Nolo moka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liposinol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Minä olen avannut oven naapurin 50v sedälle niin, että imetysliivi ja imetyspaidan aukko on ollut auki, kun olen unohtanut. Siis tissi ihan levällään siinä. Vieläkin hävettää ja nähdään vielä melkein joka päivä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olen avannut oven naapurin 50v sedälle niin, että imetysliivi ja imetyspaidan aukko on ollut auki, kun olen unohtanut. Siis tissi ihan levällään siinä. Vieläkin hävettää ja nähdään vielä melkein joka päivä :D

Ai niin. Pakko lisätä vielä, että en huomannut sitä erhettäni siinä oven raossa vaan vasta jälkeenpäin, joten ovella olin ihan pokkana vaan ja mietin, että ihme tissimies, kun silmät eksyili :D Jälkikäteen EN ole kehdannut alkaa selitellä asiaa, joten varmaan luulee, että olen vaan aika estoton tyyppi...

Ai niin. Pakko lisätä vielä, että en huomannut sitä erhettäni siinä oven raossa vaan vasta jälkeenpäin, joten ovella olin ihan pokkana vaan ja mietin, että ihme tissimies, kun silmät eksyili :D Jälkikäteen EN ole kehdannut alkaa selitellä asiaa, joten varmaan luulee, että olen vaan aika estoton tyyppi...

:laugh: näin olisi voinut käydä mullekin

Huhhuh ku saa nauraa :D kerran olin lähössä kiireessä töihin ja sitten siinä kokeilin ensimmäistä kertaa niitä piilolinssejä sitten laittelin siinä ja mulle tuli puhelu samalla ja kun puhelu loppui lähdin aika nopsakkaa siitä töihin ja päivä meni ihan hyvin kunnes huomasin että olin laittanut kahdet piilolinssit päällekkäin ja unohtanut kokonaan ne ja tottumuksesta laittanut vielä lasit päähän.. no sekös päätä särki koko päivän :D Ei taija tästä tytöstä piilolinsseihin olla! :)

olenkohan vastannut tähän ketjuun jo... no anyway tämä tapahtui joskus vuonna nakki ja muussi, läksin citymarkettiin ostoksille ylläni kireät farkut ja napapaita (90-luvun teinimuotia näet) eikä tietenkään ollut mitään takkiakaan mukana kun lämmin päivä. ja arvatkaa vain oliko mukava yllätys, kun kyykistyin hyllyjen välissä ja silloin räsähti.. esittelin sitten punaisia pitsistringejäni koko kaupalle :headwall: :headwall:

Pari vuotta sitten olin lähdössä koulusta kotiin. Menin naulakolle ja ihmettelin, että mitä mun takin hupussa oikein on. Olin pessyt takin vasta ja pyykkikoneessa oli mennyt takin huppuun pikkuhousut!!! :D Ja vielä oikein mummomallin slogit!! Lähti alushousut melko vilkkaasti reppuun...

kerrotaan nyt tämäkin.. aikanaan (taisi olla marrakuuta) tulin taksilla baarista ja taksikuski oli mielestäni söpö. en sitten saanut suutani auki, mutta vaikutuksen kuitenkin tein.. lensin nimittäin bootseillani perseelleni ja iskin itseäni pikkurepulla naamaan. kuski kyseli nauruisella äänellä olenko kunnossa... hitto että hävetti ! :(

Mä reissasin paskavaipparoskapussin kanssa linja-autolla läpi kaupungin... Tarkastin muutamaan otteeseen lapsen vaipasta, tuleeko löyhkä sieltä, mut eihän se tullu. Oli vielä oikein lämmin kesäpäivä. Voi luoja mä häpesin, kun tajusin, että se haju tulee vaunujen korista ja bussi täynnä ihmisiä!

Heh. Tänään oli pojan koulun hiihtokilpailut. Opettaja oli pyytänyt, että kotijoukot tulis kannustamaan. No me mentiin. Minä ja kolme alle kouluikäistä. Siinä lähtöä odotellessa tunsin, että nyt alko tällä tytöllä menkat.:D

Oli kiva kannustaa lasta ja miettiä, että joko näkyy ja että hitto täälä mitään vessaa oo kerpele. Siinä vierähti 2 tuntia lasten peuhatessa penkassa ja mun rupatellessa muiden aikuisten kans. Sitte mun muksu pääsi finaaliin, jota ooteltiin vielä tunti! Ja taas meikä kannustaa ja tsemppaa housut märkänä (ei saa käsittää väärin...).

