Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

@Janskuuuhh mäkin olen näkevinäni siellä haalean viivan :)

Kiitos @Tuikki ja @nnipsu! eihän tää tosiaan ole maailmanloppu odottaa vielä hetkeä. Jotain sellasta se sanoi, että mennään jouluksi perheen luo ja sitten ahdistaa selitellä, jos en voi siellä juoda.. Kyllä ymmärrän toisaalta en minäkään halua, että heti koko suku sais tietää:D (Mieshän on satavarma, että se on ekalla yrityksellä vauva tulossa.. Oon kyllä vähän varotellu, että se ei aina mee niinkuin yläasteen terveystiedon tunnilla kerrottiin...

Ja @nnipsu! ihan kiva kuulla, että toisinkin päin välillä:LOL: Eihän teillä kovin iso olis ikäero, saattashan se olla vähän raskasta.:)
 
@Janskuuuhh selkee homma :love:

Täällä käyty tänään labrassa. Verikokeet vissiin huomenna valmiit mutta kun otettiin papa myös, niin siinä menee viikko, joten varasin soittoajan ensiviikon tiistaille. Saa nähdä miltä näyttää tilanne. Prolaktiinin osalta ainakin jännittää vastaukset. Muuten tässä odottelen menkkoja alkavaks huomenissa tai torstaina. Flunssakin iski päälle, toivottavasti menos nopsaa ohi..
 
Noin viikon päästä pitäisi alkaa menkat :confused: toivon todella etteivät alkaisi.. oon nyt tässä vähän yli tunnin yrittänyt nukahtaa, mutta mahassa tuntuu aaltoilevaa vihlontaa, vähän niinku menkkakivut. Kipua tuli aikaisemminkin, olisiko ollut noin viikko sitten, vähän lyhyemmän aikaa. Koitin äskön lämpöö joka on noussu ihan vähäsen vain. :rolleyes: Viikon jos jaksaisin odottaa vielä testin tekoon, huvittaisi jo nyt koittaa :ROFLMAO:

Plussatuulia kaikille! :love:
Onnea plussasta @Janskuuuhh :love:

Edit: mulla on tullu finnejä naamaan JA selkään, ei oo aikasemmin selkään ikinä tullu paitsi silloin kun treenasin todella kovaa tahtia. Ja tällä hetkellä en tee juuri mitään :ROFLMAO: Ja oon ollu aika kiukkunen ja herkkäitkunen viimeviikolla, toki voi johtua kun olin kämpillä joka päivä yksin ja meikää ei sais jättää yksin omien ajatusten kans :whistle::D
 
Viimeksi muokattu:
Piti tulla päivittää omaa tilannetta, kp28/28 ja nega testattu :mad: En jaksa enää yhtään uskoa että ikinä tuun mitään vauvaa saamaan. Tiiän että tää kuulostaa liioittelulta varsinkin kun osa teistä on odotellut jo vuosia sitä plussaa. Mutta nyt vaan ottaa päähän niin paljon:(
 
Pahoittelut @Siim :(. On tää aikamoista koetteluu. Raastavaa kun tunteet heittelee kuukaudesta toiseen ees sun taas. Innostuneesta jännityksestä pettyneen epätoivoon.. Kyllä sitä vaan aina jaksaa innostua uudestaan ja toivoa suuria. Tavallaan helpottais jos ottais rennomman astenteen ja siirtyis tjot linjalle, mutta samalla ajatus ahdistaa hirveesti. En usko että petipuuhat osuis kohdilleen ja sitten kuitenkin tunnistais oviksen ja pakkohan se on testillä varmistaa että jotain tapahtuu. Ja jos ei varmistais niin miettis sitten oliko ovis vai ei.... Eikä osaa olla niin välinpitämätön asian suhteen että antais sen vauvan tulla sitten joskus tulevaisuudessa kun onni käy. Vaikka eipä tunnu auttavan tekee mitä tahansa.. Tää on kyllä semmonen asia mikä aiheuttaa ihan liikaa päänvaivaa :oops:
 
Jaaaaa täällä starttas yk 5. Huomisen puolelle lasken kp 1, kun alko vuoto näin myöhään. Ei jaksa enään harmittaa, suurin harmistus käyty läpi jo negoja testaillessa. Tavallaan taas helpottaa kun ei tarttee piinailla. Lisäks kun nää mun ajat kuukautisten ja oviksen välillä on ollut nyt tosi pitkiä, niin kerkee hyvin tasata ajatuksia.
 
@JanniSulonen tsemppiä! Hyvältä ainakin kuulostaa joten varmasti tuskaa odottaa :LOL:
@möhköfanttii hyvältä näyttää ja ihan turhaan hätäilit siis! Mäkään en ole vielä saanut noin vahvoja viivoja mutta one stepit ei kai näytäkään helpolla vahvaa. Yritän olla luottavaisin mielin.

Paljon onnea @Janskuuuhh ja tervetuloa heinäkuisiin (?) :rolleyes: Mitkä fiilikset plussasta?
Loistavat fiilikset :)Vähän vaan jännittää kun olen tehny niin monta haaleaa plussaa eikä oikeen vahvistu että onko kaikki hyvin :D täytyy vaan toivoa, meillä on varhaisultra 1.12.
 
@Siim harmi, että tuli nega uskon, että tuntuu tosi kurjalta. :(

@Jennipä onnea uuteen kiertoon ja verikoetulosten odotteluun

ja @JanniSulonen jaksamisia piinailuun! Kyllähän tuo lupaavalta kuulostaa:)

Tähän vauvapuuhaan kyllä latautuu melkoset tunnevuoristoradat. Ajattelin ensin ottaa itsekin vähän rennommin ja pysyä pois vauvapalstoilta, ettei se pettymys olis niin suuri, jos päätetään luopua koko yrityshommasta kuitenkin, mutta enpäs malttanut:D Keskityn rennosti ottamiseen sitten, kun toivo on kokonaan menetetty ja siihen asti annan itselleni nyt luvan haaveilla yrityksestä täällä meidänkin päässä:love:

Onnea vielä kovasti plussanneille! :LOL::LOL:
 
Olisko halukasta ylläpitämään nuoret vauvakuumeilijat talvi ketjua? Siirtyisin itse lähinnä tuonne kauan yrittäneisiin joten olisi mukava jos joku huolehtisi tämän ketjun päivittämisestä.

Vielä ei ole mikään kiire siis, mutta jos joku halukas sattuisi löytymään.. :)
 
Täällähän on tapahtunut vaikka mitä! Paljon onnea kaikille plussanneille @möhköfanttii @Tuikki ja isot tsempit muille yritykseen! :love:
Itse olen pitänyt nyt vähän hiljaiseloa täältä työkiireiden ym vuoksi. Mulla on tällä hetkellä menossa yk2 ja kp 17 ja uskon oviksen olevan tässä seuraavien päivien aikana. Vauvakuume on ollut järkyttävän kova, mutta olen yrittänyt olla stressaamatta kuitenkin asiasta. Eniten tällä hetkellä harmittaa, kun mies on ollut nyt jo hetken tosi haluton petipuuhien suhteen. Eilen oikein kiivastuin sille siitä, kun hän ei tunnu ymmärtävän ettei se vauva saa alkuaan pelkästä pyhästä hengestä...:ninja::D No toivotaan, että tänään ja lähipäivinä olisi edes jotain sutinaa niin meillä olisi tästä kierrosta edes vähän toivoa. :)
 

Yhteistyössä