Noista "huijariruinaajista" vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Eli asia jää paikalleen junnaamaan niinkuin aina. Hassua on se että te aina hehkutatte miten teihin voi ottaa yhteyttä mutta tosipaikan tullen, kun aletaan vaatia tuloksia, te pesette kätenne. Lue. otetaan nokkiinsa jatkuvista valituksista.

hei, eihän se meistä ole kiinni, ettei asia etene vaan edelleen siitä ylläpidosta.

me toimitamme kaikki asiat ylläpidon tiedoksi ja jos asialle ei tehdä mitään tai asian järkkääminen keeeeeesttttääääääääääääää... niin onko se meidän moderaattoreiden vika? ei.

meidän niskaamme on ihan turhaa kaataa sangollista paskaa niskaan tuosta kirppa-asiasta, me emme voi huijareille mitään ja se ei ole meidän vika, ettei huijareiden nikkijä saa julkaista. (rehellisesti; mielestäni pitäisi julkaista)

älä ammu sananviejää, sitähän me modet olemme teidän ja ylläpidon välissä :)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Aika tuore palstailija on tuo aloittajakin...
En tietenkään syytä ketään, mutta tuli vaan mieleen, että hakee itselleen luottamusta, vaikka varoittaa ns. itsestään?

=) Juurikin näin, tätähän mie tarkoitin.

Siis tarkoitan vain että törmäsin tähän huijariin itse joskus suomi24.fi-sivustoilla. Jouduin kusetetuksi ja tein rikosilmoituksen. Rahojani tuskin koskaan takaisin saan. Omaa hölmöyttäkin tietty. Nyt vain selailin otetaan vastaan ilmoituksia, koska usko pois, meillä riittää ylimääräistä tavaraa ja jos jollein ne kelpaa, hakekoot. Mutta sitten törmäsin siellä tähän tuttuun sähköpostiin josta itse aikoinani jouduin huijatuksi!

Ja olenhan mie uusi ja jo kauppoja tehnyt näillä sivuilla. Ja muutama ihminen on jopa "uskaltanut" ostaa vaatteita minulta ja kysäiseppä heiltä, paketit on tainnut mennä perille?

Minua vain harmittaa se oma tyhmyteeni minkä silloin tein, kun jouduin kusetetuksi ja anteeksi vain jos millään haluan yrittää edes varoittaa! Kun minä tiedän tämän huijarin, ja kun valtaosa varmasti täällä tietää kun nimen kuulisi, en usko että minä olen ainoa hänen huijauksen kohde täältä. Taisin olla listalla saamassa korvauksia joku 34 kun tein itse rikosilmoituksen. Ja montako ties minun jälkeen? Ja kuinka moni jättänyt tekemättä ilmoituksen?

Alkuperäinen kirjoittaja frank-n-furter:
En tietenkään syytä ketään, mutta tuli vaan mieleen, että hakee itselleen luottamusta, vaikka varoittaa ns. itsestään?

Siis tarkoitan vain että törmäsin tähän huijariin itse joskus suomi24.fi-sivustoilla. Jouduin kusetetuksi ja tein rikosilmoituksen. Rahojani tuskin koskaan takaisin saan. Omaa hölmöyttäkin tietty. Nyt vain selailin otetaan vastaan ilmoituksia, koska usko pois, meillä riittää ylimääräistä tavaraa ja jos jollein ne kelpaa, hakekoot. Mutta sitten törmäsin siellä tähän tuttuun sähköpostiin josta itse aikoinani jouduin huijatuksi!

Ja olenhan mie uusi ja jo kauppoja tehnyt näillä sivuilla. Ja muutama ihminen on jopa "uskaltanut" ostaa vaatteita minulta ja kysäiseppä heiltä, paketit on tainnut mennä perille?

Minua vain harmittaa se oma tyhmyteeni minkä silloin tein, kun jouduin kusetetuksi ja anteeksi vain jos millään haluan yrittää edes varoittaa! Kun minä tiedän tämän huijarin, ja kun valtaosa varmasti täällä tietää kun nimen kuulisi, en usko että minä olen ainoa hänen huijauksen kohde täältä. Taisin olla listalla saamassa korvauksia joku 34 kun tein itse rikosilmoituksen. Ja montako ties minun jälkeen? Ja kuinka moni jättänyt tekemättä ilmoituksen?
No anteeks, sitä vaan alkaa olla niin hurjan epäluuloinen...

