Nolo moka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liposinol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Esikoista odottaessani oltiin kaverin kanssa kävelyllä. Lapsi oli jo laskeutunnu alas ja painoi ikävästi peräsuolta minkä takia mulla oli paljon ilmavaivoja. Arvata varmaan saattaa kun tahattomasti juuri kun olimme torilla markkina aikaan joku nelisen kertaa pääsi tahattomasti joka askeleella pörähdys. Nolotti niin vietävästi taapertaa siellä ison mahan kanssa kun ei vaan voinut pidätellä. Onneksi synnytys korjasi tuon vaivan. :D

Mulle on käynyt vaikka mitä!

Viimeks oltiin parin ystävän kanssa hulluilla päivillä. Katseltiin vaatteita naisten osastolla ja äkkäsin nätin burberryn takin vaaterekillä roikkumassa. Ei muutakuin sovittamaan! Pyörin peilin edessä takkipäällä kun takaani kuuluu ääni: khöm....saisinko takkini takaisin? Käännähdin kohti naista jonka takkia olin sovittanut. Kääräsin takin äkkiä päältäni ja ojensin sen naiselle. Hitto että hävetti! Eikä kyllä naurattanut sillon! Hän oli vain ripustanut sen siihen hetkeksi kun oli sovittanut toista takkia.

Viimeksi kun olin tatuoitavana, tatuoija tikkas mun alaselkää ja makasin mahalteen pöydällä. Homma kesti sen verran pitkään että mua alkoi väsyttämään. Kaikki paikat rentoutui, jotkut paikat vähän liikaakin. Tuhnautin pienen pierun. Helvetti että hävetti!

Mulla on pienenä käynyt niin olin siis noin 3 tai 2. huusin kaupassa vain: Pullot jäi, Mamma pullot jäi!!! mammani koitti minulle sanoa että hiljaa mutta pä vaan huusinpulloista :)

kaveri oli ravintola-alan koulussa opiskelemassa ja niillä oli harjoittelua koulun ravintolassa, tää kaveri kertoi juttua jostain ranskalaisista (enää en tarkemmin muista) ja minä kyselin sitten että puhuivatko ne sulle ranskaa, kaveri kattoo pitkään, sitten tajusin et se puhui ranskalaista perunoista, et eivät sitten puhuneet...

mulle ei oo käyny paljon mitään mut kun kerran joskus kolmanella luokalla urheilu tunnin jälkeen mun kaveri tuli suihkust istuutus veti kalsarit jalkaan ja jäi juttelee ja meinas järkevänä kävellä kalsaeilla pääs se käytävän puoleen väliin kunnes me huomattiin asia

Alkuperäinen kirjoittaja ronja8v:
mulle on nolompaaki sattunu.. meillä oli kerran yks mun kaveri kylässä ja sitä ennen mulle oli tullu kauhee kiire avata sille ovi kun se tuli ja mä olin sitä ennen kakkosella.. sitten myöhemmin sille tuli vessahätä ja se juoksi naama punasena mun luo ja repes nauruun ja sanoi että pöntössä oli vetämätön kakka! mua alkoi nolottaa ja tunsin kuinka puna kihos mun kasvoille kun juoksin äkkiä vetämään vessan. en sen enempää kaverilleni selitellyt.

no just ja huomaa tosiaan et ronja 8v asialla...todella nolo juttu

Alkuperäinen kirjoittaja Niippu:
Mulla on todella vaaleat kulmat ja kestovärjään niitä sillon tällöin, mutta aina en jaksa ja sitten päädyn kynän kanssa hieman tummentamaan ja muotoilemaan niitä. No kerran olin eteisen peilin edessä meikkaamassa ja laittamassa kulmia kun ovikello soi ja menin sitten enempiä miettimättä avaamaan. Siellä oli mieheni kaveri joka sitten huikkas ohi mennen et sulta puuttuu muuten toinen kulmakarva... Olin vain "tummentanut" toisen... :D

miulla on sama juttu kulmien kanssa, no kerran sitten tein asioille lähtöä, laitoin ripsiväriä ja vedin kunnon eyliner viivat alaluomelle.. ja unohdin sen hiivatin kulmakynän ! olipa kiva keskustassa huomata että oho, jotain puuttuu..

Mun meikit on rivissä eteisen hyllyllä ja mies pitää siinä omaa huulirasvaansa myös. Yks ilta pimeässä laittoi olevinaan huulirasvaa huuliinsa ja ihmetteli et miten on näin tahmeeta... Laittoi valot ja katsoi peiliin,oli sitten vetässy peitepuikkoa huuliinsa :) Olisinpa nähny!

voisi kertoa lisää.. nuorempana kun käytin stringejä, puin ne kiireellä uimarannan pukukopissa VÄÄRINPÄIN siis se naru eteen . juoksin pyörälle ja tajusin sitten että jokin on hassusti.. :D siis voi elämä

Ekoja kertoja poikakaverin kans silleen ja se kysyi että hakisiko mulle paperia. Mä olin vaan että en mä mitään paperia tarvii (ihmettelin että mihin?!), tajusin vasta kun alkoi valumaan, en ollut tullut miettineeksi että kyllähän se sperma sieltä valuu poiskin, tai että sitä tlee niin paljon, kun ei sitä reginan jutuissa mainita että sittenpä lähdin pesemään mällit pois.

Menin suihkun jälkeen omakotitalomme parvekkeelle tupakalle pyyhe ympärilläni. Parveke on pihan puolella, ja tien toisella puolella oli naapurin penskat pystyttämässä telttaa isiensä kanssa. Naapuritontilla oli jäätelöauto, jolla oli melkoinen asiakasvirta. Mieheni oli lähdössä kauppaan ja oli juuri ehtinyt vetää auton oven kiinni kun muistin vielä yhden puuttuvan ostoksen (maitoa tai jotain vastaavaa ) ja karjaisin täyttä kurkkua HEI! samalla kun pyyhe tipahti. Siinäpä sitten patsastelin ilman rihman kiertämää suunnilleen koko kylän edessä.

