nuori nainen kuoli joku aika sitten...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
minä vielä, itse en lasten kans enkä raskaana ollessa ulkomaillle uskaltaisi, mutta kyllähän vaaroja kotimaassakin löytyyy..

Minä oon synnyttäny kahdessa eri maassa enkä Suomessa uskaltaisi synnyttää. Tämä ei oo provo vaan ihan tosissaan olen tätä mieltä. Ja kaikista v-mäisimmät sairaudet on saatu just Suomen vierailulla, kuten helkutin raivokas Rota-virus. Joten kyllä kotimaassakin sattuu ja tapahtuu.

minä vielä, itse en lasten kans enkä raskaana ollessa ulkomaillle uskaltaisi, mutta kyllähän vaaroja kotimaassakin löytyyy..

Minä oon synnyttäny kahdessa eri maassa enkä Suomessa uskaltaisi synnyttää. Tämä ei oo provo vaan ihan tosissaan olen tätä mieltä. Ja kaikista v-mäisimmät sairaudet on saatu just Suomen vierailulla, kuten helkutin raivokas Rota-virus. Joten kyllä kotimaassakin sattuu ja tapahtuu.

niinhän mä sanoin että suomessaki vaaroja löytyy. eipä oo meille sairaudet löytäby. sanoin vaan omat aatokset suomenmaasta, en tarkottanu pahottaa kenenkää mieltä.. niin sitte vielä ku ite en tykkää muutenkaa lämpimässtä.. suomen kesä on tarpeeks:)

Yhteistyössä