Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

Pakko kysyä, ei tarvii vastata jos tuntuu liian tungettavalta, mutta kuin usein teillä kaikilla normisti harrastetaan seksiä, kumpi tekee aloitteen yleensä tai haluuko jompi kumpi enemmän?

Meillä mies haluis melkein KOKO ajan, joka päivä se kysyy ja vonkaa..mä taas oon ollu aika väsyny esikoisen hoidosta ja kodin ylläpidosta, että usein vaihtaisin seksin mielummin uneen (tällä hetkellä illat on oikeestaan ainoita sopivia hetkiäkään..). Mutta keskimäärin meillä on viikossa seksiä 3-4 kertaa, joskus voi olla viikkoja että on enemmän tai jopa pari kertaa vähemmän..aika vaihtelevaa siis.
 
Ja mielensämuuttajat ees taas täällä hei, siirrettiin yhteisymmärryksessä yritys vuodenvaihteeseen monien hyvien perustelujen siivittämänä. Siitä ei enää lähetä siirtämään mutta ei tarvii etusivulle välttis vaihtaakkaan mitään..
 
Jaa-a varmaan jotain 2-3 kertaa viikossa mutta ei välttämättä joka kerta siis oo yhdyntää :mad: nykyään tuntuu et kaikki aloitteet tulee vaan miulta ja se ärsyttää itteeni kyllä suuresti :unsure: pillereiden aikaan mies tuntu haluavan vaikka joka päivä mut itellä meni halut pillereiden myötä. Nyt taas kun itellä ois haluja vaikka joka päivä niin mies jarruttelee (n) on kyllä miehellä ollu pitkät viisi vuotta jos olin näin nihkee sillon mitä hää on nyt ite :LOL: Mie kyllä kysyin siltä et meinasko alkaa käyttää kondomia kun lopetin pillerit, et jos se sitä lasten saamista sit niin jännittää, mut ite hää niistäkin kieltäytyi

Lisäys; voi tosin olla ettei mies oo vielä tottunut siihen, että oon nykyään halukkaanpi kun nyt syksyllä vasta jätettiin pillerit :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi tosiaan päivittää yk5.
Ostin tähän kiertoon sen digitaalisen ovistestin ja jos vieläkään ei tärppää niin voihan...

Meillä on petipuuhia toki oviksen tienoilla tiheemmin mutta muuten vaihtelee aika paljon, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Aika tasan menee alotteet :) Sillon ku oli vielä hormonaalinen ehkäsy niin mun halut oli kyllä aika nollissa.
 
Meillä on tosi vaihtelevasti kuinka paljon, mutta ehkä noin pari kertaa viikossa. Ja tuntuu, että näinä pimeinä syyskuukausina vielä vähemmän. Nykyään enempi aloitteita teen kyllä minä. Mutta en ole kokenut silti, ettei seksiä olisi tarpeeksi kun molemmat on tyytyväisiä näin.

Ja eilen juuri sopivasti hommailtiin, kun epäilen oviksen olevan nyt käsillä alavatsan nippailun ja vuodon takia. Saas nähdä kuinka käy. :cool:
 
@nnipsu! meillähän alkaa sitte ehkä yritys samoihin aikoihin. Oon kyllä jo päättäny, että jos se mies vielä siirtää ni siirretää sitte kerralla vaikka puolella vuodella. Menee muute jo painostuksen puolelle.. Jännä nähdä kuin käy:D Ollaan kyllä jo yhdessä keskusteltu mihin saataisiin sänkyä mahtumaan ja pohdittu sellaisen isorenkaisen vaunun hintoja, jonka kanssa päästäs vielä yhdessä ees lyhyelle hölkkälenkille.. Toivoa on:love:

Meillä on kans aika paljon vaihtelua, jos ei ole kummenpia kiireitä niin noin kerran pari viikossa. Itseä yleensä ärsyttää se ajankohta, olen itse iltauninen ja mies taas ois virkku. Voiskai muulloinkin tehdä aloitteen, kun just ennen nukkumaan menoa. Siinä käy sitte niin, että minä virkistyn ja valvon pari tuntia ja mies kuorsaa. Vähän huolettaa, että se mies alkaa sitten pihdata, kun jätetään ehkäisy pois, mutta mietitään sitä sitten. ;)
 
Toivotaan eevas että päästään samoihin aikoihin tositoimiin! Vuodenvaihde ei oo enää kaukana.

Testailin taas huvikseni tässä kierrossa ovista ja sain o-plussan tänää. Gelee royaleita aloin kierron alusta syömään kun tarkotus oli jo tästä kierrosta alottaa tjot, en tiiä onko niitten vaikutusta vai ei mutta nyt ovis olis just puolessa välissä kiertoa kun normisti se on ollu siellä kp18 hujakoilla.
 