Kaveri kävi meillä aamukahvilla ja loppuliruja mukinpuhjalta juodessaan ihmetteli ääneen että "olipas mulla paljon huulirasvaa kun tähän kahvin pintaanki jäi tämmönen paksu rasvatalma". Samalla mulla välähti, että ei perhana, olin sitten kaatanut meidän kahveihin oikein aimo loraukset äidinmaidonvastiketta jääkaapin ovesta.

Äitiysneuvolan käynnillä huomasin että mulla on sukka vain toisessa jalassa ja miehen kalsarit. Kauppakeskuksessa useamman tunnin kahlattuani huomasin että mulla roikkuu sukkahousut koko matkalta housunkauluksesta häntänä, olivat takertuneet toisen lahkeen varvasosasta pikkuhousujen strassikoristeeseen ja kulkivat perässä puolentoista metrin soirona. Huomasin tämän, kun jäin sukkahousujen toisesta päästä kiinni rullaportaisiin.

Olen myös jättänyt tukkani auton oven väliin niin pahasti että jouduin soittamaan kaverin irroittamaan sitä.

mun äiti taas oli kerran kaupan kassalla huomannut että niskassa on henkari..

ja kerran taas mun äiti oli epähuomiossa lykännyt täyttä lankakärryä kaupassa ja oli jo kassalle menossa ku huomas.. omat kärryt oli lanka kärryn paikalla..oli siä varmaan ihmiset kayyellu =)

Alkuperäinen kirjoittaja kaksinkertanen:
Ekoja kertoja poikakaverin kans silleen ja se kysyi että hakisiko mulle paperia. Mä olin vaan että en mä mitään paperia tarvii (ihmettelin että mihin?!), tajusin vasta kun alkoi valumaan, en ollut tullut miettineeksi että kyllähän se sperma sieltä valuu poiskin, tai että sitä tlee niin paljon, kun ei sitä reginan jutuissa mainita että sittenpä lähdin pesemään mällit pois.

Ei niin, Reginassa puhutaan kumeista nimettäin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tonttu :
mä olin koulussa kaverien kanssa ja sit yks kavereistani sanoi, että se käy moikkaamassa yht Roosaa. Sillä mun kaverilla joka lähti pois niin sillä oli laineikkaat niskaan ulottuvat hiukset ja sininen t-paita. Toinen mun kavereista meni jonkun tyypin luo ja hyppäs sen kaulaan ja huusi lujaa, MOI! Sitten hän, jonka päälle oli kaveri hypännyt, katsoi sitä mun kaveria ja kaverini lähti niin nolustuneena kuin olla voi paikalta.
:) :D

Mulle on käynyt näin, tosin ei ihan juuri noin, mutta siis olin itse tuossa moikkaajan roolissa =D Tosi nolo juttu, mutta meni kyllä onneksi ihan vitsinä..ja moikattava ei onneksi oli moikkaustuttu kuitenkin.

Ystäväni tanssi kerran baarissa rintsikoilleen, kun halterneck-toppi oli vähän tipahtanut x)

Ite oon monestikin kaupassa oikein näkyvästi väistellyt peilejä. En vaan vaatekaupassa ain ahoksaa. Lisäksi olen pyydellyt anteeksi vaatenukeilta pientä törmäilyä. Näitä onneksi huomaa aika harva.

Unohdan silloin tällöin meikistä jotain, ripsarit monesti puuttuu..ja näyttää m yöskin hassulta jos on kunnon luomivärit kuitenkin.

Yhdelle työkaverille kävi kerran aika nolosti, vaikka hän itse tuskin sitä siinä tilanteessa äkkäsi. Vanha työkaveri siis. Hän puhui minusta paskaa minulle, kun ei ollut tajunnut että se olen minä eikä yks toinen tyyppi. Meillä oli siis yhteinen tuttava. Kaiken lisäksi nolasi itsensä vielä siinäkin, että hänen mielipiteensä oli erittäin katkera miehiä kohtaan ja ihmetteli, miksi minä haluan muuttaa miehen perässä toiselle paikkakunnalle..tai siis tämä toinen tyyppi, johon oli sekoittanut. En viitsinyt sanoa mitään, tajusi luultavasti myöhemmin.

Mulla on monesti paidat väärinpäin. Saatan koko päivän keekoilla väärin päin paita ulkona, näin kesäisin varsinkin, tietämättä asiasta. Vähän noloa, mutta minkäs teet.

Lisäksi kerran meinasin nauraa ihan räkänä täydessä luentosalissa, kun ajatuksissani istahdin lattialle..siis tyhjälle paikalle, nehän tuoliosat pitää kääntää siihen alle istuimeksi..Kyllä nauratti, piti oikeen pidätellä naurua. Oli myös naapurikavereilla hauskaa =D

vuosi sitten kesällä kun muutettiin tänne maalle oli ihan tajuttoman kuuma. meillä oli paku lainassa vain klo 6-12. no tavarat saatiin raahattua ja päästiin uuteen kotiin niin löjähdettiin ilkosenalasti pihalle makaamaan. siinä hetki nautittiin auringon lämmöstä ja kuunneellaan kun naapurissa puhutaan jotain. ääni lähestyy ja muuttuu tutuksi. meiehn sisko perheineen seisoo noin 2 metrin päässä meistä!! hiukka tuli kiire saada edes paidan riepu peittämään suurimmat. oppivat että meille kannattaa soittaa ennekuin pamahtaa pihaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä