Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

@Innih voi harmi, että oli nega, varmasti on piinailu tuskallista:( Raportoihan tänne, jos kuitenkin vielä intoudut testailemaan;)

@Janskuuuhh ihan kamalaa, oon tosi pahoillani sun puolesta:cry:

Täällä meidän päässä on aloitusaika taas murroksessa vaihteeksi, nyt kyllä ihan se syy, että miehellä saattaa työkuviot muuttua. Parin viikon päästä tiedetään mitä meidän elämässä tapahtuu.(n) Haluisin kuitenki ne nuvaringit jättää pois sovitusti vuoden vaihteessa, laskettas sitte vaikka niitä varmoja viikkoja, jos vaikuttaa ettei ole yrityksen aloitukselle aika otollinen vieläkään. Jotenki ois ihan hauska nähdä miten kroppa lähtee toimimaan 10-v ehkäisyputken jälkeen:D
 
Pahoittelut negasta @Innih :(

Mulla pitäis olla ovulaatio käsillä. Oon nyt testaillu Clearbluen digillä ja toivon että huomenna olis jo lh-huippu. Luteaalivaihe jää kuitenkin lyhyeksi, 10pv tai alle :confused: Luulen että se oikeesti estää mun raskautta :( Mutta en tiiä alkaako lääkärissä tekemään mitään kun on niin "vähän" aikaa vasta yritystä...vaikka itestä tuntuu että on menny jo niiiiin monta kuukautta:D
 
@eevas Harmi, että teidän aloittaminen ehkä vielä venyy. :unsure: Tuo voisi olla silti hyvä idea jo jättää pillerit pois kuitenkin vuoden vaihteessa, kun siinä voi mennä yllättävän kauan ennen kuin oma kroppa alkaa kunnolla toimimaan taas. :)

@Siim toivotaan, että sulla olisi se ovulaatio nyt ja bongaisit sen vielä! :)
(y) Toi on kurjaa jos se luteaalivaihe jää lyhyeksi, mulla on sama juttu.:(

Mutta mä oon vähän nyt ihmeissäni, menkkojen piti tänään alkaa ja olin jo ihan valmistautunut siihen, mutta ei ole alkanut eikä ole yhtään vielä sellainen olokaan. Mutta tein aamulla testin taas ja näytti negaa. Mullakin jää tuo luteaalivaihe aika lyhyeksi niin rupesin elättelemään vielä toivoa, että jos olisinkin raskaana mutta se ei vielä näy testissä. :sneaky: Saas nähdä, onpa jännää taas. :)
 
@Innih mites kävi? Vieläkö jännätään? :)

ON Ihmettelin viime kierrossa miten tuli kananmunalimat kp25/28, mutta eilen tajusin kattoo ihan kalenteria ni miulla olikin ovis sillon :rolleyes: menkat nimittäin alko sit kahden viikon kuluttua. Kyllä sitä on oppimista tässä kehon lukemisessa :LOL:
Nyt on menossa kp19/28-38 ja sanoisin et ovis tulossa loppuviikosta. Valkovuoto lisääntynyt mut limoja ei oo vielä ollu. Muistelisin et kierto ennen pillereitä oli jotain +30 ni voi olla tuo 28pv kierto oli vaan niitten pillereiden takia :)

Mites muilla menee?

Edit Nyt siis menossa yk3 :)
 
lilja_93 todennäkösesti on just tollee että ovis on myöhään! ja kiertoki saattaa vielä tasaantua jos sulla on vasta vähän aikaa pillereiden lopetuksesta?

Mulla loppu ne digitestit mutta sain liuskaan eilen ja tänää eli kp18 ja kp19 lähes tasapaksut viivat. Tänään on myös kipuillut vasen munasarja joten luulen että ovis oli tänään. Varma en voi olla toki :unsure: Olispa parasta plussata just ennen joulua :love:
 
Joo tais olla syyskuuta kun lopetin :) kuus vuotta tuli pillereitä syötyy.

Miulla ois jotain raskauskeijun liuskaovistestejä, varmaan keskiviikosta eteenpäin testailen jos muistan. Varmintahan ois saada tuo mies hommiin jokatoinen päivä mut sillä on nyt taas joku selibaatti menossa. Miusta ainakin tuntuu siltä :LOL:

Ite just kanssa mietin tuota jouluu ja et miten ihana ois saaha sillon se plussa :love: mies ei oo varmaan ikinä antanu miulle mitään lahjoja ni oishan tuo nyt paras lahja mitä voisinkaan saada
 
Toivotaan tärppiä kaikille kuumeiljoille!

