Nomination rannekorusta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mianna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mianna

Vieras
Tahtoisin sellaisen,luin että aloitusranneke maksaa n.6e?Montako palasta siihen kuuluu?Entäpä miten sitten kun ostaa/vaihtaa noita lisäpalasia niin voiko sen tehdä itse vai pitääkö liikkeessä käyttää?
Onko kenelläkään tullut ihottumaa nousta?

yleisin koko tohon koruun on 18 palaa. eli jos ostat ns. tyhjiä paloja ni osta se 18. sitten kun hankit kuvio paloja niin kätevästi käy ihan kotona. venytät korua ja poistat tyhjän palan ja kuvio pala tilalle. mulla on ollu tuo koru 3 kk ja oon kavereiltakin saanu nyt lahjaks kuviopaloja (mulla oli synttärit vähän aikaa sitten) kun tietävät et mulla kyseinen koru on. niin ja täällä jkl:n seudulla tuo alotusranneke maksaa n. 8,5 euroa

Ostin kummitytölle sen lahjaksi ja se perus setti + yksi pala meni 2 vuotiaan käteen. Aikuiselle tarvitsee varmasti ostaa useampi lisä pala... Kuviopalat maksoivat 16-72 eur. Täytepalojen hintaa en kysynyt.

Mulla on 18palaa ja se on sopiva mun ranteeseeni, tosin sitä mukaa kun on uusi pala tullut on yksi vanha lähtenyt. Mulla tähän kuulu yksi kuviopala jo alotukseen, tosin sain tämän lahjaksi, siihen oli valmiiksi vaihdettuna 5palaa, hintatietoja en tiedä muuta kuin että kävin katsomassa kultasepänliikkeessä ja siellä näytti olevan 8?-99? ja antoivat kuvaston mukaan, josta näki sen hetkiset palat ja jos jotain ei ole, niin se tilataan ja jatkuvasti tulee uusia paloja.

Mitään allergiaoireita en ole saanut (vaikka yleensä saankin), koru ollut nyt melkein kuukauden yötä päivää kädessä.

mie kun sen ostin niin se aloitus ranneke tais maksaa 26? siihen kuuluu yks kuviopala.. ja si9tte tosissaan ne kuviopalat maksaa 11-70? ne palat voi vaihtaa itse, kun palan mukana saa aina sen kotelon ja takuukuitin niin niit o sitte helppo säilyttää siin paketissa mikä tulee aloitu8s rannekkeen mukana..
niin ja siis se perus ranneke menee kyl ihan aikuiselle, mulla piti ottaa siit 3 palaa pois että pysyy kädessä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ju:
Mun mielestä se nomination ois siisti, mutta ne kuviopalojen hinnat!! Pahaa tekee ajatella jostain pikkumetallineliöstä, että tuo se nyt maksoi 72egeä!

no mut niissä kalleimmissa on timantteja.. et eipä ne mitään halpoja silloin voi olla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:
Alkuperäinen kirjoittaja ju:
Mun mielestä se nomination ois siisti, mutta ne kuviopalojen hinnat!! Pahaa tekee ajatella jostain pikkumetallineliöstä, että tuo se nyt maksoi 72egeä!

no mut niissä kalleimmissa on timantteja.. et eipä ne mitään halpoja silloin voi olla ;)

en sanoisi timantteja, vaan zirkonia kiviä.. jos olisi aitoja timantteja olisi palan hinta kyllä huomattavasti kalliimpi!

Mää olen sellainen nakkisormi että pyydän liikkeessä aina vaihtamaan sen palan...
Viimeksi teki myyjällekin vaikeaa vaihtaa vaikka sanoi että -Vaihdatko itse kotona, se on ihan helppoa :D

Entäpä miten sitten kun ostaa/vaihtaa noita lisäpalasia niin voiko sen tehdä itse vai pitääkö liikkeessä käyttää?
Onko kenelläkään tullut ihottumaa nousta?[/quote]

vitun hölmö aasi se on vaa rannekoru -_-'

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mä ostin mun aitoon nominationiin muutaman feikkipalan, ja sen jälkeen sain siitä ihottumaa. Aito koru ei allergiaa ainakaan mulle aiheuta, mut feikkipalat aiheuttaa...

Oot tosi hölmö , kun menet ostamaan NominatioN feikkejä, siis sellaisia ,joissa lukee takananakin NominatioN, osta vain aitoja italialaisia , niin ei tule ongelmia ihottumiesi kanssa, esim. gold & steel, Zoppini,Ryry-Firenze, tai jos olet epävarma koko Nominationeiden aitoudesta, niitä jätä ne ainakin väliin., jos ei ole takuita aitoudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
www.korukoru.fi

Ei ole aitoja nominationeja, mutta käy siihen ja ajaa lähes saman asian!

Itse en aitoon nominationiin laittaisi feikkipaloja, mutta kukin tyylillään.

Ja mä en ostaisi ollenkaan Nomination merkkistä, koska ei ole varmaa aitoudesta, vaan ostaisin jonkun ,josta pidän ja joka on aito italialainen tuote.

Huvittava seurata keskustelua aito / epäaito. Esim. merkkivaatteissa, kurkistakaapa tuotelappuihin. Sieltä löytyy todennäköisesti joku Aasian maista valmistusmaana. Sama on näissä palakoruissa. KAIKKI tehdään Aasiassa, myös ne ns. aidot Italialaiset. Todennäköisesti vielä samalla tehtaalla. Nomination ym. merkit ovat markkinoinnilla brändänneet merkkinsä (käyttäneet rahaa markkinointiin) ja nostaneet tuotemerkkinsä erottuvaksi. Näin voidaan pyytää tuotteesta myös enemmän hintaa. Toki ei merkkisissäkin on laatueroja eli voi olla että tehtaita on enemmänkin kuin yksi.

Itselläni on lahjaksi saatu ns. aito Nomination. Lisäksi olen siihen itse ostanut kuviopaloja, ns. ei aitoja, viimeksi Korujenmaailmasta. Käytössä ovat olleet ja laadussa en huomaa mitään eroa. Miten se Gigantin slougani menikään: "Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa".

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mä ostin mun aitoon nominationiin muutaman feikkipalan, ja sen jälkeen sain siitä ihottumaa. Aito koru ei allergiaa ainakaan mulle aiheuta, mut feikkipalat aiheuttaa...

Miks ostit Nomination feikkipaloja ( siis paloja joissa lukee myös Nomination )
eivätkä olekaan aitoja, silloin voi tullakin ihottumaa, kun ei tiedä mistä ovat tulleet. Osta vain aitoja italialaisia merkkituotteita, esim. Zoppini tai Gold and steel tai Ryry Firenze , niin ei tule ongelmia.

Mulla ainakin feikkipaloista on lähtenyt värit kaikista, aidot pysyneet hyvinä ja jos niissä on häikkää niin takuukuittia vastaan niissä on tosiaan se kahden vuoden takuu, joten mielestäni ei ole tyhmää maksaa aidosta palasta. Hopeiset täytepalat maksoi pari vuotta sitten ainakin vielä 60cnt kappale, kun oman koruni ostin, kullatut ja pronssiset sitten jonkun verran enemmän. Kokokin vaikuttaa hintaan tietysti.

Yhteistyössä