Nolo moka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liposinol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Mulle kävi tällänen juttu, silloin joskus kouluaikoina. Olin syömässä luokassa tapani mukaan, hetken kuluttua päätin lähteä vessaan . No sieltä tultuani ... menin ensin hakemaan leipää , kunnes aikoisin palata takaisin luokkaan . No leivät olivat loppu ja odottelin niitä , kunnes koulukuraattorimme huomautti että minulla on paperia takapuolessa kiinni. Olin että mitä ? Missä!? Ja siinä sitten pyörin ja häärin ja katsoin että ei näy. .. no tää kuraattori sit sen paperinpalan vetäs ja mua nolotti aivan hirveesti ja tää vaan tokas et sellast sattuu.

2 kokemus. Tää tapaus tapahtui taxissa kun olin kouluikäinen . Kaverini yllytti minua ottamaan paitani pois ja peittämään ylä osan ;) takilla. Se oli ehto että saisin kuunnella äännitteen. No minä tyhmä tein sen ja paidan otettuani pois tajusin että se oli niin sanottu "vitsi".

3. Olin taas taxissa ja typerinä penskoina häärimme taxin perimmässä osassa. Siellä säilytettiin kaikenlaisia tavaroita yms.. No kun aloimme tehdä lähtöä sieltä farkkuihini oli juuttunut koukku. No oli melkein pakko ottaa housut alas että koukun saisi pois joten ;) Onneksi kukaan ei nähnyt.

joskus kun esikoiseni oli kipeä ja minä todella väsynyt yöhuutojen takia..vein lapsen lääkäriin ja komea mieslääkäri käski laittaa lapsen siihen "sängylle" vai mikä se nyt on..makaamaan..laitoin lapsen penkille istumaan ja hyppäsin itse sängylle..ja samantien tajusin mokan ja pomppasin ylös..sanoin vaan hups ja laitoin lapsen pedille :D

Työskennellessäni kaupan kassalla tuli eräs miesasiakas ostamaan kokonaisen 21 kappaleen hiivarasian ja tokaisi maksaessa että "pitää viedä emakolle hiivaa että sille tulis kiima". Hämmästyin hieman ja mielessäni ajattelin että ompas siinä suorasanainen ja rivosuinen mies. Kysyin sitten ääneen hieman häkeltyneenä että "jaa aijokko leipoa?". Asiakas naurahti ja vastasi että "Eikun kyllä se tälläsenäkin ihan menee".
Samassa mieleeni juolahti että mieshän oli karjatilan omistaja ja puhui sioista :D Paniikissa yritin pelastaa tilanteen ja loppujen lopuksi sainkin vielä teorian siitä kuinka hiiva edesauttaa sikojen lisäytymisvietin kasvussa.

Että nolotti, taisi osua mielessä mietitty iva omaan nilkkaan.:laugh:

Mä olen kanssa leväyttänyt oven aamulla auki pelkät pikkarit jalassa kun luulin että juuri ulos menneet lapset olivat unohtaneet jotain....
Ei olleet lapset ei, vaan miehen kaveri joka oli tuomassa mulle housujaan korjattaviksi.....

Puolustuksekseni sanon, että oli sunnuntai ja aikainen aamu.

Chcesz sie dowiedziec jakie diety sa najlepsze? Siegnij do najlepszych zrodel.
Na naszej stronie znajdziesz najciekawsze informacje na temat herbalife wypowiadaja sie specjalisci.
Serdecznie zapraszamy

Ohhoh, olipa paljon sämmiä tässä ketjussa.

Ei kyllä mikään järjettömän iso moka, mutta onpahan kuitenkin. Lasten ollessa vauvoja, kaupassa käydessäni, tosin ilman niitä lapsia, olen moneen kertaan huomannut heijaavani ostoskärryä samaan tapaan kuin lastenvaunuja heijataan.

Hehe, hyvä kun joku muukin, me miehen kanssa tehtiin tota jatkuvasti silloin kun poika oli vauva. Yleensä kaupassa aina toinen työnsi vaunuja ja toinen ostoskärrejä, ja kumpikin heijasi kärryjään. Joskus piti oikein tarkistaa että kummatkos kärryt mulla olikaan, pitääkö näitä heijata. :laugh:

Mies tuli töistä kotiin, oli matkalla käynyt alennusmyynneissä ja unohti kenkäkaupan pussin eteiseen. Mä taas lähdin samalla kauheella kiireellä kauppaan ja nappasin eteisestä siihen aikaisemmin nostamani roskapussin mukaan.
Arvaahan sen, miten kävi. Ja tajuttiin asia vasta, kun seuraavana aamuna ihmettelin eteisessä haisevaa roskapussia.
Oli varmaan naapureilla hauskaa, kun mä roikuin ison roskalaatikon reunalla mahallani mies pitää jaloista kiinni.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä