Nutrikaveria?:)

aloitin sit äsken nutrauksen, kääk...suklaapirtelöllä ja aika karvanen maku jäi suuhun.
mitenköhän tulee sujumaan muiden tuotteiden kanssa?

mitkä on teidän muiden suosikkeja entä mitä ette mielellänne söis?
ootteko lisäilly tuotteisiin marjoja yms?
 
Moi kaikille ja tervetuloo mukaan Mirena!

Mä juon nyt vallan näitä smoothie-tuotteita, naturdiet ja nyt näin kaupassa nutriletin smoothieita, ihan ok maku kylmänä eli säilytän jääkaapissa ja nautin sieltä sitten pirtelöni.
En oo lisäillyt mitään.

Aiemmin join itseni täysin irti Nutriletin suklaajauheesta, nutraus loppu kun se tuli pikavauhtia ylös ja enpä juo kaakaotakaan enää ollenkaan. Jossain oli vinkki sekoittaa kaakaon makuiseen kahvia loraus, makuasia.

Patukoita ostin kun aattelin niiden olevan kätsyjä töissä, mutta mun suussa noi makeet patukat ihan liian tahkeita ja suorastaan äklöjä.

Yleensä pidän aika happamista jutuista, niin voi olla että noi makeet tökkii siksikin ja jotenkin se makeus korostuu kun ei paljoo suuhunsa pistä. En myöskään pidä esim. Fun-light juomista koska se makeutusaine maistuu läpi, mun mielestä.

Viikonloppu meni ihan kiltisti pirtelöillä =)
tuun huomenaamulla ilmottaan viikon kevennyslukeman pikaisesti, sit edessä koko päivän kyläreissu ja totaalinen tauko nutreista ja laihdutuksesta, joka toivottavasti jotenkin jatkuu ke ja to vaikka silloinkin normaalista poikkeavaa ohjelmaa. Vaikka tämähän on tätä uuden elämäntavan opettelua eikä laihdutusta....

tsemppiterkuin Lilli
 
Huomenta!

Lähtöpaino 28.7. 111.7
1.viikon jälkeen 4.8. 108.5 pudotus 3.2 kg eli olen tosi tyytyväinen

:D
tänään on sitten ihan ruokailupäivä, hillitysti koitan olla kyläilemässä.

tsemppiä kaikille, terkuin Lilli
 
Pääseekö mukaan?

Oon ollut useamman vuoden täällä, mutta nyttemmin olemme siirtyneet tuonne kerhon puolelle. Sielläkin on pikkuhiljaa hiipunut meno ja haluaisin kuitenkin vertaistukea näin netin kautta.

Alun alkaen,kun aloitin tämän urakan painoin "pyöreästi" 94 kg, karpaamalla sain pois parikymmentä kiloa, niistä on nyt tullut takaisin 12 kg.

Nutrailua olen harrastanut niin pitkään kuin muista, eli jo silloin 90-luvulla ekoja kertoja. Nyt sitten kyllästyin, kun painoa kertyi ja kertyi karppauksestakin huolimatta,(puoleen vuoteen en ole kyllä laihduttanut, yrittänyt vaan säännöstellä ruokaa, mutta kiloja on vaan kertynyt kokoajan pikkuhiljaa) ja ajattelin vetäistä viikon täysnutrikuurin.
Olen siis juurikin sellainen jojoilija, laihdun, lihon, laihdun ja taas lihon. En varmaankaan koskaan opi pitämään painoani kurissa ja joskus olen ajatellut noita reduja tai jotain laihdutusleikkausta.
Laihdutuskuureja on takana paljona, yläaste ajoista lähtien. Silloin painoin 52kg ja olin kauhea läski(omasta mielestä!!) Kävin lukion ja sen aikan lihoin 64 kiloon, muista sen painon, kun se oli aina se. Sitten muutin kotoa ja lihoin taas ja laihdutin 60 kiloon, taas lihoin yleensä aina vain enmmän ja laihdutin sitten taas. Olen varmaan elämäni aikana laiduttanut reilusti yli sata kiloa ja aina ne vaan tulee takaisin...

Mitään perusairauksia ei ole, joten en sitten tiedä pääsisinkö mihinkään noihin leikkausiin sunmuihin?

