mitä tekisit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusimmu.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surusimmu.

Vieras
asutaan yhdessä..ei virallisesti, mun porukat asuu 30km päässä isä käy täällä samassa paikkakunnas töissä. Joka aamu 8.Itse olen alaikäinen Sanoin tiistain et jos menis tänää päiväl porukoille ja tulis torstain takasin koska mun pitäis men keskiviikko aamust labraan ku oon saanu sinne lähetteen jo kaks viikko sitte. Ja mun pitäis olla sillo kaks yötä porukoil koska labraan pääsee vast sit ko faija on lähteny töihin ja pääsisin vaan sen kyydis kämpil takasi vast torstai aamun. jos tosta ny mitään tajuaa?^^
Porukoilla käyn kerran viikos, äiti haluaa ostaa mulle jotai safkaa jnejne no se ei oo se pointti. Ollaa muutenki tosi läheisii:)

Noh mies huusi siihe et "Ei käy! sä et oo kahta yötä porukoillas!" mä: "mun pitää mennä sin labraan" mies "mä en päästä sua sit ollenkaan tänne! jos et tuu ke takasi" sä tuut huomen takas!" mä: "et sä mun asioita päätä!" mies "päätämpäs!" Lähdin sit ovet paukkuen..himaan.

Olen siellä porukoilla mies käski mun ettii netist koodei peliin ym sit se txt jotai et "ei riitä, jotai koodei lisää tai ei oo tän tulemist ku poltan koko kämpän ja tapan itteni "ja toises txt "Noni sun syytäs saatana hajotin kaikki ja nyt tapan itteni" Lähetin sille sit viestin et "ehkei mun tosiaan kannata tulla sinne huomen." (et vast to.. et pääsen labraan ja muutenki sen viestien takii)
Noh ny ke iltan se txt "et tullukkaa tänää vaik puhe oli että tuut."
Eipä olla yöllisten viestien jälkeen haluja tulla.
mies:"Nii varmaa lähes tulee ja heti. nyt ainaki tietää ettei sun sanaa voi luottaa saatanaa.." mies: Saatana tissitön paskanpuhuja, en mä sun kans mitää lapsii enkä mitää muitakaa elävii halua"
mä:"jos sä lähetät mul sellast viestii ni et sä voi mua sin odottaakaan. mun ei tarvii sun pillis mukaan toimii."
mies: " niinkauan kusä et rahaa tähän talouteen tuo, ni kuuntelet mua ja pelataan ja eletään vähä niinku mä sanon." väittää että ME sovitttiin niin et tuun tänään.
mä:niin sä päätät asiat mun puolest ja mul ei oo siihe mitään sanomista pidä sääntös!
mies : ME pidetään.

Mitä mä teen huomen aamust ny sit pitäis men mut ei oikee huvita.Ollaa ennenki riidelty siitä ko se hallitsee mua liikaa ja kaikki pitää mennä just niinku se sanoo.. Se kääntää jutun niin et ME oltais sovittu siit et piti mennä jo tänään mut en sanonu edes tulevani ny. Yhteis elo muutenkin aika raskasta mies on kauhee pilkunnussija esim jos mä oon vaikka imuroinu ni jos se näkee vaik onku ihan pienen nukan matolla se rupee valitta tyyliin "miten sä oikeen oot imuroinu?" ja osottaa sitä rikkaa ja noukin se kiltisti pois. tai kerran se pyykkäs vaatteit ni tuli kysyy multa et mitä sin laitetaan tulin näyttää se oli varmaa puolet mun vaatteist heittäny pyykkikoriin ja sano et "mä laitan kaikki su vaatteet pyykkiin mitkä ei oo hyväs järjestykses!" no mä rupesin sit kerää niit siit korist ja laittaa takas kaappiin hyvään järjestykseen. sekavaa tekstii varmaan mut ahdistaa:(

Alkuperäinen kirjoittaja Ehdotan:
[viesti moderoitu]

Tuollaiset kommentit ei nyt ainakaan auta! Eivätkä vaikuta täysjärkisiltä.

ap. Juttele vaikkapa äitisi kanssa tilanteesta. hän osaa ymmärtää ja auttaa sinua? Suhteenne ei kuulosta kovin terveeltä. Onnea kuitenkin elämääsi!

