Nolo aihe,mutta miksi

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
sattu ja kutia,kun pesen sattu vähän ne paikat missä on kutina :| :ashamed:
piimä ei ole :D

onko sulla jääkaapissa mitään hapanta? ei nyt mitään myrkkyä mutta vaikka puolukkamehua?

Ei puolukkamehu kyllä hiivaan auta :laugh:
Mutta rahka, kermaviili, ranskankerma, luonnonjogurtti yms. käy kans.

Ei se sitä poista mutta kokemuksesta tiedän että helpottaa oloa

Jos hiiva ei oo päässyt pahaksi ja elimistö on muuten kunnossa, ni yleensä hiiva paranee ihan itsestään. Hapantuotteet nopeuttaa paranemista.

Pesu vaan ärsyttää enemmän, jos jatkuvasti peset. Äkkiseltään kuulostaa hiivalta, joten ei muuta kuin apteekkiin hakemaan hiivalääke. Lääkärissä voi käydä, jos haluaa kunnon diagnoosin.

no mä voin kokeilla,ei haita,en mee lääkärille jos se lääke auta =) Mutta saako se lääke syödä masennus lääkeiden kanssa? :/

Hiivalääkkeet usein tungetaan sinne emättimeen suoraan (ainakin reseptivapaat).

Alkuperäinen kirjoittaja just:
no mä voin kokeilla,ei haita,en mee lääkärille jos se lääke auta =) Mutta saako se lääke syödä masennus lääkeiden kanssa? :/

ei sitä lääkettä syödä se on puikko .

Lääkäri voi määrätä myös suun kautta otettavan kuurin.
Toivottavasti tuo apteekin puikko auttaa :hug:

siis hiivalääkettä ei yleensä syödä vaan lykätään "sinne"

No, ihan aiheellinen kysymys kuitenkin. Vaikka lääkettä ei otettaisikaan suun kautta, se voi silti aiheuttaa yhteisvaikutuksia jonkin muun suun kautta otettavan lääkkeen kanssa. Tässä tapauksessa siitä ei kyllä ole pelkoa.

no mä voin kokeilla,ei haita,en mee lääkärille jos se lääke auta =) Mutta saako se lääke syödä masennus lääkeiden kanssa? :/ [/quote
voi hitsi...täällä saa kyllä aina nauraa : ))) ei siis pahalla..mut usein just savannan juttuja lukiessa!

Alkuperäinen kirjoittaja sorry:
no mä voin kokeilla,ei haita,en mee lääkärille jos se lääke auta =) Mutta saako se lääke syödä masennus lääkeiden kanssa? :/ [/quote
voi hitsi...täällä saa kyllä aina nauraa : ))) ei siis pahalla..mut usein just savannan juttuja lukiessa!

mitenköhän tässä näin onnistuin...

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Ja pidät sitä housuissan. Jos sulla on joku ruisku, ni laita sitä piimää myös sinne emättimeen (tai sormin). Se auttaa ainakin ensihätään.

Helpointa on kastaa tampooni piimään/luonnonjugurttiin tms. sormin tunkeminen vähän hankalaa....

Yhteistyössä