Noniin , jäi siis kesken, niiin paljon kerrottavaa...Olen siis 163cm pitkä, kahden lapsen äiti, toinen 4,5v ja toinen kohta kolme. Opiskelen tällä hetkellä,(ja siis nyt kesälomalla). Paino viikon nutrailun jälkeen 78,0kg, lähtöpainosta on siis häipynyt huikeat 4,5kg viikossa.

Nyt olen lähdössä joksikin aikaa lomailemaan, mutta vankka tarkoitus olisi, sitten kun kotiudun, aloittaa osanutraus, eli jos aamiaisen korvais jollain smoothiella, päivällä söisi koulunruokalassa, kun siellä on niin halpaa kuitenkin syödä, ja illan taas nutrais, miltä kuulostaa? Liikuntaa on vaikea harrastaa taas sitten kun aloitan koulun, on niin kummalliset, ja epäsäännölliset ajat, joinain iltoina menee jopa klo 18 asti. Muuten kyllä liikun amstamielestä aika paljon. Vaunuja pukkailen ilokseni jopa puoltoistatuntia kerralla, ja se on ihan hauskaakin...

Onko tilaa vielä tämmöselle ikilaihduttajalle?
 
Onnittelut hienoista pudotuksista :flower: Ja uusille tulokkaille tervetuloa :hug:

Mulla on nyt 11 päivää takana ja tänään vaaka näytti -5kg! Olen hurjan tyytyväinen vaikka nyt täytyykin sopeutua hidastuvaan tahtiin :)

Mä siis syön nutrifast valmisteita, jotka perustuu erittäin niukkaenergiseen energian saantiin -> elimistö menee parissa päivässä ketoosiin ja alkaa käyttää rasvavarastoja. Tässä ei siis kannata pitää taukopäiviä tai sortua "mihinkään". Olen ihan tykästynyt kaikkiin makuihin, jotka aiemmassa viestissäni mainitsin. Syön siis kaksi makeaa ja kaksi suolaista ja ne jotenkin kivasti täydentää toisiaan :) ihän nää toki mitään herkunherkkuja ole, mutta toivottavasti tämä on meille kaikille vaan ohimenevä elämänvaihe!..

Kun saan tämän Täysvauhdin alta pois aion jatkaa puoliteholla siten, et syön aamiaisen ja lounaan ja ehkä hedelmä välipalan normaalisti ja päivällinen+iltapala valmisteilla. Arvelen et söisin iltaa kohti liikaa, jos tekisin toisinpäin.

Tsemppausta jokaselle! Jokainen pudonnut gramma on kotiinpäin ja takaisin niitä ei oteta, eihän?

Nokkis

ps. Yllättävän samanlaisia taustoja meillä monella.
 
Huh sentään, kun oli eilinen päivä vaikea. Koko ajan teki mieli jotain syötävää. Ei mitään tiettyä juttua vaan ihan mitä vaan :x Ilokseni leikittelin myös ajatuksella siirtyä jo osittelemaan... Söin sitten purkkaa vähän useamman palan ja kyllä illalla kiersi mahassa :/ No eipä tarvitse taas murehtia vatsan toiminnasta. Mieliteot on taas toistaiseksi ohi ja pusseilu jatkuu...

Nokkamuki
 
Huomenta!

Yksinpuheluni näyttää jatkuvan :(
Nyt kaksi viikkoa takana 82.4 ->76.5 eli 5.9kg. Muutoksen huomaa jo vaatteissa kivasti ;) Niin ja painoindeksi putosi tänään alle 30!
Mutta tiukkaa tekee, tekee mieli syömistä lähes kokoajan ja ihan kuin nälkäkin olisi. 500g kasviksia ei riitä mihinkään... Kaksi viikkoa pitäisi vielä sinnitellä.

Nokkamuki
 
no minäpä kirjoittelen ettei sun yksinpuhelu Nokkamuki jatkuis turhan pitkää.
Yritin tuhota sen starttipaketin, aika kamalin tuloksin tosin koska ne pastat ja jälkiruoat on ihan järkyttäviä, mä en saa niitä alas ilveelläkään. Oon vaan sit yrittänyt juoda vettä ja syöny yhden banaanin väliin...kääk ku oli haastavaa, 2.6 kiloa sain putoamaan 85kiloon.

Parempi se kun ei mitään mut silti masentaa... pitää mennä ostamaan lisää tuotteita.
Tsemppiä kaikille muille!
Ja katsotaanpa Nokkamuki missä tilanteessa ollaan kahden viikon kuluttua

:D
 
Onhan täällä muitakin :) Kiva Mirena, ettei mun tarvi itekseni hööpötellä!

