ns eks anoppi ostaa vaunut:O

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
?
erottiin miehen kans parii vkoa enne ko sain tietää olevani raskaana,mies halus palata yhteen jne mut mulle se helvetti riitti! Noh oltiin silti ex ukon kans sen äiteen tykönä kumminki syömäs se varmaa luuli et ollaan yhdessä enkä mäkään sitä mitenkään korjannu:/ näin tämän ekaa kertaa sillon, ja tää haluis ostaa vaunut jne tämä oli siis syksyllä ,kyllä hän nyt tietää et ollaan erottu ja ei sit halunnutkaan enää vaunuja ostaa tai en tie mikä oli homman nimi,mikä ei mua todellakaan haittaa. Noh nyt on taas ollu puhetta niistä ja sen äitee oli sanonu täl miehel et kyl hän ne vaunut voi ostaa ko kert o luvannu. Ollaan vissiin menos ens vkol jo kattoo niit.. (laskettu o enskuus) mut jotenki mua vaan haittaa ottaa vastaan sellast ko ei kert yhdeskään olla vaik tietenki lapsen mummo on:/ sit kun se ei edes käytettyjä suostu ostaa vaan puhu jostai lähemmäs tonnin vaunuist!!! tuntuu joteski et "käytän hyväksi" tai jotai:/ ottaisiks te vastaan??
 
aaapee
Alkuperäinen kirjoittaja C mom:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ottaisin vastaan, mutta mä kyllä pitäisin myös yhteyttä siihen mummoon.
Toivottavasti mummoon voi pitää yhteyttä ilman saatuja vaunujakin. :/
tai toivottavasti vaunut eivät ole ainoa syy pitää yhteyttä
no ei oo...haluun tottakai et vaavi tapaa mummoaan jne tua mua just mietityttää et se ostaa ne siks vaan et olisin yhteydessä tai jotain:/
 
ottaisin vaunut vastaan mutta en missään nimessä mitään tonnin vaunuja. mulle kelpais halvemmatkin. ja pitäisin mummoon ehdottomasti muutenki yhteyttä vaikkei vaunuja ostaiskaan.
 
vieras
Sanot mummolle, että saa nähdä vauvaa ilman ostamistakin, ja jos vielä sen jälkeenkin haluaa ostaa, anna ostaa. Ja voithan itse ehdottaa halvempia/käytettyjä jos liian kalliit ahdistavat. Ota sen hintaiset mihin itselläsikin olisi varaa.
 
aaapee
Alkuperäinen kirjoittaja :
ottaisin vaunut vastaan mutta en missään nimessä mitään tonnin vaunuja. mulle kelpais halvemmatkin. ja pitäisin mummoon ehdottomasti muutenki yhteyttä vaikkei vaunuja ostaiskaan.
niin mähän olin aluks yksinään menos ostaa kirpparilta vaunut,enkä mä halua mitään tonnin vaunuja
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja C mom:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ottaisin vastaan, mutta mä kyllä pitäisin myös yhteyttä siihen mummoon.
Toivottavasti mummoon voi pitää yhteyttä ilman saatuja vaunujakin. :/
tai toivottavasti vaunut eivät ole ainoa syy pitää yhteyttä
Ikävää huomata, että kirjoitan niin epäselvästi, että kaikki ymmärsivät mut väärin...

Pitäisin itse yhteyttä siihen mummoon vauvan synnyttyä- jos se hänelle kävisi - riippumatta siitä, ostaako hän vauvalle mitään vaiko ei. Mutta minusta on ihan ok, että isovanhemmat ostaa vauvalle jotain. Ottaisin siis vaunut vastaan.

Joka tapauksessa, vaikkei hän tahtoisi ostaa mitään, niin yrittäisin pitää yhteyttä vauvan synnyttyä. Onnistuinko kirjoittamaan lisää väärinymmärrettäviä lauseita?
 
Sano suoraan, että haluat olla yhteyksissä ja apu kelpaa. Mielesi tekisi kumminkin juuri tietynlaisia vaunuja, katso siis vaunut valmiiksi ja perustele, miksi haluat juuri ne. Nyt kun tutustutte, pääsette helpommalla kun et alakaan teeskentelemään mitään vaan olet aidosti oma itsesi.
 

Yhteistyössä