Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Mikä on vauvala? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:entäs muuten jos ei itse oikeasti jaksa heti synnytyksen jälkeen?eikä ole ketään (esim. isää) auttamassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:entäs muuten jos ei itse oikeasti jaksa heti synnytyksen jälkeen?eikä ole ketään (esim. isää) auttamassa?
Se riippuu ihan työvuorossa olevista kätilöistä |O :|
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:entäs muuten jos ei itse oikeasti jaksa heti synnytyksen jälkeen?eikä ole ketään (esim. isää) auttamassa?
Se riippuu ihan työvuorossa olevista kätilöistä |O :|
täytyy toivoa että osuis joku mukava täti siihen,olis nimittäin kiva olla edes vain pieni hetki ittekseen ja vaikka laittaa simmut kiinni..en nyt meinaa että jättäsin lapsen tolleen vaan mutta väsymyshän siinä jossain kohtaa astuu esiin.
varsinkin jos vähemmän on tullu nukuttua ja synnytys venyy..
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:kuulin tuossa huhuja että kättärin vauvala olis lopetettu??! :/
onko kenelläkään tietoa tästä?
ja että perhehuoneita ei enää sais..näin oli kaverille sanottu kuukausi sitten kun synnyttämässä oli ollut.
kiinnostaapi vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Omppu07:kyllä varmasti jos kuntoa on, mutta esim section jälkeen äiti ei voi hoitaa ja pitkän rankan synnytyksen jälkeen annetaan kyllä mahdollisuus välillä levätä, että jaksaa sitten taas
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Mulla oli sellainen käsitys et vauvat hoidetaan itse.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Mulla oli sellainen käsitys et vauvat hoidetaan itse.
On se kauhiaa ku heti synnytyksen jälkeen pitää hoitaa omaa lastansa!
Alkuperäinen kirjoittaja Omppu07:mun mielestä kun kävin naistenklinikalla kierroksella, niin siellä sanoivat, että jos äiti väsyny, niin vauva viedään muualle nukkumaan.. mutta sitten toisaalta juuuri luin erään synnyttäneen kokemuksen, että kun oli mennyt vauvan luokse, niin vauva oli just syötetty ja makas selällään ja puklaili päällensä ja kesäharjoittelijat juoruilivat.. pelottavaa