Mua kans arvelutti noi vanukkaat ym. joita nutriletilla on. Voin kyllä suositella näitä Nutrifast valmisteita, kyllä ne syötyä saa. Mun suosikiksi on "noussut" ruokaisa kana. muut lämpimät on kans ihan jees. nyt ostin uutena makuna cyrry-purjoa ja se on kyllä vähän turhan cyrrynen mun makuun, mauste ihan kurkussa polttelee. Mutta ko. mausteen ystäville suosittelen :) Suklaan ja maetsämarjan laitan hetkeksi jääkaappiin kylmenemään. Niin ja sekoitan ne aluks ihan pieneen nestemäärään, niin jää vähemmän kökköjä, joita minä inhoan! Yöks!

Kyllä odotan aikaa jolloin pussit on taakse jäänytttä elämää ja tietenkin myös sitä, että normaalipaino on saavutettu!

Nokkis

 
Tsau,

tulin nyt moikkaan, vaikka just nyt en nutraa vaan oon paikkareiden pisteillä kun on ihan liikaa tätä sosiaalista elämää nutraukseen. Eilisen pisteet about tuplasti sallitun ihan yllättävän helposti ja mielestäni söin kahvipöydän antimia hillitysti, siis ennen on syöty kerrallako viikon pisteet....!Opettavaista. Tarkoitus olis vetää viikonloppu pisteillä mökkeilyistä ja pippaloista huolimatta.

Paino nousi puoli kiloa nutrauksen lopettamisen jälkeen, luonnollista kun tulee täytettä vatsaan.

Ootko Nokkis kokeillut lämmitetty tomaattimurskaa höystettynä oreganolla ja valkosipulilla? Vois auttaa tohon näläntunteeseen ja mä napsein jossain kohtaa niitä Tolosen kuitutabletteja, täyttivät kans. Hienosti oot pienentynyt, hyvä hyvä!

Tsemppiä kaikille,
terkuin Lilli
 
No niin, hyvästi ketoosi!

Annoin sitten mieliteolle periksi ja söin leipää, hedelmää ja vähän muutakin sekä pe että la ILTANA!
Alkais jo menkat jos ovat syypäänä näihin mielitekoihin. No, koska näiden kanssa on pakko elää jatkan 3pussilla ja viidellä paikkaripisteellä/2pussilla ja 10pisteellä. Ja suurista suunnitelmista huolimatta mun täytynee käyttää nuo pisteet vasta illalla.

Näillä eväillä jatketaan! Hyvää sunnuntaita kaikille!

nokkis
 
Nokkis hei, mistä hankit noita nutrifast tuotteita?
mulla menny nyt koko viikonloppu ihan oikeen ruoan parissa, patukoita oon kyllä vetäny
ja vettä hurjat määrät, lenkillä oon ollu ja hiki lentäny...ei oo niin tuhti olokaan sitte :D
huomenna alkaa taas tarkkaavaisuus...jospa sais sen sitte taas pidettyäki ku oot keittoja ostellu
 
Mirena, mä kahlasin muutaman apteekin ja kun en löytänyt tilasin verkkoapteekista (Euran apteekki) Tulee isompikin satsi kuudella eurolla postiin, ei paha. Ja antoivat vielä "seuraavasta" ostosta 10% alennusta :)

Tänään ollut parempi päivä eikä mielitekoja ole ollut enää! jos jatkuis näin niin sais kunnialla loppuun tämän jäjelläolevan pariviikkosen. Huomenna puntariin jos uskaltaa...

Nokkis

Kiitos Lilli vinkeistä. Tuota tomaattikeittoa täytyy joskus kokeilla, mutta kyllä nyt mieliteot kohdistui selkäästi leipään.
 
Heippa nutrikamut!

Enkös mä ookkaan ilmoittanut itsestäni Italian loman jälkeen?! Pastat, jätskit ja pizzat kyllä maistui ja nyt on paluu arkeen :D Matkalla tuli +1kg joka on nyt lähtenyt. Kesän saldo on kuitenkin +3kg edelleen siitä missä on alimmillaan käynyt :kieh: Aloitin maanantaina osapussittelun jälleen kerran! :xmas:

päivä 1: 75.3kg
päivä 2: 74.5kg
päivä 3: 74.2kg

Mulla on meneillään sellainen 3 viikon ruoanvalmistuskurssi jossa syödään aina lounas ja oikeastaan saadaan kotiinkin maisteltavaa niin en voi täysnutrata. Ajattelin kuitenkin korvata kotona suurimman osan aterioista pirtelöllä. Ostin Italiasta hääpuvun ensi vuoden toukokuun häihini ja se on tällä hetkellä tosi tiukka! Toivon mukaan saan sitä ensi keväänä hieman kaventaa... Tavoitteena ois 62-65kg.