Täällä lääkäri soitti tänään ja kerto et kaikki labrat oli hyvät. Prolaktiinikin on hyvä eli ei selitä maitovuotoa. Lääkäri sano et voi tulla muuten vaan. Ehkä se on tää vauvakuume :ROFLMAO:. Sit ootellaan aikaa gynelle, miehen simpatkin tarkistetaan vasta sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: iitata
Hienoa kuulla @Jennipä että kaikki oli labroissa hyvin!

Onko tällä hetkellä vielä muita piinailijoita? Mulla menossa kp 20 eli vielä on aikaa ennenkuin voi ees ajatella testin tekoa. Toiveet on aika korkeella kyllä, kun mielestäni bongasin oviksen ja päästiin se myös hyvin hyödyntämään. On ollut hauskaa myös huomata, kuinka mies on myös jo tosi innoissaan vauvan tulosta, mutta näyttää sen ihan eri tavalla kuin minä. Eilen esimerkiksi alkoi kauhea suunnittelu siitä, miten täytyy saada alakerta remontoitua ja piha valmiiksi ennen kuin vauva on maailmassa. :love:
 
@Jennipä tosi kiva kuulla, että labrat oli hyvät:) Onnea gynekäyntiin! En tiedä pitäiskö toivoa, että sieltä selviää jotain.. Jotain jonka voi näppärästi ratkaista ettei tarvi enää arpoa mikä on. (En tiedä oisko tällaista vaihtoehtoa tarjolla, toivottavasti on!)

@Innih vähänkö oon kade miehen intoilusta:ROFLMAO: No ei oikeesti tosi ihanaa, että voi yhdessä intoilla. Kuten jo sanoin meilläkin orastavaa keskustelua aiheesta, ei ole enää ihan tabu.

Mä täällä roikun vauvapalstoilla, syön greippejä ja foolihappoa ja tänään tunnen kyllä oloni ihan säälittäväksi. Yleensä oon kyllä vahvasti sitä mieltä ettei toivossa ole koskaan mitään säälittävää, nyt vaan heikko hetki. Onnea kiertoon ja piinailuun kaikille, on kuitenkin ihanaa osallistua edes muiden jännäilyihin:love:
 
@eevas kiitos. Ainoo että ne soitti sieltä lapsettomuuspolilta ja sano et viel ennen kutsua tarvii multa verinäytteen ja mieheltä simppanäytteen. Ja se simppanäyte stressas miestä jo ennen tota puhelua ja nyt ne lapsettomuuspolilta kerto että se pitää ottaa suhteellisen kaukana kotoa, mikä hankaloittaa hommaa entisestää o_O. Saapi nähdä miten onnistuu mieheltä lähtee muutaman tunnin reissuun antaa näytettä..
 
Moikka taas!, pahoittelut etten ole hetkeen kirjoittanut tänne.. Tosiaan tein digitestit ja kaikki muut mahdolliset ja plussaa näyttää kaikki, tosin nyt tänään alkoi verenvuoto ja alavatsa ollut kipeä että kesken taisi mennä kamalin päivä ikinä täytyy myöntää Soittelin päivystykseen ja sanoivat että ei välttämättä ome mennyt kesken mutta on jotenkin sellainen olo että niin nyt taisi käydä..
 
@Jennipä Toi onkin hankala tilanne sun miehelle lähtee kauas antaa sitä näytettä! :confused: Onko hän vielä käynyt siellä näytettä antamassa?

@Janskuuuhh Voiei, eikai mennyt kesken? :cry:

@Siim Yritän malttaa nyt mahdollisimman kauan olla testaamatta, mutta siis torstaina pitäisi jo menkat alkaa. Voi olla että huomenna illalla sorrun jo testaamaan. :geek: Mulla on ollut nyt ihan sellainen fiilis, että olisin raskaana. Sellainen pinkeä ja pieni paine tuntuu koko ajan alavatsalla ja tänään aamulla mulla oli jotenkin outo olo ja suussa maistui oudolta, ihan kuin joltain metallilta.. Tai sitten kuvittelen vain. Mutta aika toiveikas olo on jotenkin kyllä. :love: Toivottavasti en sitten joudu tulemaan rymisemällä alas näistä mun kuvitelmista parin päivän päästä!
 
@Janskuuuhh :cry: voi ei, ihan kamalaa jos meni kesken:cry:.

@Jennipä voi ei voin kuvitella, että aika stressaava ja työläs homma lähtä sitä näytettä antaan, varsinki jos on normaaleina aukioloaikoina niin pitää töiden kanssa vääntää.. Voin kuvitella että mun miestä sais hetkosen suostutella..

