Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

Joo oon nyt kolme päivää tikuttanut, ihan hyvin on tummunut mut ei kyllä oo vielä plussa ollut. Yleensä klo 14-16 aikaan testaan :)

@Herkkuhiiri mie oon tilannu raskauskeijulta ja tuli kirjekuoressa postilaatikkoon. Siinä luki vaan muistaakseni miun tiedot eikä mitään muuta :)
 
@iitata mukavaa joulun odostusta sinnekin, toivottavasti uusivuosi tuo tullessaan tarrasukkia:love:

@nnipsu! mä en uskalla luvata mitään, kun tämä meidän yrityksen aloitus on kaikesta riemusta huolimatta kuitenkin vähän epävarma... Nolo sitten, jos peruuntuu koko homma:ROFLMAO: Onko tätä ketjua pakko päivittää, jos kukaan ei ole halukas tehtävää ottamaan?

@Siim toivottavasti pitkä viikonloppu tuotti tulosta:LOL:

@Herkkuhiiri tervetuloa ketjuun! Toivottavasti ois raskausoireita kuitenkin tällä kertaa, eihän sitä ikinä tiedä:)

Mua rupes nyt jotenki stressaamaan, kun kattelen tota kalenteria ja tässä on jos jonkinlaista juhlaa tulossa... Jos nyt sattuiski sellanen ihme, että heti tulisin raskaaksi niin oiskohan mulla huono omatunto, kun oon bilettänyt ja syönyt huonosti ja juonut tavallista enemmän koko joulukuuno_O Taidan stressata ihan turhaan taas vaihteeksi:D

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Itellänihän on käynyt monesti silleen (tuossa aijemmin mainitsin että oon luullu monesti olevana paksuna) että ku on ollu jotkut pirskeet niin en oo viittiny sit juoda ollenkaan, koska oon elätelly niitä toiveita niin lujasti. Harmi vaan että aina turhaan.. :unsure:
Mutta ei siitä kannata stressata! :)
 
Meillä jää vasta 26.12. ehkäisy pois ja kuukautiset ois joskus uuden vuoden tienoilla, että sinänsä turvallisin mielin kai voin juhlia.. Sen jälkeen ois vielä kavereita tulossa kylään, että en varmaan onnistu keksimään tekosyytä miksi ruoan kanssa ei voisi lasia juoda.. Onneksi ilmeisesti tulevat tammikuun alusta eivätkä lopusta. Kaikki nää lukemani "tee kaikki nämä, jos suunnittelet raskautta" sivut nyt vähän ahdistaa hintsusti. Ja sitten se etten oikein tiedä milloin viinilasista vois olla haittaao_O
 
@Herkkuhiiri oon kans tilannu raskauskeijulta ja lukee tosiaa vaan nimi paketissa.:)
Niin ja noista oireista vielä että on varmasti aivan tavallista jos oireita ei tule kun vasta sit ku menkat on myöhässä :) Ja muuteki ku miettii että oviksen jälkeen kestää 5-7pv et se hedelmöittyny munasolu kiinnittyy kohtuun, ja vasta sen jälkeen alkaa hcg nousta ja sitä myötä tulee raskausoireet..nii en olis huolissani vaikkei oo mitää oireita, voi silti olla raskaana :love:

Toivotaan @lilja_93 et ovis on pian:D
 
Jos mulla ois tärpänny nyt nii ois kyllä tosi vaikee jouluna selittää miksen syö graavilohta (mun herkkua) tai juo viiniä ruuan kanssa :D Mut ei ihan oikeesti lasi tai pari viiniä haittaa joskus rv3-4 kun ei vielä plussaakaan välttämättä näy testissä. Jotkuhan vetää tietämättään kunnon kännitkin. :confused: Eiköhä se oo tärkeintä että sit ku plussaa niin loppuu alkoholin käyttö
 
Anteeks kaikki oon varmaan vähän liian innokas kirjottelee tänne :censored:

Mutta nyt mulla on reilu vk oletetusta ovulaatiosta. Päivällä harmittelin kun mitään ei tuntunut mut nyt illalla on vihlonu oikeelta puolelta mahaa. Ja ÄLLÖTYSTEKSTIÄ mutta oon lukenu et valkovuoto muuttuu sellaseks valkoseks venyväks (mitä huomasin nyt illalla) jos on hedelmöittyny _mutta_ voi olla ettei tääkään mitää tarkota..:unsure:
 
Siis ei uutta ketjua tarvii tehä, mut jos tehdään tästä vaikka sellanen ketju ettei etusivulle merkata mitää (@iitata voisi poistaa kaikkien tiedot?) Ja otsikosta pois syksy ja vuosi ni olis sit avoin keskustelu ilman että tarvii mitää tietoja lisäillä ja muokkailla kenenkään? Oisko ideaa? :)

Ja meillä menee näköjää eevas aika samaa tahtii tää mahdollinen yrityksen alotus, meillä ehkäisy jätetään kans joulupäivänä tai tapanina ja menkkojen pitäs alkaa pari päivää uuden vuoden jälkeen..siitä sit alkais yk1.

Tervetuloa herkkuhiiri!