Ketkäs muut tällä hetkellä pussittelee?! :wave:
Uusiakin saa tulla messiin!
 
Mukana ollaan :wave:

Onnistuin saamaan täysvauhdin päälle vielä uudestaan hankalan vaiheen jälkeen, jihuu!
Huomenna taas vaakalle :)

Tuleeko teille ikävä joitain lempivaatteitanne, kun kutistutte niistä pois? Musta on ihan huvittavaa, kun nyt jo murehdin yhden sievän paidan käymistä isoksi. olen yrittänyt itselleni toitottaa, että sittenhän voi ostaa vaikka kuinka kivoja paitoja tilalle, mutta se yks vaan on niin kiva :)

Aiotteko muuten pussitella tavoitepainoon asti? Mä olin ajatellut hakea näistä vaan vauhtia ja palata paikkareiden pisteille, mutta nyt tuntuu etten "raaski" luopua ikinä... hehe. Oon laskenu, et yksi pussi on 2,5 pistettä. Saahan sillä mukavasti liikkumavaraa, muuten niin vähäisiin pisteisiin :)

tsemppiä!

nokkamuki
 
päivä 1: 75.3kg
päivä 2: 74.5kg
päivä 3: 74.2kg
päivä 4: 74.1kg

Eilinen meni vähän huonosti ja tänäänkin maisteli mokkapaloja :ashamed: Koitan kuitenkin huomenna hypätä urheasti puntarille! V.loppu sit tietty täysin pusseilla :D Eiks jee Nokkis?

Mulla ei taida tulla vaatteita ikävä kun hain ullakolta ihania, vanhoja, liian pieniä vaatteita joihin haluaisin jo mahtua. Siitä ainakin saa motivaatiota! Monet söpöt farkut ja topit nyt odottaa kaapissa =)
 
päivä 1: 75.3kg
päivä 2: 74.5kg
päivä 3: 74.2kg
päivä 4: 74.1kg
päivä 5: 74.3kg

Huono suunta kyllä...
Täytyy tosissaan tsemppaa koko viikonloppu! Voi vitsi kun pystyis oleen edes muutaman päivän kokonaan nutreilla niin sit jo helpottais mutta mä oon niin heikko! :/
 
:wave: Kukkuu,

työt alkoi ja nyt oon ollut viikon pisteillä, kilo miinusta eli painolukema 107,5 kg. Aikas vaivattomasti tämä on sujunut, liikkumaan en oo ehtinyt/jaksanut, pudotukseen oon tyytyväinen. Kaveri tosin toi mulle kassillisen laihdutuspirtelöitä kun ei voi itse käyttää, että jossain kohtaa taas niitäkin sit.
Ja nyt mahtuvat vaatteet taas helpommin päälle, kaikkinensa tällä erää oon pudottanut 4,2 kg ei enää nappi kiristä ilkeesti housuissa =).
Missäs sitten kirjotellaan kun ei nutrata???? (Enhän mä kyllä just nytkään).

Hienoa Nokkis että oot taas vauhdissa =) Ja kyllä oon samaa mieltä että noi pisteet tulee aika helposti täyteen jos vähänkään mitään extraa ottaa, nyt saa olla tarkkana työpaikkaruuan kans, mulla on varuiks pirtelö kassissa mukana jos siellä ei oo mulle sopivaa ruokaa. En viitsi jollain kermajutulla vetää pisteitä kaakkoon heti lounaalla.

Tilsu: paikkareilla on kevyt mokkapalaohje, yksinkertaisuudessaan kääretorttupohja johon vaihdetaan osa jauhoista kaakaojauheeks ja päällys esim aprikoosisoseesta ja kookoshiutaleista. Eihän se oo sama asia ku aito, mutta kaikkeen tottuu.

Tsemppiä viikonloppuun!

terkuin Lilli
 
Huomenta!