Oon elänyt hiljaiseloa ko ei oo paljoa ollu kirjoiteltavaa, menkkoja ootan tälle viikolle ja kuun lopussa jätetään sitten viimein virallisesti ehkäisy pois, muutama viikko vielä ni itekki saa alkaa jännäillee ovista ja sen jälkee piinailee ja toivoo ettei menkkoja tuliskaan!
 
@lilja_93 Tsemppiä tikutteluun ja toivottavasti pääsette hyödyntämään oviksen! Ja että saisitte niin ihanan joululahjan! :love: Tuntuu tutulta tuo miehen selibaatti, täällä on myös yksi erittäin haluton mieheke ollut jo hetken aikaa. :ninja:

@Siim Kiva juttu että bongasit oviksen! Pääsittekö hyvin sen hyödyntämään? :)

@nnipsu! Voi että, ei ole teilläkään pitkä aika enää yrityksen aloitukseen! (y)

Mulla jatkuu vieläkin jännäily, tänään kp 32/29. Aamulla apteekin oma testi nega, mutta päiväpissasta rfsu:n herkästä testistä tosi hailakka haamu. Siitä en kyllä anna itselleni vielä lupaa iloita, kun oli niin haalea haamu, että hyvä että edes erotti sitä. Huomenna testailen uudestaan, taitaa tulla taas uneton yö jännätessä. :X3:
 
Täällä ollaan just tulossa sukulaisten luolta reissusta. Jännä nähdä kuinka koomassa sitä on huomenna töissä, kun ei pääse ihmisten aikoina nukkumaan :ROFLMAO:

@Siim ja @lilja_93 oispa kyllä ihana just jouluksi saada plussa:):)

@Innih hitsi täälläkin jännittää sun puolesta! Tulispa se plussa sieltä:love:

Kyllä mä ajattelin ne nuvaringit nyt sitte tämän kierron jälkeen jättää, eli jos nyt taas ei tehdä äkkikäännöksiä niin tänään laitoin viimeisen renkaan:LOL: Tuntuu, että se joulu lähestyy kauhealla vauhdilla ja tässä on näitä pikkujouluja ja sukuloimisia ni pitäis ajan ainaki kulua nopeasti.
 
  • Tykkää
Reactions: iitata
@eevas Oi että, mukavaa että tekin pääsette pian yrityksen alkuun! :)

Mä tein äsken aamupissasta pregcheckin ja rfsu:n tavalliset testit ja kumpikin näytti negatiivista. :unsure: Ärsyttävää tämä epätietoisuus, alkaisi sit mieluummin heti menkat tai sitten näkyisi jo jotain testeissä! :ninja:
 
Innih ollaan onneks päästy hyödyntään nyt hyvin ku oli tää pitkä viikonloppuki just itsenäisyyspäivän takia ;D Harmi toi nega! :( mut aika outoo jos sulla olis pitäny jo lauantaina alkaa menkat? mikä kp sulla on?

Kiva että nnipsu! ja eevas pääsee kans jännäilee pian :X3:
 
Täällä alko illalla menkat eli huomenna virallinen kp1.

Toivotaan että siimin tallettelut tuottaa toivottavan tuloksen,

harmi tuota innihin negaa ja epätietoisuutta,

ja jippiit eevasin mahdollisesti, toivottavaati, vikalle renkaan laitolle!
 
Onko täällä muuten ketään halukasta, ketä olisi innokas ylläpitämään ryhmän talvi- ketjua, kun tuo iitata ei ollut halukas jatkamaan ketjun vetovastuussa? :)
aattelin vaan että kohta vois varmaan sen talvi- keskustelunkin aloittaa.
 
Heippa!
Toivottavasti otatte vielä uusia kuumeilijoita mukaan.. (n)
Pohjustan nyt vähän ens alkuun: kävin alkukesästä gynellä, joka ultrasi munasarjat. En nyt kuollaksenikaan muista mikä oli jutun nimi, mutta kuitenkin toisen puolen munasarja on ilmeisesti jollakin tapaa vajaa, mikä sit vaikeuttaa lasten saantia. Ja että jos ei vuojen jälkeen oo tärpänny nii koitetaan ettiä hoitoja.:unsure: toivossa on hyvä elää sano lapamato.

