hei
Meillä on ihan yleisenä tapana, että kirja luetaan itse ensin ja sitten vasta joululahjaksi (mistäs sitä muuten tietää, kenelle se kirja sopii ja jos yks lukee siististi, ei se kirja siitä pilalle mene). Samoin jos ostetaan leffa, katsotaan se itse kerran ja lahjaksi lähtee. Näin siis koko suvulla tapana ja molemmilla puolilla (sekä miehen että mun).Alkuperäinen kirjoittaja Mindre:Mä kannatan kierrätystä. Musta olis oikeesti kiva saada lahjaksi jotain kierrätettyä, jos lahja vaan muuten on mieleinen.Alkuperäinen kirjoittaja meela:Alkuperäinen kirjoittaja mie:poika sai kummeilta joululahjaksi heijastimen ja 1v lahjaksi ei mitään, ei edes onnitteluja
Voi luoja. Ei voi muuta sanoa.
Mäkin oon pienessä mielessäni miettinyt, että jos joskus alkaisi odottamaan niin ketä pyytäisi kummiksi. Mun miehen veli on pois laskuista kun se on kans niin p.i.h.i ettei oo edes tosi.
Tiedän, että ei se lahjojen hinta oo tärkein, mutta ei sekään oo lapsesta kivaa jos on pihit kummit..
Mun pikkusisko sai joskus Titanic dvd:n kummeiltaan ja siinä ei ollut niitä rapisevia muoveja päällä mitkä niissä yleensä on niin tajuttiin, että olivat pihit kattoneet sen ensin. Jos olivat edes ostaneet, kai se oli omasta kaapista kaivettu.
Kyl me vietiin vuosia sitten, ennen kuin oli omia lapsia, kummitytölle lahjaksi keinuhevonen, jonka edellinen asukas oli jättänyt asuntoon, johon muutin. Itselle ei ollut sille silloin käyttöä, joten musta se oli sopiva kummitytölle. En osannut ajatella, että ei voi antaa, kun on ilmaiseksi saanut.
Ei se DVD:kään siitä pilalle mene, jos sen katsoo itse ensin.