K
ketä kiinnostaa
Vieras
kiinnostaa muuten tasan yhtä ihmistä,,,,sinua!Onko Johanna entinen Witchie, Nnainen..................Kukas entinen on TT?
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kiinnostaa muuten tasan yhtä ihmistä,,,,sinua!Onko Johanna entinen Witchie, Nnainen..................Kukas entinen on TT?
Alkuperäinen kirjoittaja ketä kiinnostaa;10853538:kiinnostaa muuten tasan yhtä ihmistä,,,,sinua!
Alkuperäinen kirjoittaja ketä kiinnostaa;10853538:kiinnostaa muuten tasan yhtä ihmistä,,,,sinua!
kiinnostaa kans!!!!!!
Noin kirjoittaa nainen, joka on tottunut antamaan pikemminkin noudatettavia ohjeita kuin neuvoja ja se, että juuri minä sain osakseni armon saada pelkän neuvon liikuttaa minua. Minun olisikin vaikea ottaa vastaan minkäänlaisia ohjeita 4 lapsen äidiltä, jolle pääasia elämässä on toimia oman halunsa mukaan ja jolle rahakaan ei merkitse mitään. Huoh - kuten näkee usein kirjoitetun.
Ja mua! Kertokaa heti, kun tiedätte! On niin elämyksellisen hekumallista elää elämäänsä toisten ihmisten elämien kautta!!!!!
Melko paljon kielioppi- ja tyylivirheitä....
Kyllä osaan kunnioittaa muiden ihmisten reviiriä, vaikka itse toivoisinkin enemmän tapahtuvan kosketteluja.On olemassa koskettelua ja koskettelua.
Koskettelun kanssa kannattaa olla varovainen. Eräs mies työpaikallani koskettelee minua ja haluais usein halata - se on hänelle varmaankin luontaista- mutta minä koen sen epämiellyttävänä kun hän on mielestäni epämiellyttävä ihminen.
En halua, että kukaan koskettaa minua ja minun reviirini on minun koko vartaloni.
Kiitos.
Melko paljon kielioppi- ja tyylivirheitä....
Ne johtuvat varmasti siitä, että kirjoitin viestin lievähkön tunnekuohun vallassa. Se piti vielä sanomani, että olisikohan sinun, Johanna, syytä olla hiukan varovaisempi tuon haluamisesi kanssa, koska sillä ei näytä olevan enää mitään merkitystä, onko tästä haluamisestasi sinulle henkilökohtaista hyötyä vai haittaa (ne kuuluisat 4000 )?
Muuten - vai sanoisinko: By the way - tunnethan sanonnan: Pidä varasi, sillä voit saada sen minkä haluat.
Krhm!
Väärinkäsitysten välttämiseksi: Ei minuakaan häiritse naisten aloitteellisuus, mutta voisiko se johtaa viettelyyn?
Tahvo,
Tämä haluamishommeli on hankalaa. Se on vaan niin harmi, ettei jotkut ymmärrä, että valittaminen loppuisi, jos kantaisi vastuun elämästään, omasta sekä läheisten onnesta. Ja silloin elää tyytyväisenä saaden juuri sitä, mitä haluaa.
Ja neljästä tonnista vielä: Minä en halua rahaa. Haluan ruokaa lapsille ja lämpöä ja viihtyisän kodin, mutta rahaa en halua.
Olet kyllä jotenkin niin toisessa ääripäässä omasta maailmastani, että et varmaankaan ikinä voi ymmärtää.
Minä olen onnellinen. Minulta ei puutu mitään. Minä saan koko ajan sitä, mitä kovasti ja aidosti haluan. Joka hetki ja joka päivä. En tee hikipäässä enää ikäviä töitä saadakseni rahaa. Teen asioita, joista kovasti pidän ja saan ostettua ruokaa ja takkapuita. Lisäksi hoitelen yhden säätiön ja yhden yhdistyksen asioita saamatta niistä edes perunoita. Sinulle eikä monelle muulle riittäisi onneen se, mitä minulla on. Eikä ole tarviskaan. Kunhan vaan jokainen tekisi, mitä haluaa, jotta eläisi onnellisena.
Yrittäisit ymmärtää. Voisit vaikka oppia jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin;10854022:Kyllä Suomessa sossu yhäidit elättää. Mitä oikeita töitä teet???)
En nyt oikein ymmärrä, mitä pahaa nuoren naisen ja vanhan miehen suhteessa on. Haluatko sinä, M50- luoda suhteen tällaiseen nuoreen naiseen?
Jos mies on varattu, niin sitten on. Ajatus kiusaa välillä, koska muutamat nuoret naiset näyttäisivät pitävän ajatuksesta.