L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kurttana:Minä en voisi kertakaikkiaan kuvitella seksiä kurttuisen vanhan miehen kanssa. Kun 50v on ylitetty, miehestä tulee vanhus, siihen saakka vielä voi ajatella jotain charmikkuutta tms. Vähän sen ylikin menee vaatteet päällä , muta ei seksihommissa.
Olen jo 46v, mutten vois ikinä kuvitella itseäni 60v papan kanssa, uuh.
Alkuperäinen kirjoittaja Fakta juttu:Kyllä vanhemmat miehet vievät nuoret naiset tuosta vaan.Sauli todisti avioitumalla nuoren naisen kanssa,31v.Siinä on fantasian aineksia nuorille naisille.Tyylikäs vanha herra rakastelee nuorten naisten kanssa nauttien seksistä puolin ja toisin.
Alkuperäinen kirjoittaja huhheijakkaa:Mutta kun minä sanoin KÖYHÄÄ JA MITÄTTÖMISSÄ HOMMISSA olevaa.....Ei kai se silloin voi varakas olla????
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Monarkialle, 51v on aivan mainio ikä...siinä mies jo tietää mitä elämältään tahtoo ja osaapa luullakseni tehdä naiselleen paljon hyvää. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Kyllä vain Monarkia, kokemusta on. Omakin mieheni alkaa lähestyä tuota ikää...tuolla muuten aiemmin kirjoitettiin ettei nuori nainen huolisi mitättömissä hommissa olevaa rahatonta vanhempaa miestä, no minä tyttö olen niin tehnyt. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Olet 46v etkä voi kuvitella että 50v mies ois hot??? Haloo! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Kyllä vain Monarkia, kokemusta on. Omakin mieheni alkaa lähestyä tuota ikää...tuolla muuten aiemmin kirjoitettiin ettei nuori nainen huolisi mitättömissä hommissa olevaa rahatonta vanhempaa miestä, no minä tyttö olen niin tehnyt. =)
Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö:Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Kyllä vain Monarkia, kokemusta on. Omakin mieheni alkaa lähestyä tuota ikää...tuolla muuten aiemmin kirjoitettiin ettei nuori nainen huolisi mitättömissä hommissa olevaa rahatonta vanhempaa miestä, no minä tyttö olen niin tehnyt. =)
Ei millään pahalla, mutta sä et enää olekkaan NIIN nuori kuin ap:n kuvailemat tytöt...Muistaakseni olen lukenut täältä että olet 32-35 vuotias? Olisitko 25 vuotiaana katsonut 5-kymppiseen äijään päinkään? En nyt tarkoita että olisit vanha (oma miehenikin on 33), mutta kyllä sulla on tuota kokemusta kuitenkin enemmän kuin 25-vuotiaalla
![]()