Musta on hyvä että avataan suu tälläsitä tapauksista. Musta on tyhmää ettei täällä saa puhua asioiden oikeilla nimillä. Kukaan ei varsinaisesti oo osottanu modeja että te ette tee mitään..Vaan se että meijän palstalaisten sana ei vaan riitä ylläpidolle....varsikin kun se menee toisen kautta. Itseä harmittaa vieläkin nii lujaa että sitä moni ei usko ja meitä on muitakin joita on huijattu. Tämä rupeaa vaan olemaan täällä sellanen asia että se karsii ostajia. Jotta asia on aika vakava.

Ja minä oon sitä mieltä että musta lista tänne. Ja ehkä olis aika Ylläpidonkin ottaa kantaa ja aika tiukalla aikataululla....Siihen saakka modet saa aivan varmasti sitä pas kaa niskaansa kun muuta puuta ei oli mille asiaa valitetaan. ja tämä ei oo ketään kohtaan henkilökohtasta eikä osoteta sormella. Mutta asialle vaan pitää tehä jotankin. Ja valitettavasti pohjalaanen kun oon nii se kova sisu mikä on nii ei anna periksi. Tämän asian perään on aikasemminkin huudettu mutta tuuleen sen on menny.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No anteeks, sitä vaan alkaa olla niin hurjan epäluuloinen...

Kyllä mä sen ymmärrän. Ja anteeksi myös tästä päästä, ei nyt tarkoitus ollut suivaantua.
Itsekkin olen ollut erittäin epäluuloinen sen tapauksen jälkeen mikä minulle kävi, mutta khyl se tästä.

Suivaannutti vain että kun...vaikea selittää tunnetta...Olen niin vihainen tälle ihmiselle (ja itselle) kun jouduin kusetetuksi. Oli kuitenkin paristakin sadasta eurosta kyse. Ja nyt näin punaista kun se tuttu sähköposti hyppäsi myös tällä palstalla silmille ja kun minä niin kovasti toivon ettei se ihminen ala harjoittaa "ammattiaan" täälläkin...

Tuskin ainakaan vielä on täältä ketään kusettanut. Toivottavasti.

Onko tämä kys henkilö muuttanut tänään nimimerkkiään?

En tiedä tuleeko tästä jo bannia, mutta alkoi ennen H:lla nykyään T:llä.
Tai en tiedä, tarkoittaako frank-n-furter samaa, josta täällä oli aiemmin puhetta.
Kirjaudu, ja pyydä tässä yyveetä, niin kerrotaan sulle nikki.

Tai en tiedä, tarkoittaako frank-n-furter samaa, josta täällä oli aiemmin puhetta.

En tarkoita samaa! Sehän tässä on! Tämä on ihan uusi heebo.
Tämä ei ole sellainen joka kusettaa parista eurosta, vaan parista sadasta eurosta!
Esim. Suomi24.fi ja huuto.net sivustolla monia, niin monia on jotunut tämän kusetuksen kohteeksi. Esim. pleikkareita, kännyköitä, keikkalippuja, festarilippuja, harvinaiset muumimukit!

Itseasiassa löysin jo, sähköpostiossan kun pisti kuukkeliin niin tuli nimet,osotteet ja puhelinnumerot kys. henkilöstä. Suomi24 keskusteluissa ainakin hänestä varoitus..... Ton tiesinkin jo ton aiemman mistä vihjailit, nappasin siitä banninkin kun laitoin nimimerkin ja linkin tänne...

Itseasiassa löysin jo, sähköpostiossan kun pisti kuukkeliin niin tuli nimet,osotteet ja puhelinnumerot kys. henkilöstä. Suomi24 keskusteluissa ainakin hänestä varoitus..... Ton tiesinkin jo ton aiemman mistä vihjailit, nappasin siitä banninkin kun laitoin nimimerkin ja linkin tänne...
Mistä sinä sen sähköpostin löysit?

No niin... tässä ei ole kyse ruinaajasta, eikä huijarista vaan mukavasta sattumasta:
Etsin vanhimmalle tyttärelleni kauan sopivaa korua pitkin-poikin mualimaa. Halusin että tyttärelleni jää muisto vanhojenpäivätansseista enkä siksi harkinnut rihkamaa. Katselin huutiksesta hopeisia strassi-koruja ja kyselin hieman. Korut olivat nimittäin samannäköisiä kuin tyttäreni syksyllä tarjoamat rihkama-korut. Etsin sitä tyttäreni kuvaa eilen ja löysin lähetetyt korukuvat kohdenumeroineen kaikkineen. Tämä nykyinen myyjä joka huuti syksyllä rihkamakorut myi samanlaisia hopeakoruja (tänä aamuna sulki) siellä :) Hassua eikö??