Tänään vaaka näytti -600g eli 75.9kg, kokonaispudotus 6,5kg. Pikkuisen harmittaa tuo neljän päivän notkahdus, mutta pakko katsoa eteenpäin! 8 päivää jäljellä täysvauhtia, millään en pääse tavoitteeseeni 4vkoa/10kg, mutta jos edes kahdeksaan pääsis...

Tilsu, sovit itsesi kanssa jo etukäteen mitä saat päivän aikana syödä ja ne mokkapalat työnnät vaikka roskiin jos ei muu auta! Mua autto hirveesti päivärytmin muuttaminen. 1pss klo8, 2pss klo11.30, 3pss jo 14.30-15 sitten nälkä jo helpottaa iltaan asti 4pss n19.30

Lilli, kirjoittele ihmeessä täällä meidän kanssa jos tahdot! Oot sitten täällä valmiina kun innostut pussiin tarttumaan

Mikä teille on kaikkein vaikeinta nutrauksen aikana? Mun kompastuskivi oli sen karmea nälkä (joka toivottavasti ei palaa!) Luvan kanssa syön niitä kasviksia ja ilman lupaa vähän hedelmää tai marjoja. Oon päättäny ettei mun laihdutus voi hedelmiin kaatua. =)

Tsemppiä viikonlopun haasteisiin!

Nokkis
 
Huomenta!

Viikonloppu meni kivasti. Pääsin itsekseni shoppailemaan ja voihan pettymys, kun ensin hokasin että voisin mennä aurinkoiselle terassille juomaan yhden oluen ja sitten hokasin etten todellallakaan voi :/
Olin päättänyt etten enää ostele ylipieniä vaatteita, mutta oli pakko tehdä poikkeus, kun löysin niin sievän ulkoiluasun edullisesti. Kokeilin ensin kokoa 42, takki oli sopiva ja housut vähän naftit+pitkät. Päätin kokeilla kokoa 40 ja ajattelin että jos takki mahtuu otan sen koon 40. Takki mahtui :) Housut oli piukat eikä tod menny edes kiinni.... Viimestään kymmenen kilon päästä menee, siihen asti " saan" käyttää vanhaa.

Tänään välipunnitus 75.4 eli tasan -7kg. En taida edes päästä siihen -8kg, kun "enää" neljä päivää jäljellä täysvauhtia.

Laittakaahan naiset viikonlopun kuulumisia!

Nokkis
 
Nokkamuki, hienosti oot saanu painoa putoamaan...
mulla ONNEKS samoissa lukemissa edes pysyy, painovartijoiden pisteitä yritän hallita
ja syöny oon patukoita ja keittoja, vettä menee 3litraa päivässä ja omenaa yritän vetää (parhaillaankin)...ei oo ainakaan painoa takaisin tullu.
mutta nyt paluu takaisin harmaaseen arkeen ja tiukka dieetti..
eilen oltiin sukulaisilla rippijuhlassa, kakkua tuli syötyä pari palaa ja illalla ne ei pysyneetkään
vatsassa..niin oon yrittäny dieettiä pitää ja huomas kuinka ähkynä oli, ehkä ihan hyväkin niin??
mahto tulla turhan sekaavaa testiä...
lenkille ei tänään tuskin pääse kun vettä tulee ku saavista, ellei sitten illalla oliskeli parempi,muuten Zumbaamaan :D

tsemppiä alkavalle viikolle teille kaikille ihanaiset ;)
 
Mirena, pääasia ettei paino pääse nousemaan :) Tarkoititko, että vatsasi meni kakusta sekaisin vai oksensitko?
Mä suosittelen kokeilemaan näitä Nutrifasteja, jos pusseja aikoo käyttää :)

Pussikeiton ääreltä Nokkis
 
Olen monen monta kertaa ajatellut kokeilla Nutrilettiä ja nyt sen sit päätin. Maanantaina alkaa 24.8. Nutrilet kuuri. Jos saisin potkun perseelle syömistapojen muuttamiseen.

Nyt sit kuitenkin kysyn, että kuinka tuo startti paketti pitää nälän poissa, jos ei napostele niitä vihanneksia välissä?

Mulla kun tahtoo omassa dietiissä ollu joskus se nälkä koko päivän vaikka kuinka olen kokeillut syödä pitkin päivää ja oikein.... sit ei olekaan paino tippunut. En haluis olla nälkäkuurillakaan joten siks kyselen.

On tullu about 10 kiloa takas alimmasta painosta mitä mulla on ollu :ashamed:
 

Yhteistyössä