Mulla on onneks aika helppo noudattaa noita raskausajan ruokailutottumuksia ko en tykkää maksasta, mistään raa'asta lihasta/kalasta tms.
Esikoista oottaessa olin tarkkana että vihannekset ja hedelmät puhtaita, liha kypsää, suomalaisia tuorejuustoja söin, muuten menin aikalailla maalaisjärjellä, ois tullu hulluks jos ois liian tarkaksi ruvennu. Alkoholia en juurikaan juo ja tupakkaa en polta, ni ei onneks hirveesti tuu muutoksia elämään raskauden myötä!
 
Tervetuloa @Herkkuhiiri ! :)

Mulla on kierto vieläkin jatkunut, nyt viikon menkat myöhässä ja kp 37/29. o_O Viimeksi tänään aamulla tein apteekin oman testin ja negaa näytti. Pillereiden poisjättämisestä ei tosiaan ole vielä kauaa ja tämä on vasta yrityskierto 2 ja pillereitä tuli syötyä noin viisi vuotta. Ehkä tämä on sitten ovuloimaton kierto tai jotenkin muuten pitkittynyt.. Vieläkin on vaan nippailua alavatsalla ja kova väsymys koko ajan. En tiedä pitäisikö varata aika gynelle vai odottaisiko vaan vielä. Tämä odottelu on vaan niin hermoja raastavaa. :cautious::LOL:
 
@Siim Niinhän tässä nyt kävikin, eilen illalla alkoi menkat. Eli nyt alkaa yk 3 ja kp 1/29-37. Itkemiseksi se eilen taas meni ja huomasin miehenkin olevan tosi harmissaan. Mutta toisaalta oli helpottavaa, kun menkat alkoivat nyt eivätkä enempää venyneet. Ja toivottavasti tämä kolmas kerta toden sanoo! :)
 
Täällä muuttunu valkovuoto valkoseks paksuks ja venyväks. Housuihin ei tuu mut pyyhkiessä :whistle: eikä ole sellasta kun hiivatulehduksessa, se tuli tutuks vuosi sitten olleessa kierteessä :mad:
Muutama päivä vielä kierron loppuun, toivotaan! Tissit ei oo kyl kipeet mut huono olo on.. (n)
 
@Innih harmi, pahoittelut :cry: toivotaan ja pidetään peukkuja että kolmas kerta tosiaan olisi se teidän kerta!

@Herkkuhiiri jänskää! Kerrohan heti sit ku menkkojen pitäs alkaa että alkoko vai ei :D

ON: Päätin että testaan tässä kierrossa vasta sillon ku menkkojen pitäs alkaa eli torstaina. Katotaa mite jaksan sinne asti ootella haha :D Ei oo mitää oloa suuntaain tai toiseen. Aiemmissa kierroissa oon listannu oireita ja "oireita" mutta nyt en oo jaksanu tehä sitäkää. Toisaalta on semmonen peli menetetty -olo, mutta toisaalta toiveikas. No ens viikon aikana se taas selviää että onko tämäkään se meidän tärppikierto :oops:
 
Pahoittelut innih uuteen kiertoon joutumisesta!

Ja meneepäs vaikeeks tää ketjun päivitys, joku ketä on halukas saa mun puolesta joskus tehä uuden ketjun mihin ei kerätä tietoja :) mutta @iitata mun tiedot saa etusivulta poistaa vaikka ryhmässä jatkankin!
 
Oon jostain lukenu että ovulaation jälkeen jos on hedelnöittyminen tapahtunu niin ruumiinlämpö pysyttelee about puoli astetta korkeammalla, en tiedä onko totta... (n)
Mulla normaalilämpö on jotai 35,5 luokkaa, mutta nyt on pysytelly 36,3 hujakoilla :whistle:
Kuivaa kautta ei oo näkyny.. :rolleyes:

Vielä pari pv menkkoihin.
 
Mä voin kyllä tehä loppuviikosta uuden ketjun JOS ei oo tärpänny enkä siirry tonne odottajien puolelle.. pian se selviää :D

Herkkuhiiri niiin jännä aina tää vaihe kiertoo :love:

Mä oon muuten vedelly huoletta nyt b6 vitamiinia n. 300mg/vrk ku englanninkielisissä lähteissä sitä on käytetty pidentämään luteaalivaihetta ja kuulemma varsinki jenkeissä sitä käytetään yleisesti tähän tarkotukseen :LOL: Kyllä sitä kaikkee tekeeki ja kokeilee :LOL:
 
@Siim plussatuulia:LOL:

@Herkkuhiiri milloin sulla on testailu suunnitelmissa? Aika jännältä kuulostaa kyllä:)

Mulle ois nyt hyvät neuvot, valistuneet arvaukset tai ihan musta tuntuut nyt kalliit. Meillä ois se ehkäisy jäämässä pois 26.12 sitte menkat eikä enää uutta rengasta. Tässä nyt sitten onneni kukkuloilla laskeskelin milloin vois olla ovulaatio, jos sellainen vaikka tapahtus.. Jaa vahvasti näyttää, että ollaan just paras viikko ja vähän päälle eri paikkakunnalla.:poop: Eli neitseellisesti pitäisi mun nyt sitte sikiämän.o_O

Tekis mieli jättää se ehkäisy toisaalta pois, että saa kroppa alkaa palautua Mutta toisaalta luin jostain (ilman mitään lähdekritiikkiä, ei tietoa pitääkö paikkansa), että siinä ekassa kierrossa vois olla hyvätkin mahdollisuudet ja joillain kroppa menee vasta sen jälkeen sekaisin.:eek::eek: Mitähän mä nyt sitte teen??
 

Yhteistyössä