Alkuperäinen kirjoittaja en enää luota keneenkään:

Mistä sinä sen sähköpostin löysit?

Otetaan vastaan osiosta yhden nimimerkin alta

Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:
Sillä on profiilissa sähköposti osoite. Alkaa vähän tympiä. Samalla monta eri nikkiä. Yleensä vaihdetaan,mutta paljon myös ostetaan palstalla. Myöskin myydään palstalla vaikka kyseisiä tavaroita/vaatteita ei omista vaikka niitä ns myykin.
Ite ainakin tunnistan jo aloituksesta "voitko lähettää vaatteet ja maksan huomenna" tai sitten että " laita paketti tulemaan niin maksan kun haen postista" ja ite saa noutaa pois.

Muok. terveisin tappara fani :saint:

Taitaa olla eri, tää on ainoastaan vastaanottamassa (ainakin tällä hetkellä)

Löysin myös tuon tarkoittamanne nikin ja googlasin sähköpostin. Pisti silmään, että hän etsii tämän Kaksplussan kautta kavereita ja kertoo esikoisensa syntyvän kesäkuussa. Sähköposti osoitteen ja googlen mukaan lähetin samaan (lue: HÄNEN) osoitteeseen jouluna 3 -vuotiaalle pojalle paketin. Eli huijatuksihan tässä sitten tulin.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilmuska:
Löysin myös tuon tarkoittamanne nikin ja googlasin sähköpostin. Pisti silmään, että hän etsii tämän Kaksplussan kautta kavereita ja kertoo esikoisensa syntyvän kesäkuussa. Sähköposti osoitteen ja googlen mukaan lähetin samaan (lue: HÄNEN) osoitteeseen jouluna 3 -vuotiaalle pojalle paketin. Eli huijatuksihan tässä sitten tulin.

Eikä, voi räkä! Hiukan törkee tapaus...

Joo, ja jos tässä nyt oikein muistan niin nykyinen nikki on eri kuin se jolla kavereita etsittiin?

Joo, ja jos tässä nyt oikein muistan niin nykyinen nikki on eri kuin se jolla kavereita etsittiin?

Nykyinen nikki tosiaan on eri. Ja kun osallistuin siihen hyvä joulumieli ketjuun, niin silloinkin hän kahdella eri nikillä paketteja pyyteli.

Minä en tiedä kuinka suhtautua toisaalta tälläiseen, mutta satun tietämään erään multihuijarin, joka on huijannut esim. huuto.netissä ja suomi24 populaa. Siis myynyt olematonta tavaraa. Ja ihan muuten tuhansien eurojen edestä. (Itse yksi huijatuista, tyhmä minä.)
Mutta nyt tämä ihminen on siirtynyt tännekkin, ei kyl ole huijannut ketään (varmaankaan) vielä koska tuntuu olevan ihka uusi. (Ellei sitten ole vaihdellut nimimerkkiä.)
Mutta hän on tuolla ainakin lahjoitus/otetaan vastaan-palstan puolella tulevana yksinhuoltajana vailla vauvan vaatteita.
Voihan hän ollakkin ja varmasti onkin raskaana, mutta jos ihminen on järjestelmällisesti kusettanut jo puolta suomea, niin pistää vähän mietittymään.
Enemmän mietityttää se että hän on nyt tännekkin eksynyt, ettei vaan täällä sitten porukka joudu huijatuksi enempi. Siis kun kyseessä on ihan oikeasti ammattihuijari.
Miksi täällä ei voisi olla jotain mustaa listaa mistä näkisi jos joku olisi huijauksen uhri?

Minä nyt toivon ettei teistä joudu kukaan tämän huijarin uhriksi jos hän on siirtynyt tännekkin "ammattiansa" harjoittamaan...
Äh, ärsyttää.

jos teillä on vedepitäviä todisteita että on huijannu niin eikun poliisille mars mars vaan. ja suomi24:n ja huutonetin ylläpitäjille tietoa vaan menemään. oikeet nimet ja kaikki huijaukset mitä pystytte todistamaan että on tapahtunu.

tälleen saatiin yks huijari ihan raastupaan asti. huijas eri palstoilla ja siitä oli netissäki kova ja kiihkeä hässäkkä eri keskustelupalstoilla.

joten niinku tossa jo mode tais todetakki niin eiku rikosilmoa tekemään koska ei oikeesti muuten niitä saa kuriin. valitettavasti se on näin :/