Meillä on nyt meinossa yrityskierto 5. Kuukautisten alkuun on noin 10 pv. Mulla on kierto ollut yleensä 28 pv, mutta saattaa parilla päivällä venyä. Nyt on mennyt muutama päivä ovulaatiosta. Alkuun tuntui vihlontaa mahassa ja limaa tuli niinkun kuuluukin. Nyt tänään on ollut kyljessä vihlovaa kipua ja päänsärkyä, lievää kylläkin. Päivällä alko myös etova olo. :confused:

Toivoisin niin että nyt olis tärpännyt! Rinnoissa ei ainakaan vielä ole mielestäni muutosta. Oon jo monessa kierrossa ilmeisesti kuvitellut olevani raskaana mutta oon aina pettynyt ja itkujen kera puskenut eteenpäin. Nyt kumminki tuntuu taas kerran vahvasti että oisin raskaana mut toivotaan et tällä kertaa en erehy.. :unsure:

Pahottelut pitkästä tekstistä!
 
Tervetuloa @Herkkuhiiri :) Meillä aika samassa kohtaa kierto, päästään jännäilee yhessä :D Ja mullaki yk5!

Pakko varmaan taas testata joskus dpo10 tienoilla vaikka ite en oo nyt ihan 100% varma millon ovis oli. Mulla oli "raskausoireita" muistaakseni tokassa yk:ssa ja neki oli lopulta siis menkkaoireita :D Muuten ollu aika oireetonta, ja menkkakivutki tullu vasta kp1.

@iitata todellaki toivon sulle uuden vuoden myötä uutta onnea yritykseen:love:
 
@Siim Aijaa aika hauska sattuma :D mä en kans oo ihan varma millon on ovulaatio. En välttämättä tunne oikeen mitään tai sitte tyylii tosi monena päivänä jotain pientä, mut sit kun alkaa limaa tulemaan nii oletan et kai se sillon on (n) ja kun kävin gynellä sillon niin sanoi ettei välttämättä joka kuukausi tapahu ovulaatiota, mut limaa on kyllä tullu joka kuukaus eli en sit tiiä..
Mun tekis kans mieli testailla heti ku menkkojen pitäs alkaa mut ku en sit kumminkaa viiti jos joutuu taas pettymään. Koitan suosiolla vaan ootella tyyliin et ois viikon myöhässä menkat.. :whistle:
 
Ootko @Herkkuhiiri tikuttanu ikinä ovista? Mulle oli sillon yrityksen alussa helpotus kun sain ovisplussan niin sen jälkeen on ehkä varmemmin ajatellu että kyllä mä ovuloin :) Ja samalla tuli esiin että luteaalivaihe on mulla lyhyehkö.. tässä kierrossa oli tosiaan se digi ovistesti mutta aloin vissii liian aikasin tikuttaan ku liuskat loppu kesken :D Ehkä ens kierron meen kokonaan ilman oviksen testailua...jos maltan.

Mulla on tatuointiaika tammikuussa joten ois vähä noloa raskautua just sillon ja peruuttaa pari pv ennen :ROFLMAO: Nyt jos raskautuis niin olis vielä aikaa siihen yli kuukausi..

Mikäs @lilja_93 tilanne muuten,ootko tikutellu ovista?(y)
 
@Siim en oo koskaan tikuttanu. Oon kyllä miettiny et oishan seki mielenkiintosta testata nii tietäis et onko ovis tapahtunu vai ei.
Tällä hetkellä asutaan poikaystävän kans hänen vanhempien luona niin en oo kehannu tilata ku sitte kiva jos tulee paketti postissa ja ne vanhemmat kattoo sillee jaaha että tämmöstä, nii ois super kiusallista (n)
 
@Siim ootko mistä tilannut ovistestejä? Tulevatko minkälaisessa paketissa? Kaikista paras ois varmaan jos sais postiin paketin ja sieltä nouto :whistle:

Oon ollu tähän asti toiveikas oireitten suhteen mut tänään on ollu vähä semmonen päivä et ei oo paljo tuntunu mitään paitsi ehkä aamupäivällä pientä painetta alamahassa, mut voi olla että kuvittelin vaan.. Enkä tiiä onko se tavatonta ettei ihan joka päivä mitään tunnukaan vaikka ois pulla uunissa (n)
 

Yhteistyössä