Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mölö:Mul oli joskus koulus paitapusero nurinpäin päällä. Nappeineen kaikkineen.
Alkuperäinen kirjoittaja ronja8v:mulle on nolompaaki sattunu.. meillä oli kerran yks mun kaveri kylässä ja sitä ennen mulle oli tullu kauhee kiire avata sille ovi kun se tuli ja mä olin sitä ennen kakkosella.. sitten myöhemmin sille tuli vessahätä ja se juoksi naama punasena mun luo ja repes nauruun ja sanoi että pöntössä oli vetämätön kakka! mua alkoi nolottaa ja tunsin kuinka puna kihos mun kasvoille kun juoksin äkkiä vetämään vessan. en sen enempää kaverilleni selitellyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Niippu:Mulla on todella vaaleat kulmat ja kestovärjään niitä sillon tällöin, mutta aina en jaksa ja sitten päädyn kynän kanssa hieman tummentamaan ja muotoilemaan niitä. No kerran olin eteisen peilin edessä meikkaamassa ja laittamassa kulmia kun ovikello soi ja menin sitten enempiä miettimättä avaamaan. Siellä oli mieheni kaveri joka sitten huikkas ohi mennen et sulta puuttuu muuten toinen kulmakarva... Olin vain "tummentanut" toisen...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kaksinkertanen:Ekoja kertoja poikakaverin kans silleen ja se kysyi että hakisiko mulle paperia. Mä olin vaan että en mä mitään paperia tarvii (ihmettelin että mihin?!), tajusin vasta kun alkoi valumaan, en ollut tullut miettineeksi että kyllähän se sperma sieltä valuu poiskin, tai että sitä tlee niin paljon, kun ei sitä reginan jutuissa mainita että sittenpä lähdin pesemään mällit pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Tonttu :mä olin koulussa kaverien kanssa ja sit yks kavereistani sanoi, että se käy moikkaamassa yht Roosaa. Sillä mun kaverilla joka lähti pois niin sillä oli laineikkaat niskaan ulottuvat hiukset ja sininen t-paita. Toinen mun kavereista meni jonkun tyypin luo ja hyppäs sen kaulaan ja huusi lujaa, MOI! Sitten hän, jonka päälle oli kaveri hypännyt, katsoi sitä mun kaveria ja kaverini lähti niin nolustuneena kuin olla voi paikalta.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Ei oo käynyt mulle, mutta eräs tuttava kerran kusas poikakaverinsa veljen sänkyyn humalassa, luuli menneensä vessaan.