Nutrikaveria?:)

Hyvin mahtuu mukaan Lumis-75! Minä oon jo pitemmän ajan laihduttaja ja välillä aina tempasen näillä nutreilla junnausvaiheen ohi. Varmasti saat tuolla quick startilla alkamaan painon seiskalla jos jaksat pysyä niillä! :) Toivottavasti selviät ilman päänsärkyä tosiaan! Mulla ei ainakaan oo enää pahemmin ollut. Se helpottaa jos siirtyy jo valmiiksi kevyestä ruokavaliosta noihin.

Täällä päivä sujuu jo eilistä paremmin, eli huomenna palaillaan asiaan!
 
eka päivä menossa, retkahdin anopin tuoreisiin sämpylöihin MUTTA melko hyvin, sillä töissä tuli LIIAN pitkä syömätön tauko. elikkäs 2 nutripussia on menny ja 3kpl pieniä moniviljasämpylöitä juustosiivulla ja 2 kuppia kahvia. ajattelin viel jos jumppaisin hetken telkkua katsellessani =)
vaakaan ajattelin mennä tosiaan to aamuna :D ilmoittelen sitten! jaksuja ja tsemppiä!
 
päivä 1: 73.2kg
päivä 2: 72.2kg
päivä 3: 71.9kg

Olin eilisen täysin pusseilla mutta aika vähän heilahti alaspäin. Näin se alkaa heti hidastuun kun pussittelen toista kertaa lyhyen ajan sisällä. Ei oo enää ylimääräistä turvotustakaan. Mutta kaikenkaikkiaan oon tyytyväinen, pian vaihtuu kymmenluku jos pysyn ruodussa B)

Hyvää tsemppipäivää kaikille :wave:
 
Hienoa Tilsu! Kohta pääset kuutosella alkaviin kilolukemiin. :)

päivä 1. 81.2kg
Ensimmäinen päivä meni hyvin. Ei särkenyt päätä. Nämä uudet Nutrilett-ruoat maistuvat paremmilta kuin joskus 10 vuotta sitten kokeilemani. Toki se pieni sivumaku haittaa, mutta kun on nälkä, niin.. :p Olo ihan mainio.
Tänään tulee lounaalla syötyä salaatti tai keitto työpaikkaruokalassa. Sovin kaverin kanssa lounastreffit, enkä viitsi siellä sitä patukkaa pureskella.

Tsemppiä!
 
Hei taas! Missäs kaikki luuraavat?

Toinen päivä takana. Täytyy tunnustaa, että eilen en pahemmin nutraillut, kun oli ne lounastreffit. Mutta söin tosi vähän eli aamulla N-pirtelön, lounaaksi kevyttä keittoa + raasteita, illalla 1,5 dl makaronia ja jauhelihakastiketta + vettä. Ravintoaineita ei varmaan tarpeeksi. eli palaan nutrailemaan täysin. plus tietysti 2 kertaa päivässä kahvi maidolla. Sitä ilman en voi olla. Tänään taas ruodussa ja aamupirtelö ja liemi vedetty. Ne liemet on hyviä, ainakin minusta.

Nesteitä tms. hyvin lähtenyt. Toivottavasti jatkuisi samaan malliin.
lähtöpaino 82 kg
päivä 1: 81.2 kg
päivä 2: 80.5 kg

 
Moi. Miten teillä nutrailu sujuu/sujui? Mä jaksoin neljä päivää. Kaksi viimeistä oli taistelua. Tuli sellainen heikotus ja päänsärky. Aamuyöstä jo heräsin, kun oli niin nälkä. :ashamed:
Mä sitten lopetin ja siirryin normaaliruokaan. Mutta laihistus jatkuu! Tsemppiä kaikille jatkoon!!
 
Neila
Pituus: 162
Aloituspaino: 75kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt:71,9kg
Viikkopudotus: -3kg
kokonaispudotus: 3,1kg


elikkäs kunnon pusiittelun sain sitten aloitettua vasta viikko sitten, eka sain sen -100gr ennen sitä pois ja nyt siis 7pv pusseilla menossa ilman pahempia retkahduksia :D ja päivä kerrallaan ois tarkoitus jatkaa....kuulumisia kaipailen, nutraako joku muu? ees osittain?? mulla noi nutrin suklaat tökkää, yhden pussin maistoin ja eiiiiiii oo mun maku olleskaan :headwall:
 

Yhteistyössä