V
voihitsi
Vieras
Vanhempani haluaisivat tulla meille joulun päiviksi (25.-27.12.), kuten aina aiemminkin. Se on tosi mukavaa ja viime joulunakin oli kivaa olla yhdessä, myös mieheni mielestä. Miehen vanhemmat ovat jo kuolleet ja hänellä on hyvät välit minun vanhempiini. Vanhempani asuvat 600km päässä meistä.
No, veljeni tulee Saksasta vanhemmilleni jo jouluaattona vanhempieni luo. Veljelläni on nykyään koira, joka matkustaa hänen kanssaan vanhemmilleni. Nyt olisivat tulossa sitten koko porukka, eli vanhempani, veli ja koira. Muuten tosi kiva, mutta mieheni ja kolmas lapseni ovat tosi allergisia koiralle. Koiralle ei ole mitään hoitopaikkaa vierailun ajaksi ja se on itsestäänselvyys että se tulisi mukana, kun ei sitä voi yksinkään jättää tietenkään. Mieheni henkeä alkaa ahdistaa koiran seurassa, hänellä on allerginen astma. Lapsi taas on aivan tukossa ja saa yskän. Ja minun pitää vierailun jälkeen imuroida koko talo huolellisesti, pyyhkiä pinnat jne, jotta koira-allergeenit lähtee edes vähän pois.
Mitä tekisitte? Koko porukka olisi tulossa, mikä olisi kyllä kieltämättä kivaa
Mutta se koira...en innostu ajatuksesta, että osa porukasta voi huonosti vierailun ajan ja se siivouskaan ei kieltämättä innosta kovasti... *laiska* Pitänee vaan sanoa, ettei nyt onnistu. Veljeäni näen harvoin, ehkä kerran vuodessa max, joten olisi kylläkin ollut kiva nähdä häntäkin 
No, veljeni tulee Saksasta vanhemmilleni jo jouluaattona vanhempieni luo. Veljelläni on nykyään koira, joka matkustaa hänen kanssaan vanhemmilleni. Nyt olisivat tulossa sitten koko porukka, eli vanhempani, veli ja koira. Muuten tosi kiva, mutta mieheni ja kolmas lapseni ovat tosi allergisia koiralle. Koiralle ei ole mitään hoitopaikkaa vierailun ajaksi ja se on itsestäänselvyys että se tulisi mukana, kun ei sitä voi yksinkään jättää tietenkään. Mieheni henkeä alkaa ahdistaa koiran seurassa, hänellä on allerginen astma. Lapsi taas on aivan tukossa ja saa yskän. Ja minun pitää vierailun jälkeen imuroida koko talo huolellisesti, pyyhkiä pinnat jne, jotta koira-allergeenit lähtee edes vähän pois.
Mitä tekisitte? Koko porukka olisi tulossa, mikä olisi kyllä kieltämättä kivaa