mun eka tavoite olis 70kg. Otan viiden kilon tavotteita.
 
päivä 1: 77.3kg
päivä 2: 75.9kg
päivä 3: 75.0kg

Oon aivan innoissaan :D Älytön tuo -2.3kg :saint: Olinkin tosi turvoksissa, kun aloitin. Nyt on jo maha paljon litteämpi ja muutenkin kevyempi ja parempi olla!
Eilinen ei ollut ihan yhtä vaikea kuin eka päivä. Söin kyllä illalla lisäksi n.50g kalkkunaleikettä ja 10g juustoa. Niistä ei kuitenkaan tuu hiilareita niin ei pitäis estää mahdollista ketoosia... Tänään alkaa varmaan nälkä jo kunnolla kurnia ja energia loppua, ennenkuin helpottaa?! Oon silti päättänyt pysyä tässä päätöksessä ja nutrata. En oo vielä asettanut tavoitetta kuinka kauan mutta ainakin tämän viikon loppuun! 3 viikkoa houkuttelis, mutten yhtään tiedä riittääkö mun itsekuri siihen :whistle: Tarkoitus on kuitenkin pudottaa -5kg syyskuun loppuun mennessä, tavalla tai toisella!!!
 
8 päivän jälkeen 72,6

Viikkodadoksi ihan hyvä :) Paljonkohan olis tippunut kahdessa viikossa, mutta se jää arvoitukseksi. Olis enää kaks päivää nutrausta jäljellä joten en usko, että hirveitä enää paino tippuu. On tainnut hiadtua jo tuo painon tippuminen sillä viime päivinä ei ole lähtenyt samalla tavalla kuin alkupäivinä. Mutta kaikki miinus on positiivista :)

Ja niinhän se on, että hiljaa hyvä tulee vaikka minäkin odotan aina niiitä isoja lukuja :ashamed:
 
päivä 1: 77.3kg
päivä 2: 75.9kg
päivä 3: 75.0kg
päivä 4: 74.5kg

No mullahan lähtee! Nyt jo -2.8kg vaikka lähtee vasta viides päivä :eek: Vaan eipä tuo haittaa, varmaan pian tasoittuu, eikä tipu kuin pari sataa grammaa päivässä. Sitten taas harmittaa! :xmas:
Eilen meni kans vähän kalkkunaleikettä, kanaa ja juustoa. Varmaan alle 150kcal niitä kuitenkin. Mulla on kaapissa noita ketoositikkuja niin ajattelin kohta alkaa kokeilemaan jos siinä näkyis jo väriä. Mun mielestä eilinenkään ei ollut enää vaikea, joten hyvillä fiiliksillä mennään! En ois uskonut et pystyn tähän ollenkaan!
Jos jaksan niin nutraan 3 viikkoa / painon tuonne 70 kiloon.
 
Jostain syystä on turvokki olo edelleen ja se näkyy vaakassa. Paino on tällä hetkellä 73,5 eli kilo tullut takas ihan tuosta noin vain :/

Jospa se olis vaan väliaikasta. Poikennut en ole ollenkaan syömisistä joten sinänsä ihmetyttää. Tänään olis viimenen nutripäivä ja huomiseen tulokseen vaakalla en taida nyt oikein luottaa.

Hyvin on mennyt. Ei mielitekoja ja nyt alkaa tuntumaan, että ei millään kaikkia nuita pussukoita tuu syötyä, mutta syönyt olen silti. Nälkää ei juuri ollenkaan ole tai niin kovaa, että tarttis kitua.

Ei muuten valittamista paitsi just toi lisäkilo :kieh:
 
päivä 1: 77.3kg
päivä 2: 75.9kg
päivä 3: 75.0kg
päivä 4: 74.5kg
päivä 5: 74.4kg

Eilinen olikin yllättäen tosi vaikea. Olin monta kertaa heittämässä hanskat tiskiin ja ois tehnyt hirveesti mieli tavallista ruokaa! Tänään tulee varmasti sama eteen, enkä tiiä miten selviän!

Verenpisara Ihan varmasti toi kilo on jotain väliaikaista, koska et periaatteessa voi olla lihonnut näillä sapuskoilla! Muutenhan sulla on onnistunut todella hyvin :flower:
 
Tilsu sinulla taitaa olla samanlainen vaihe menossa kuin mullakin oli 4. ja 5. päivänä. Kuitenkin jatkoin sitkeästi eteenpäin ja yllättäen menikin itsestään ohi se vaihe ja pystyin jatkamaan loppuun sen toisen 5päivän satsin.

Eilen oli 10. päivä ja viimeinen nutripäivä tälle erää. Vaaka näytti aamulla 73,4, mutta mikä lie todellinen luku se jää ikuiseksi mysteeriksi. Mulla tuntuu se turvotusolo ihan kasvoissa. Varmaan johtuu jotenkin tällä kertaa menkoista en muuta syytä keksi.

Käyn täällä kuitenkin vielä vaikka pidänkin tauon nutrauksesta tälle erää =)
 

Yhteistyössä