Heippa!
On niin hyvä lukea teidän pari-kolme viikkoa edellä menevien juttuja, sillä kovin samalla tavalla omassa päässä asiat on pyörinyt.
Meidän lääkäri sanoi silloin ennen aukiolotutkimusta, että joskus putket ei ole tukossa, mutta niissä on jonkin sortin kiinnikkeitä, jotka irtoavat nesteen virtauksessa. Arvaatte varmaan, että juuri näin olen päätellyt meidän kohdalla tapahtuneen
. Muutenkin kierrossa oli ihme oireita ja sattumuksia, josta tein jo ennen plussausta vaikka mitä päätelmiä.
Testasin negan kp 26 ja lähdin työmatkalle. Olin ajatellut, että nyt ne hormonit teki lopun menkoista kokonaan, mutta kun tissit vaan kipeytyi ja kohdussa nippaili, oli uskottava itseään. Kotiin tullessani kävelin suoraan vessaan ja tein testin, jossa näkyi selvä haalea viiva sen jo niin tutun kontrolliviivan kanssa. Ukko oli vähän skeptinen ja selitin sille suu vaahdossa, että koskaan ei ole tullut mitään viivaa, ei vähäisintäkään, nothing, nada, ingentingiä!!!!
Otin pikku päikkärit, jotka keskeytyi siihen kun, ylläripylläri, "netissä oli lukenut, että se on melkein aina ensin haalea". Aijaa, niinkö? :headwall: Kyllä se on nyt niin ylpee ja hymy menee korvasta korvaan.
Olo on kohtalaisen hyvä, mutta olen vakuuttunut siitä, että pahoinvointi tulee vielä... Pikkujoulut on täälläkin edessä viikon päästä. Kaikki tietävät, että juon mielelläni punaviiniä ja näissä juhlissa juomattomuuteni tulisi varmasti esiin. Taidan siis istua sen viinilasin kanssa ja odottaa, että muut on niin päissään, ettei enää tiedä joinko vai enkö.
Niin ja laskurin mukaan LA on 27.7.
MR 4+4 (opin juuri, että vain täydet lasketaan :ashamed
Voikaa hyvin!!!