Nooh. Sitte pojan koululle reppua hakemaan. Siinä vaiheessa ei enää ois huvittanu mennä vessaan, ku vahinko oli jo niin sanotusti tapahtunut ja mihin oisin lykännyt ne kolme pientä. Kotiin vaan hymy naamalla ja toinen housussa. Pesulle ja kyllä oliki onnellista päästä suihkuun! Ja kiitos toppisteni, pikkasen kiilteli... mutta mitään ei kukaan hokannut, vissiin.

sori mutta mä en tajuu mitä hauskaa näissä menkka jutuissa oikein on. musta ne on ällöttäviä.

Alkuperäinen kirjoittaja tarjah:
Bussissa kuulin tälläsen jutun joten tää ei nyt oo oma nolo juttu mutta. Isä sai monta kertaa komentaa lastaan lopettamaan edellä olevan penkin potkimisen. Lapsi aina välillä lopetti ja jatkoi taas. Lopuksi isä sitten sanoi vähän tiukemmin johon lapsi sitten hyvinkin pirullisesti vastasi, että mikä sinä olet minua käskemään, ethän sinäkään usko äitiä kun äiti sanoo, että et saa enää pissata keittiön lavuaariin ja sinä vaan silti pissaat.. Olipahan bussilastillisella ihmisiä hauskaa :D isä ja tyttö poistuivat bussista seuraavalla pysäkillä. Liekkö ollut edes niiden pysäkki, isää näytti hieman hävettävän :D

Mä olin bussissa , jossa pikkulapsi istui pitkään hiljaa ja kysyi yhtäkkiä isältään , että "miksi sä pissasit aamulla lavuaariin?"
ja nää jäi bussista pois.
Mut ei se lapsi ( en muista oliko tyttö vai poika ) potkinut sitä penkkiä tms , vaan istui hiljaa mietteliäänä ennen kuin kysyi tuota.
Ja ne lähti seuraavalla pysäkillä.

Paikallisjunassa ( K-juna ) oli kerran pikkutyttö äidin kanssa , ja nää oli tosi hienosti pukeutuneita kumpikin. Äiti yritti lukea lehteä ja tyttö höpötti koko ajan jotain. Äiti yritti siinä , että "ole nyt hetki hiljaa , jooko , kun äiti lukee!"
Tyttö oli vähän aikaa hiljaa ja totesi sitten "sulla on äiti karvoja pyllyssä!"
Äiti siihen heti , että "nyt hiljaa!"
ja lapsi totesi uudelleen painokkaasti "no mutta kun sulla ON karvoja pyllyssä!"
Äiti oli nolon näköinen , luki lehteään ja oli kuin ei olis tytön huomautusta edes kuullut :D

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:
kerrotaan nyt tämäkin.. aikanaan (taisi olla marrakuuta) tulin taksilla baarista ja taksikuski oli mielestäni söpö. en sitten saanut suutani auki, mutta vaikutuksen kuitenkin tein.. lensin nimittäin bootseillani perseelleni ja iskin itseäni pikkurepulla naamaan. kuski kyseli nauruisella äänellä olenko kunnossa... hitto että hävetti ! :(

voi että ! :D

mie kerran menin kauppaan nopiasti ostamaan muksulle karkkia.
Olin menossa illalla juhliin , joten olin tietenkin jo aloittanut meikkaamisen.
Unohin kokonaa että mulla oli toisessa silmässä levinneet ripsarit(onneksi ei kuitenkaan paljoa).
Vasta kotona hoksasin : " voiiih , kato miu silmää , Marko! "
Ja tietenkin Marko nauroi ja mie halusin vaan vajota maan alle.

joskus alakoulussa liikuntatunnilla meillä oli suunnistusta ja pari tyyppiä oli poissa jostain syystä joten jouduin pariksi (ehkä) koko koulun surkeimman suunnistajan kanssa. Otettiin kartta ja lähdettiin pururadalle keksin ''nerokkaan'' idean oikaista sellaisen ''pienen'' metsänkaistaleen läpi pururadan toiselle puolelle etsimään rastia. Eksyttiin sitten sinne metsään ekan tunnin ajaksi ja aloin jo melkein vollottamaan siellä jossain huitsinnevadassa ja huusin sitten APUA eikä kukaan kuullu kun olivat jo varmaan kaikki rastit löytäneet ja lähteneet kotiin. Kierrettiin varmaan jtn. 5 kertaa saman kuusen ympäri ja sitte vielä puolen tunnin harhailun jälkeen se kaveri kysyi että ''hei onks toi lyhtypylväs?'' vastasin siihen että ''joo on!'' :D ja niin löydettiin takasi koululle ilman rasteja!

