oletko varma että on mieleninen 7euron body, vain vastaako hän tähän viestiin ja nauraa sun bodylles...Alkuperäinen kirjoittaja mun mielestä:on ihan oikeutettua valittaa lahjoista jotka on niin tökeröitä että ilmankin olisi pärjätty.. mä itse pyrin antamaan lahjan aina niin että se miellyttää lahjan saajaa, jotain mitä kyseinen henkilö haluaa/tarvitsee.. itse olen kuitenkin siinä asemassa että voin lahjoja ostaa tärkeille ihmisille.. ja ei lahjan tarvitse paljoa maksaa.. esim, olen siskon tytöille ostanut monta vaate lahjaa, super söpön bodyn kun saa 7? niin ei siinä edes vararikko uhkaa, mutta siskolle se on mieleinen.. jos en tiedä mitä lahjaksi hankkisin niin kysyn silloin onko jotain toivomuksia.. jos lasta odottava haluaisi käytännöllisiä vaatteita niin silloin niitä ostaisin, jos taas hoitoalustan niin silloin sen.. mutta jos haluaisi vauvan vaatteita niin en varmasti silloin ostaisi lastenkasvatus opasta.. pikasen järkeä voisi noihin mukaan ottaa..
ja jos ei tiedä lapsen vaatekokoa niin eikös sitä voi soittaa ja kysyä...
musta on kanssa tosi noloa valittaa lahjoista, laittaa vaikka kaapin perälle tai mitä, mutta en ikinä ääneen arvostelis :headwall: