Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
[
Miksei pojalla voisi käyttää punaista?
Jotkut luulee, että punapukuisista kasvaa homoja.
Voiko olla noin? Siis en usko että kasvaa, mutta että joku luulee?
No kyllä vaan luulee. Ja varsinkin, jos poikien antaa leikkiä nukeilla. Ihan oikeasti, tällaisia olen kuullut. Kaikkea se homokammo saa aikaan. Tiedänpä tapauksen, että kolmevuotias poika sai piiskaa, kun oli isosiskon mekkoon pukeutunut.
Voi epäpyhä yksinkertaisuus! Siis heidän jotka moista älyttömyyttä kuvittelevat. Väriellä on kyllä vaikutusta mielialaan, mutta ei ne sentään seksuaaliseen suuntautumiseen vaikuta!
Tiesittekös muuten, että vielä toissa vuosisadalla vaaleanpunainen oli poikien väri? Kirkkaanpunaista pidettiin rohkeana, miehekkäänä ja reippaana, ja vaaleanpunainen oli siitä "laimennettu" versio eli selvä poikien väri.
Kaikki on varmaan nähneet esim. kuvia punapukuisista kuninkaallisista, englantilaisista sotilaista jne...
Mä kyllä tykkäsin pienenä vaaleanpunaisesta, ja mulle ostettiin ihan kaikenvärisiä vaatteita. Kuinka ollakaan, musta tuli lesbo.
Pikkuveli puolestaan tykkäsi kolmevuotiaana liehua hameessa, kun mullakin oli hame - ja siitä tuli hetero. Repikääs siitä teoriaa...!
Hamekokeilut kuuluu monilla pojilla ihan normaaliin kehitykseen, eikä niistä saisi rangaista. Aiheutetaan vaan lapsiparoille turhaa ahdistusta, tai toisaalta voidaan nimenomaan tehdä jostain (esim. naisten vaatteesta) ajan mittaan kiehtova fetissi & tabu koska se on "kiellettyä". Enpä ihmettelisi jos hameen vuoksi piiskattu poika päätyisi myöhemmällä iällä transvestiiksi, kun naisten vaatteisiin liitetään moisia kiehtovan kiellettyjä fiiliksiä...
On ikävää että joillakin on värivaihtoehdot niin keinotekoisesti rajoittuneet. Omilla lapsillani tulen käyttämään kaikenlaisia värejä, ja heistä saa tulla ihan sitä mikä heistä itsestään tuntuu oikealta (en suutu vaikka ryhtyisivät heteroiksi
). Jos ei Suomen vaatekaupat muuta tarjoa kuin pinkkiä ja vaaleansinistä, niin täytyypä tilata ulkomailta.