Joskus vuosia sitten mä olin isossa, vieraassa seurueessa ravintolassa syömässä. Mulle välähti kesken ruokailun, että olin ennen lähtöäni meikannut vain toisen silmäni :) :) :)

Minä olin unohtanut toisesta silmästä rajauksen. Muuten en kai olisi huomannut, mutta kun kuvia otettiin siitä illasta. Näkyi kyllä selvästi lähikuvissa.

niin ja vielä pari varhaisempaa juttua. minullekin oli käynyt samoin joskus 3 v. kun istuin keinussa ja isä keinutti (asuttiin tuolloin vuosaaressa) puiston ohi meni romaneja ja sitten osoitin sormella ja huusin täysillä niin että raikui ''isi kato mustalaisia!!!'' ja sain selkääni! :D

toinen tapahtui joskus myöhemmin alakoulussa kun rinnakkaisluokan tummaihoinen poika käveli ohitseni, huomasin lippalakissani kiipeävän hämähäkin ja fobian vallassa huusin ''hyi kamala!!!'' ja läpsäisin vahingossa samalla sitä poikaa :D hävettää kun vieläkin nähdään joka päivä enkä ole viitsinyt selittää...

Olin eksän luona ekaa kertaa yötä. Eksä meni suihkuun, ja oli siellä todella kauan. Minulle tuli sillä aikaa ihan kamalat vatsanväänteet, olisi ollut ihan pakko päästä vessaan, mutta en kehdannut mennä koska eksä oli kylppärissä.

Kävi sitten niin että minulta pääsi ns. märkä pieru, jota valui lattialle saakka, koska minulla ei ollut vaatteita päällä. En löytänyt mitään millä olisin sen pyyhkinyt, niin pyyhin sen eksän t-paitaan ja piilotin laukkuuni. Eksä vähän ihmetteli missä sen paita on, mutta luuli että on omilta jäljiltään. Pesin paidan kotona, ja palautin hänen kaappiinsa puhtaana.

Tämä tarina on täysin totta, valitettavasti. :ashamed: :xmas: :whistle: :D

esitimme joskus alakoulussa näytelmän ''Adalminan helmi'' ja minun osani oli esittää jotain sinistä haltijaa. koska pukuhuoneet oli varattu liikuntatunnilla oleville, jouduimme me tytöt pukeutumaan terkkarin huoneessa ja sitten kun lopulta ilmestyin pukeutuneena luokan eteen niin kaikki töllötti mua enkä tajunnut että olin luullut hametta viitaksi... :D seisoin siinä sitten hetken alushoususillani kunnes ope selvitti asian...

alakoulusta muistan ensimmäisen viikon. liikuntatunnilla meillä oli lenkkeilyä ja tuli kesken matkan vessahätä. pyysin opelta lupaa kääntyä risteyksestä takaisin koululle ja sitten lähdin. en vielä tiennyt edes missä vessa on ja kaikki olivat tunnilla joten etsin summanmutikassa jonkin oven käytävältä. se olikin siivouskomero mutta nurkassa nökötti vihreä ämpäri ja kusin siihen :D aamulla näin siivojan siivoamassa lattiaa luutulla ja sillä oli myös se sama vihreä ämpäri!! :D:D

joskus myöhemmin yläkoulussa tulin ulos vessasta ja kävelin pokkanaamalla käytävällä kun joku huomautti että multa roikkuu vessapaperia mahoton riekale housuista ja joku vielä tarjoutui viemään sen roskiin ja kun tartuin paperiin niin se oli ihan märkä ja sitten nolotti ja vieläkin nolottaa!! :D

joskus 6 v. kun kuskasin pikkuveljeä kärryissä kaupassa niin se paskoi siihen kärryyn ja sitten esitin siinä etten edes tunne sitä ja sanoin vielä että ''juu kenenhän PIKKUVELI tuo on...?'' ja sitten kaikki katsoi siellä ja tajusin mokan vasta myöhemmin... :D

oltiin kesällä mökillä ja kaveri sanoi että vessat on ulkovessoja ja vielä pahimmasta päästä joten se riisui housut ja kusi talon taakse silleen istualtaan miten naiset sen tekee :D itsekin kokeilin samaa tyyliä ihan huvin vuoksi ja sitten se ei ihan mennytkään nappiin ja kusin housuille ja vielä näkyi pahasti märkä perse joten juoksin sinne oksennuksen hajuiseen huussiin ja tungin housut täyteen vessapaperia ja sitten juoksin äkkiä autoon ja istuin siellä koko illan ja kaikki ihmetteli. onneksi oli äidin miesystävän auto :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä