O
Omg
Vieras
Mulle kävi tällänen juttu, silloin joskus kouluaikoina. Olin syömässä luokassa tapani mukaan, hetken kuluttua päätin lähteä vessaan . No sieltä tultuani ... menin ensin hakemaan leipää , kunnes aikoisin palata takaisin luokkaan . No leivät olivat loppu ja odottelin niitä , kunnes koulukuraattorimme huomautti että minulla on paperia takapuolessa kiinni. Olin että mitä ? Missä!? Ja siinä sitten pyörin ja häärin ja katsoin että ei näy. .. no tää kuraattori sit sen paperinpalan vetäs ja mua nolotti aivan hirveesti ja tää vaan tokas et sellast sattuu.
2 kokemus. Tää tapaus tapahtui taxissa kun olin kouluikäinen . Kaverini yllytti minua ottamaan paitani pois ja peittämään ylä osan
takilla. Se oli ehto että saisin kuunnella äännitteen. No minä tyhmä tein sen ja paidan otettuani pois tajusin että se oli niin sanottu "vitsi".
3. Olin taas taxissa ja typerinä penskoina häärimme taxin perimmässä osassa. Siellä säilytettiin kaikenlaisia tavaroita yms.. No kun aloimme tehdä lähtöä sieltä farkkuihini oli juuttunut koukku. No oli melkein pakko ottaa housut alas että koukun saisi pois joten
Onneksi kukaan ei nähnyt.
2 kokemus. Tää tapaus tapahtui taxissa kun olin kouluikäinen . Kaverini yllytti minua ottamaan paitani pois ja peittämään ylä osan
3. Olin taas taxissa ja typerinä penskoina häärimme taxin perimmässä osassa. Siellä säilytettiin kaikenlaisia tavaroita yms.. No kun aloimme tehdä lähtöä sieltä farkkuihini oli juuttunut koukku. No oli melkein pakko ottaa housut alas että koukun saisi pois joten