@Innih toivotaan, että plussa tulee sitten, kun päätät testata:)
 
Pakko kysyä, ei tarvii vastata jos tuntuu liian tungettavalta, mutta kuin usein teillä kaikilla normisti harrastetaan seksiä, kumpi tekee aloitteen yleensä tai haluuko jompi kumpi enemmän?
Vaihtelee, yleensä 2-3 kertaa viikossa. Nykyään alkaa kääntyä niin päin että mies toivois enemmän, itellä taitaa olla jotain "taisteluväsymystä" sen suhteen :) Välillä saatetaan jopa aloittaa (koska en halua sanoa ei ja yritän päästä tunnelmaan mukaan, välillä onnistuu välillä ei) mutta lopettaa kesken koska tuntuukin pahalta tjmv. Onneksi oviksen aikaan ei oo tällaisia ongelmia..!

@eevas kiitos. Ainoo että ne soitti sieltä lapsettomuuspolilta ja sano et viel ennen kutsua tarvii multa verinäytteen ja mieheltä simppanäytteen. Ja se simppanäyte stressas miestä jo ennen tota puhelua ja nyt ne lapsettomuuspolilta kerto että se pitää ottaa suhteellisen kaukana kotoa, mikä hankaloittaa hommaa entisestää o_O. Saapi nähdä miten onnistuu mieheltä lähtee muutaman tunnin reissuun antaa näytettä..
Meillä kans on toi näyte yks murheenkryyni, huoh. Ollaan nyt sovittu "takarajaksi" kevät sen antamiselle. Toivottavasti tärppäis ennen sitä niin ei tarvii pakottaa tuota reppanaa.. Meillä työt vaikeuttaa myös hirveesti ton antamista, aina on toinen niin väsynyt tai joutuu lähtemään töihin ettei 3-4h reissu ihan kädenkäänteessä käykkään.

Täällä on nyt dpo6, en tuntemuksia ja ei haittaa yhtään jos ei tärppää niin pääsis sinne neulan alle ens kuulla :ROFLMAO: On kyllä mukava kun on kerrankin jotain mitä odottaa.
 
@iitata Mukavaa kuulla teidänkin kuulumisia. :) Toivotaan että teillä tärppää ennen kevättä niin ei tarvi murehtia sitä näytteiden antamista!
Ootko menossa tatuointia ottamaan vai? :) Mullakin on ensi viikoksi tatska-aika varattuna, mutta täytyy nyt katsoa pääsenkö sinne. Eikö siinä ole tulehdusriskit ym minkä vuoksi sitä ei suositella raskaana ollessa?
 
Viimeksi muokattu:
@Innih kyllä! Ja jos tärppää en varmasti uskalla mennä ottamaan, monet tatuoijat kieltäytyy kokonaan tatuoimasta raskaana olevia ja kyllähän siinä kaikkia aineita tulee väkisinkin kroppaan vaikka onhan ne sinänsä ainakin Suomessa turvalliseksi todettuja ja välineet puhtaita... Monet puhuu myös kivusta joka aiheuttaisi paljon supistuksia ja stressiä sikiölle, ei ehkä noin alussa milloin minulla olisi aika mutta siirtoon menee mikäli kävisi niin onnellisesti että juuri nyt tärppäisi. Tästä ei oo olemassa mitään "pitävää faktaa" niin hyvä vain että ihmiset on vähän varpaillaan ja kyllähän sen raskauden ajan jaksaa oottaa :)

@Janskuuuhh voi ei :/
 
  • Tykkää
Reactions: Innih
Pahoittelut Janskuuuhh! :(

Paljon onnea plussanneille! :)

Mun hiljaiselo päättyy nyt kun saatiin sovittua että yritys alkaa 5/17 kun nuorin täyttää 1v :) muutto ensi vuoden puolella ja sen jälkeen käyn kierukan poistamassa. Saas nähdä malttaako kuitenkaan sinne saakka odottaa!
Välillä ollut olo että meillä on ihan hyvä näinkin 2 lapsen kanssa, mutta kun aloin laittamaan vauvan tavaroita yms. pois niin en pystynytkään vielä luopumaan niistä ja olen nyt täysin varma että haluan ainakin yrittää saada kolmannen lapsen :)
 
@iitata Jep niin totta. :)

@mimmi92 Mukava kuulla, että tekin pääsette pian taas yrittämään pienokaista!:)

Vähän omaa napaa; tänään Kp 28/29 ja aamulla testi näytti puhdasta negaa. Miksi täytyy itseään kiusata näillä testeillä, se olisi helpompaa vain odottaa alkaako ne menkat vai ei. Mutta kun ei malta odottaa niin sitten se on tätä. :mad::alien:
 

Yhteistyössä