..tämä tullee ihan kokemuksen perusteella. Olin itse alaikäinen aikoinani, kun aloin seurustella mieheni kanssa ja hänen suhtautumiseni oli juuri samanlaista, osittain olin otettukin jatkuvasta huomiosta, mutta välillä se ahdisti. Menimme sitten naimisiin ja siitä se helvetti sitten alkoikin. Olin kuulema hänen, en saanut liikkua misään yksin, en soittaa sukulaisilleni, eikä he saaneet meillä käydä. Joten jos haluat omalle kohdallesi kolmekymmenvuotisen helevetin, niin jatka vaan miehen kanssa olemista, mutta jos haluat ihmisarvoisen elämän, niin keskustele äitisi ja isäsi kanssa tilanteesta, ihan rehellisesti, mitään unohtamatta ja mitään poisjättämättä. Tajusin keiken myöhään, mutta parempi sekin kuin en milloinkaan. Opiskele, sillä tajuan nyt "vanhana", että opiskeluaika antaa myös aikaa harkita elämän muita käänteitä, liian nuorena on myös liian ehdoton itsekkin, ja tuntuu, ettei sitä kaveria enää "vanhana" ehkä saakkaan, mutta katsele ympärillesi, elämässä on paljon kokemisen arvoisia asioita, jotka jää sinulta kokematta, jos nyt "alat vaimoksi".
Ajattel asioita, myös omalta kannaltasi, mies on ehkä narsisti ja lueppa narsisitien tuki sivuilta, niin viisastu paljon...ehkä! Mutta voimia sulle.

Kauhea tarina! Surullinen tarina! Et ole ansainnut tuollaista! Kukaan ei ole ansainnut! Maailmassa on paljon hyviä miehiä, ei tuollaiseen kannata tyytyä! Tiedän, että tämä kuulostaa typerältä ja kliseeltä, mutta olet vielä nuori joten varmasti saat paremman miehen - ja varmasti ilman miestäkin olet paljon onnellisempi kuin tuon ääliön kanssa. Ota isäsi mukaan ja käy hakemassa kamasi.

Näytä ne tekstiviestit vanhemmillesi!
vaikka olisivat kuinka kalkkiksia, niin varmasti isä ja äiti senverran lapsesta ovat huolisssaan että ymmärtävät jos haluat jäädä vaikka kotiin, kuten yksi kirjoittaja jo totesikin, hakekaa isän ja vaikkapa poliisin kanssa tavarasi pois sieltä.
Tuollainen mies joka itsarilla uhkaa ja uhkaa polttaa asunnon on HULLU, ja jos olet lukenut lehtiä niin tuollaiset tapaukset voivat hyökätä epätoivoissaan vaikka minkä aseen kanssa, joten sanoisin että poliisit mukaan kun menette mokomaan sudenpesään.
ja jos mahdollista, niin jätä tavarasi sinne, ja vaihda puhelinnumero!!

Mies rikkoo lakia, kun uhkailee sua asunnon hävittämisellä, ja varsinkin jos puheessa esiintyy minkäänlaista väkivaltaa, niin säästät viestit: noista voi hakea jo lähestymiskieltoa.
Uhkailu ja haukkuminen ovat laittomia tekoja, seurustelittepa kuinka monta vuotta hyvänsä!

ääh ei olla oltu yhteyksis eiliseen saakka kun mä sitten tutun 50vuotis pippalois otin reippaasti ja txt sille "mä tuun ens vkol hakee vaatteit sielt"
mies: "ooks sä pistäny poikki mein suhteen? tai ilmeisesti oot ja löytäny sielt jonku toisen . mä ainakin haluaisin olla sun kanssa.
mä: Mä en jaksa tota pilkunnussimist mä en tuu IKINÄ OPPIMAAN SUN TAVOILLES! Parempi lopettaa tähän.
mies: Harmi jos sä oot tota mieltä tai ku sul on jo joku toinen ni ei tarvii mitää selitellä. Mä ny kummiski olisin halunnu ja haluan olla sun kans koska rakastan sua mut ku se on yxpuolist ni minkäs teet.

mä:Mitään ykspuolist oomut jos et ei toimi ni ei toimi! Turha tuhlat toisen aikaa..

mies:Et sä ainakaa mun aikaa tuhlais mut nyt oot ku pistät poikki. olisit sit heti alus lopettanu ku ruvettiin yhtään mihinkään. mut ymmärrän sä et halu mun kans sillä siisti. mä ny kummiski haluisin kaikist huolimati sun kans olla mutta ku sä et oo kokoaikana mun kans halunnu olla. mies: ja et sä todellakaa ymmärrä tota tai et haluu ymmärtää. et on vähän ongelmia tän elämän kans, mut ku et ymmärrä ni et ymmärrä.

mä: No en sit vissiin ymmärrä miks tarttee toist haukkuu?! Mä en oo ikinä haukkunu enkä tajuu mitä ideaa siin o.. mä en PYSTY olemaan enää sun kanssas.. et parempi näin löytyy sellasen ketä ettii.. mä oon iha loppu.
mies: niin mixhä mul määrätään lääkkeitä ettei mul menis kokoajan hermot, mieti sitä. jatketaan ny vaan yritän olla parempi mä ainakijatkan sun kans vaikket sä mun.

