synnytyksestä muutama vko ja alapää haisee :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tiina"

Vieras
Eli repeämä tuli ja jälkivuotoa on ollut,nyt niukkenemaan päin. En usko että on tulehdusta mikään ei viittaa siihen,mutta ihan uskomattoman pahalle haisee alapää,ei niinkään vuoto vaan itse paikat :( tiedän ällö aihe,mutta osaisko joku auttaa,normaaliako?

[QUOTE="0000";25515543]Mulla oli synnytyksen jälkeen tulehdus ja haisi kaaaamealle ja ei kyllä ollut muuta oiretta. Voisko olla kuitenkin tulehdus?[/QUOTE]

muuten olo hyvä,mutta haju ei lähde edes pesemällä :( eli tulehdus voi olla ilman kuumettakin?!

Mulla ollut myös synnytysten jälkeen alapäässä kamala haju, vaikka mitään tulehdusta ei ole ollut. Muistaakseni viimeistään jälkitarkastukseen mennessä haju on kadonnut.

pelkkä haju harvoin on ainakaan kovin äkäisen tulehduksen oireena. Jos haju on selkeä ja tuntuu heti pesun jälkeen, niin soita huomenna neuvolaan ja pyydä lähete CRP-kokeeseen. Jos lämpöilyä, kipua tai muuten väsähtänyt olo, niin sitten päivystykseen. Kohtutulehdus voi kehittyä äkkiäkin.

Ei mulla ollut kuumetta tms. Vaan kamalat vatsakivut. Luulin et menkat alkamassa mut sit oli jo niin hirveet tuslat et oli pakko lähteä sairaalaan ja umpparia alettiin pelkäämään. Onneksi oli sit vaan se kohtutulehdus. 2 antibiottia 8h välein

Mulla oli pissatulehdus synnytyksen jälkeen. Ainoa oire oli kamala haju. Ihan kuin hamsterin häkki olisi jäänyt putsaamatta pitkäksi aikaa. Pissanäytteestä sitten paljastui tulehdus ja sain antibiootit. Olin hoitanut vaivaa kaiken maailman gynodaktariineilla, kun luulin, että se haju tulee emättimestä.

Minulla oli sama ongelma synnytyksen jälkeen. Haisin pahalle. Haju jäi myös pyyhkeisiin ja pesu ei auttanut. Minulla oli jäänyt istukkaa kohtuun, joka rupesi sitten siellä haisemaan. Ei ollut kivaa :(. Kaavintaan sitten jouduin vaikka istukka irrotettiin synnytyksessä käsin irrotuksella ja sanoivat, että istukka oli saatiin täydellisenä.

Mulla synnytyksestä jo 3kk ja myöskin alapää haisee jotenkin pahalta. Läääkärin mukaan kyse ei ole tulehduksesta enkä itsekään usko tulehdukseen (ei mitään vuotoa tms.). En ymmärrä mikä tuo tunkkainen haju on, toivottavasti menee joskus ohi :(

[QUOTE="vieras";25515787]Minulla oli sama ongelma synnytyksen jälkeen. Haisin pahalle. Haju jäi myös pyyhkeisiin ja pesu ei auttanut. Minulla oli jäänyt istukkaa kohtuun, joka rupesi sitten siellä haisemaan. Ei ollut kivaa :(. Kaavintaan sitten jouduin vaikka istukka irrotettiin synnytyksessä käsin irrotuksella ja sanoivat, että istukka oli saatiin täydellisenä.[/QUOTE]

Vaikuttaa kurjalle,toiv ei ole mitn tuollaista :(