R
Rania harmaana
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Ilmeisesti just tän takia täällä ei saa ottaa huoneeseen vieraita vastaan enää..
Mut kai juma.lauta isä saa olla tärkeimpiensä luona?
kyllä saa mutta onko se pakko olla niin kauan? tai jos on niin sitten vaikka päivä huoneessa viettää sitä aikaa. minä ainakin henk kohtasesti olen ollut todella väsynyt jokaisen synnytyksen jälkeen ja sairaalassa on ollut hyvä mahdollisuus levähtää.
mutta yritäppä siinä nukkua kun toiset pälättää koko ajan.
mullakin mies on käynyt joka päivä minua ja vauvaa katsomassa mutta ei jäänyt sairaalaan asumaan.
lisäksi on laittanut mulle viestiä voiko soittaa ja jos vieruskaverit on nukkumassa niin olen siirtynyt päivähuoneeseen tai parvekkeelle ottamaan puhelun vastaan.
Nykyään kun sairaalasta pääsee 2-3 vuorokauden jälkeen kotiin jos kaikki on hyvin niin siinä ei paljoa menetä vauvan ensi hetkistä vaikka vierailun rajoittaisi puolesta tunnista tuntiinkin.
olisi hyvä kunnioittaa muitakin huoneessa olijoita eikä ajatella vain omaa itseään.
Olen samaa mieltä siitä, että isät voivat tulla katsomaan perhettään milloin vain ja olla perheensä kanssa niin pitkään kuin haluavat -mutta tätä varten on perhehuoneet ja rohkeasti niitä vaan vaatimaan ja varaamaan. Silloin niiden määrä lisääntyy. Meillä täällä maalla on isot avarat huoneet, verhoja tarpeeksi -joten ei niin haittaa jos isukki siinä naapurissa onkin pidempään. Mutta meneppä vaikka Jorviin, missä äitien vuoteet on toisissaan kiinni! Huh, huh..Nyt riitely asiasta seis ja kaikki kynnelle kykenevät vaatimaan lisää perhehuoneita varsinkin niille, joiden olo sairaalassa pidentyy syystä tai toisesta! Jokos naistenklinikalle on valmistunut lisää perhehuoneita? Viime kesä kului sitä remonttimeteliä kuunnellessa...