Ei se ikä, vaan mielenlaatu...sielujen sympatia tms.
Teininä mua yrittivät riesaksi asti pokata keski-ikäiset miehet ja appiukkoni ottikin puhutteluun mökillä näitä mörököllejä (joilla oli vaimot mukana).
Tosi iljettäviä vanhoja (n. 45 v) ukkoja, joiden kanssa ei todellakaan mieleen harrastaa mitään kanssakäymistä.
Onnettominta oli seurata näiden korkeasti koulutettujen (juristi, lääkäri, rehtori jne.) huonosti käyttäytymistä ja salakähmintää nurkan takana.
Vaimojen vihathan siinä sai niskaan syyttä suotta.
Olin nuori imettävä äiti ja mieheni komea kuin mikä ja menestyväm enkä tajunnut noita pervoukkojen klämimisiä.
Vaikka tilanteeni oli tämä, niin mökillemme pyrki näitä ihailijoita ihan riesaksi asti.
Yhtenä yönä kun mieheni ei ollut mökillä, näin, että järvellä soutaa laituriin yksi jurrinen ihailijani; otin lapsen kainaloon ja pakenin naapurimökkiin.
Appiukkoni veli onneksi sai hoidettua tilanteen mallikaasti puhumalla, eikä tästä ollut enää riesaa.
Tilanne ei kutkuttanut silloin, eikä hivellyt itsetuntoa, lähinnä säälin hänen puolisoaan, joka joutuu kestämään kumppaninsa ääliömäisiä tempauksia.
Jotenkin nurinkurista on se, että jos itsellä ei ole haku päällä, niin nämä hörhöukot puskee päälle halusi tai ei.
Liikaa Kallua tai Jallua*** tai what so ever.
Seksistä tykkään minäkin ja oikean ihmisen (puolisoni) kanssa nautitaan joskus läpi yön, niin että ryskyy, hiiih!
Nooh, täytyy loppukevennykseksi kertoa, että kun harrastimme suuseksiä Luxus-hotellin terassilla lämpimän maan ilmapiirissä (luulimme olevamme yksin),
niin hotellin turvamies pöllähti puskasta heristämään sormea naama virneessä.
Oma bungalow merelle, eikä ketään naapurissa...
Odotan taas seuraavaa matkaa (1 vko), meillon ihan oma salainen pikkumökki aasiassa ja taas pistetään petivaatteet uusiksi, hiiiiih!
On mitä odottaa...loma!
Ikäeromme on n. 10 v. ja mielestäni aika sopiva.
Mieheni on jo koheltanut ne suurimmat hördöilyt ja itse olen kokenut teininä yhtä sun toista yksin maailmalla.
Luottamus pelaa molemmin puolin, eikä ole tarvinnut hakea ulkopuolisia suhteita sekottaan pakkaa.
Kaikilla ei varmaankaan ole näin "onnellista" olosuhdetta ja voi olla, että meidän elämä on tylsää jonkun mielestä.
Mene ja tiedä.