minulla on alhalla joku valkoinen vuoto? :ashamed: ja se haisee pakko pestää kokoajan ettei ollut mitään:ashamed: :ashamed: Pitääkö käydä lääkärillä
voi kamala ,nolotta :| :ashamed:
voi kamala ,nolotta :| :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja No:No voi herrajumala, nyt sillä on hiivatulehdus.
Alkuperäinen kirjoittaja Rättipatteri:Alkuperäinen kirjoittaja No:No voi herrajumala, nyt sillä on hiivatulehdus.
anteeks. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:joo kutia prklesti |O
minulla on vielä ongelma,kun käyn vessassa,tulee verta :ashamed: :ashamed: en tiedä onko peräpukammat,ärsyttää niin paljon :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:sattu ja kutia,kun pesen sattu vähän ne paikat missä on kutina :| :ashamed:
piimä ei ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:sattu ja kutia,kun pesen sattu vähän ne paikat missä on kutina :| :ashamed:
piimä ei ole![]()
onko sulla jääkaapissa mitään hapanta? ei nyt mitään myrkkyä mutta vaikka puolukkamehua?
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:sattu ja kutia,kun pesen sattu vähän ne paikat missä on kutina :| :ashamed:
piimä ei ole![]()
onko sulla jääkaapissa mitään hapanta? ei nyt mitään myrkkyä mutta vaikka puolukkamehua?
Ei puolukkamehu kyllä hiivaan auta
Mutta rahka, kermaviili, ranskankerma, luonnonjogurtti yms. käy kans.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Ei mulla ikinä mitään ollut sen takia en tiedä mitä on hiiva
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meneppä Savanna nukkumaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Ei mulla ikinä mitään ollut sen takia en tiedä mitä on hiiva