mä: meni hermot tai ei haukkua ei saa.. mä tosiaan tajua mitä tyydytystä siitä saa.. tää "tissitön" varmaa kelpaa jollekki toiselle..Eka pitää olla ajatus.. et turha sitä on mitään teko syit keksii. Mitä tyydytystä sä siitä saat et yrität tuhota toisen viimesimmätki itsetunnon rippeet..?! kyl mäkin VOISIN sul vaik mitä txt mut mun mielest se on niin ....överi lapsellist...Se vaan lisää sitä etten halua olla sun kanssa. Anteeks ku näin perin pohjin mut mä oon tosi avoin.. Näin yleensä et niinku sanoin ens viikol tuun hakee roinii.

Olin ihan sooseis ja ny o hirvee morkkis pitäiskö mun pyytää anteeks?:( tuli sitten avauduttua "vähän" liikaa.. eikä toi mies enää missään psykil käy oo käyny muutamaa vuotee eikä siis mitään lääkkeit enää popsi ja sillo kun se popsi ni yhteiselo oli silti tollast..:/

Hyvä vaan että avauduit ja kerroit miltä susta tuntuu. Mutta jos mies on tuollainen suoraan sanottuna seko, niin juokse niin kauas kuin pääset. Ei kannata uskoa kun se sanoo "tää ei enää toistu". Varmasti toistuu, ei ihminen muutu (ei ainakaan lyhyessä ajassa), se on mitä on. Haukkuminen ja uhkailu on väärin, kenenkään ei tarvitse sitä sietää.

Sun ei tosiaankaan tarvitse pyytää anteeksi, kyllä se on se toinen osapuoli jonka pitäisi pyytää. Mutta hän on vaarallinen ihminen, ja voit hyväksyä anteeksipyynnön mutta älä mene takaisin.

no huhhuh... tiedätkö sä nyt sit ollenkaan et mitä haluut?
joskus on niin vaikee tehä ratkasuja. mun ainaki on.
olen ite roikkunut yhes ihmises kiinni vaikka ollaan molemmat tehty toisillemme vaan hallaa. sit tapasin ihanan miehen joka rakastu muhun mut en kyenny päästää irti siitä edellisetä ja nyt oon kai menettäny tän uuden. oisin sydämessäni halunnu lähtee tän uuden matkaan mut joku ihmeriippuvuus ja pelko on estäny sen.
harmittaa ihan sikana. toivottavasti rohkenet tehä sen ratkasun minkä sydämessäs oikeesti haluut ja on sun parhaaks!

Sen siitä saa, kun liian nuorena alkaa leikkimään aikuista. Olette ihan kakaroita iältänne ja henkisesti. Kuuluisitte kumpikin vielä vanhempienne nurkkiin kehittymään.

Viestittelynsä vaikuttaa NIIN sairaalta ja lapselliselta, että huh huh sanon minäkin. Jää äidin ja isän luo asumaan, olet vielä alaikäinenkin! Älä anna huonon miehen pilata elämääsi, hänkö käyttää jotain lääkkeitäkin? Vaikuttaa tosi kyseenalaiselta ja jopa vaaralliselta! Älä mene niitä yksin niitä tavaroitasi hakemaan, ota vaikka isä mukaan!

Kyllä maailmassa on vielä hyviä ja kunnollisiakin miehiä. Oikea osuu kohdallesi varmasti aikanaan! Tsemppiä!

se txt ny et ei tahallaan puteksii ota ja sano sit kaikkee paskaa,enkä sua loukata, se vaan tulee enkä voi sil ain mitää, on tapahtunu elämäs niin paljo kaikkee pahaa et mieli järkyttyny pahasti ja sairastunu vähemmästäki........................"anteeks ja älä jätä mua bliis:( "jne jne...tää on niin kamalaa...oltiin kyl pari kk sitte samas tilantees sanoin sillo et seuraaval kerral lähen sit lopullisesti.:( miten mä pystyn pitää nyt pääni en tosiaan tie mitä teen. Pelottaa et se tekee itselleenki jotain.

sinä et ole vastuussa siitä mitä hän tekee itsellensä. Muista se.

Sun ikäsenä mun poikakaveri uhkasi tappaa itsensä jos jätän sen. No jätin kuitenkin, sanoin vain että sun on elämäs, tapa itses jos siltä tuntuu,se ei kuulu minulle.
Ei se itseänsä tappanut. Aloitti toisaalla oman elämän kuten minäkin.
Et sinä ole mitään velkaa hänelle.

Yhteistyössä